Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grow mediums en verlichting vragen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Weedy
    replied
    Over die verlichting.

    Een spaarlamp van 105 watt ben ik nog nergens tegen gekomen, niet echt spaarzaam is dat, maar het zou eventueel kunnen dus.

    "met een max van 300 watt alleen ik had begrepen dat dat dan in vergelijking of zo is als een 1000 watt gloeilampen."

    Dat heb je wss verkeerd begrepen, wat ik heb gezegd is dat de lichtsterkte dan gelijk staat aan een gloeilamp van misschien wel 1000 watt

    Leave a comment:


  • westport
    replied
    Je lamp zal maar echter 105watt afgeven!!!
    300watt blijft 300watt en zal nooit 1000watt afgeven.
    grtzzz


    Leave a comment:


  • RoadManiac
    heeft een topic gestart grow mediums en verlichting vragen

    grow mediums en verlichting vragen

    ik heb wat hulp nodig van de ervaren kwekers hier ik wil binnenkort me eigen kweek beginnen (mijn eerste) en ik heb 1 tl buis en wat ledjes in elkaar geknutselt met de juiste kleuren, en ik dacht ik wil ook nog 2 spaarlampen en op de chat had sensie mij deze site gegevenhttp://www.kweekotheek.nl/webwinkel/spaarlampen.html en hier staan verschillende spaarlampen met hoge wattage, met een max van 300 watt alleen ik had begrepen dat dat dan in vergelijking of zo is als een 1000 watt gloeilampen.
    dus hoe zit dat want ik wil 2 105 watt, alleen is dit echt 105 watt.

    Verder heb ik ook veel gelezen over verschillende voedingen, maar er is zoveel dat voor de beginnende kweker moeilijk is om te beslissen.
    Nou zag ik iemand die had pot grond met alle voedingstoffen er al in,
    en dat was genoeg tot 6 tot 8 weken, dit wil ik ook wel alleen ik heb geen idee wat de waardes moeten zijn voor 3 Lowryder 2# dus misschien dat jullie mij kunnen helpen met die waardes bijv: 16-12-15 dat bedoel ik.

    mvg
Bezig...
X