Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toch nog naar binnen voor 5 weken onder de lamp 400 watt zie bijlage's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toch nog naar binnen voor 5 weken onder de lamp 400 watt zie bijlage's

    Korting op 420shop
    Hoi leden ,
    ik heb dit jaar na enkele jaren te zijn gestopt terug een plantje buiten in de tuin gezet (zie bijlage),white widow en nog eentje in een Pot van 35 liter (zie bijlage)ook buiten op het balkon!
    De ene zit in volle grond en die kan ik niet meer onder de lamp doen ,doch de tweede de pot van 35 liter zou ik nog 5 weken onder een 400 watt zetten om af te bloeien ik heb ze groei en bloeivoeding gegeven zoals ik vroeger binnen kweekte en ook green sentation net gestart , Vraag is dit een zekerheid naar betere opbrengst en vind je het de moeite voor de plant zoals jullie ze zien op foto ? graag jullie mening !Dank bij voorbaat.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

    #2
    Heb je zo'n hoge kweekruimte dan ?
    Het gaat om die lange plant, toch ?
    Een 400W moet daar 40-50cm boven, en die zal toch ook de onderste delen niet zo goed belichten, omdat dat te ver weg zit.
    Voordeel is dat ze in ieder geval droog staat binnen.
    Een nadeel is dat je een hele berg beestjes gaat meenemen je kweekruimte in.

    Dus als je vaker in die ruimte wil kweken zul je die na afloop helemaal leeg moeten halen en alles schoonmaken.
    Zeker als je spint gaat zien zul je de ruimte (en alles wat erin zit/hangt/ligt) 2-3 keer met verschillende middelen mogen schoonmaken anders komen ze 5 kweken later nog terug.

    Dusse...alles heeft z'n voor- en nadeel.
    Of het de moeite is kun je zelf beter beoordelen.
    Buiten blijf je afhankelijk van het weer, binnen maak je zelf het weer.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X