Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

HELP misvormde autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELP misvormde autoflowers

    Korting op 420shop
    Hallo

    ik ben nieuw op dit forum.
    heb die acc aangemaakt omdat ik met een paar vragen zit

    sinds vorig jaar kweek ik buiten autoflowers dat ging vorig jaar zo goed en had ik zo een goede oogst dat ik dit jaar weer besloten had zaden te bestellen weer van (royal queen seeds) omdat die me zo goed bevallen waren

    echter viel het me op dat 2 van 11 plantjes erg raar er uit zagen ( in mijn idee een soort gehandicapten plant ) de bladeren krullen heel raar en alle kanten op

    wie weet waar dit aan ligt en weet een oplossing alvast bedankt
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Nederhigh; 2 June 2021, 18:55.

    #2
    Hello!

    Zo eentje heb ik er ook. Is nog redelijk goed gegaan daarna.

    Dit is em. Was niet zo extreem als je eerste foto, meer als de tweede. Naderhand is ze nog redelijk gaan groeien. Wat je kunt doen is afwachten en kijken hoe ze het er later vanaf brengt.
    ​​​​​​
    ​​​​​

    Comment


    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      Haha dan ben ik gelukkig niet de enige ik neem aan dat je doelde op een foto.. kan geen foto van joune zien

      Zo niet dan heb ik het verkeerd begrepen

      Bedankt

    #3
    Die eerste foto lijkt wel een plantje in een modderbad.....als het echt zo nat is als het lijkt zou ik geen water meer geven tot de aarde weer droog is.

    Misschien zou je zelfs nog beter over kunnen potten naar droge aarde maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, zou ook heel goed meer schade kunnen opleveren
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • Fs0229
      Fs0229 commented
      Editing a comment
      Klopt had ze net water gegeven vandaar haha dankje voor je tip denk dat ik ze ga laten voor wat het is en hopen toch nog wat opbrengst te krijgen

    #4
    Ik vind ook dat ze geholpen moeten worden
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #5
      AFjes hebben soms.wat rare blaadjes in het begin. Meestal trekt dat wel recht. Geen zorgen.

      En nogal vochtig in een te klein potje. Maar dat kan.

      Jointje draaien.

      Comment


      • Fs0229
        Fs0229 commented
        Editing a comment
        Bedankt voor je reactie lijkt idd een modderbad komt omdat ik ze net water had gegeven ze krijgen 1x perdag water net als het jaar ervoor toen ik ze had

      #6
      Moddarbadje inderdaad. Teveel water aaah!!

      klik
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • Fs0229
        Fs0229 commented
        Editing a comment
        Klopt ze hadden net water gahad vandaar

      #7
      Ook als je net water hebt gegeven hoort de aarde niet ZO nat te zijn. Echt wat rustiger aan doen met water geven. Cannabis houd niet van natte voeten, liever droog. De plant geeft het wel aan als ze echt dorst heeft en de volgende keer weet je wanneer je moet wateren vlak voor ze dorst heeft.
      Als ze niet in de weg staan gewoon aankijken wat het wordt.

      Comment


      • Fs0229
        Fs0229 commented
        Editing a comment
        Dankje voor de rea hoe kan ik precies weten wanneer ze water moeten dan? ik geef ze normaal 1x per dag water op die foto lijkt het zo een waterbalet omdat het aarde vrij droog was dus het moest er nog inzuigen

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Je moet je pot optillen, als je dat vaak genoeg doet, dan weet je op een gegeven moment precies wanneer je water moet geven. Ik geef de eerste weken vaak helemaal geen water. Ligt hem een beetje aan hoe vochtig de grond was toen je begon.

      #8
      Je hoeft ze niet meteen weg te gooien maar ik zou er toch een paar nieuwe naast zetten. Ik heb er ook altijd wel 1 of 2 van zulke tussen zitten en mijn ervaring is dat dit soort plantjes een flinke achterstand krijgen t.o.v. gezonde plantjes die tegelijk ontkiemt zijn. Dit is meteen ook de reden waarom ik altijd teveel opkweek.
      Soms is er niks te doen, totdat er iets te doen is. Geduld is een schone zaak. Sugar's Kweekverslag AF-jes buiten.

      Comment


      • Fs0229
        Fs0229 commented
        Editing a comment
        Heb idd ook bewust meerde genomen had vorig jaar ookal zoiets nu 2 weken veder groeit ie wel nog steeds wel mondjesmaat maar er zit nog leven in en idd een behoorlijke achterstand met de resr
    Bezig...
    X