Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lage druk natrium

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lage druk natrium

    Korting op 420shop
    Heeft er al iemand geprobeerd om te kweken met een lage druk natrium lamp, aka de gewone straatverlichting? Ik heb hier nog zo eentje liggen. Er wordt gezegd dat dat niet echt geschikt is maar tl en spaarlampen zijn dat eigenlijk ook niet en die werken ook.
    Ik zou ze kunnen gebruiken voor de eerste 2 weken vegetatieve groei of nu als extraatje voor de groei van men sad's.

    #2
    Fluorescentie lampen(Spaarlamp,TL Etc) zijn wel geschikt om onder te groeien en bloeien, gewoon minder dan een HPS. Daarom dat veel kwekers zeggen dat ze niet goed zijn.

    Een Lage druk natrium lamp geeft een te eenzijdig soort licht waardoor het niet geschikt is om onder te kweken.

    Kleurspectrum van een Lage Druk Natrium Lamp: (Niet geschikt)



    Kleurspectrum van een Hoge Druk Natrium Lamp: (wel geschikt)



    Peace

    Comment


      #3
      Dat is nog eens duidelijk uitgeled
      Nice Smokey!

      Comment


        #4
        Om hier nog even op terug te komen, rood licht is wel geschikt voor de bloeiperiode dus moest ik mijn straatlamp nu bij in men hok hangen, geeft dit toch een welgekomen extraatje? Ik bekeek net het eerste filmpke van deze link http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eks-t2139.html

        Eigenlijk kan je dus evengoed gewoon voorgroeien onder tl of spaarlamp, aangezien ze ongeveer dezelfde hoeveelheid blauw licht verspreiden?

        Comment

        Bezig...
        X