Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Auto Colorado Cookies in het wild ***

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    *** Auto Colorado Cookies in het wild ***

    Korting op 420shop
    Hoi mensen.

    Ik ben een begin mei begonnen met mijn eerste guerilla kweek en zal jullie daarna wekelijks op de hoogte houden.
    Ik heb gekozen voor auto colorado cookies van dutch passion. heb eerst behoorlijk wat zoek werk verricht voordat ik een geweldige plek gevonden had, maar lang zoeken werd beloond.
    Heb een mooie vrije plek gevonden in een groot brantnetelveld met genoeg ruimte voor de zon.
    Heb zelf een zak goede grond door de bestaande grond gemengd voor wat extra voeding en wat bemesting erdoorheen gestrooid.
    Heb er een mooi stukje gaas eromheen gezet en er flink wat slakken korrels eromheen gegooit want dat was wel nodig aan de bladeren van andere planten te zien.
    ben 2 keer per week langs geweest om wat insecten spray te spuiten.
    De planten zijn nu 7 weken oud en staan 2 weken in de bloei.
    enigste beginnersfout die ik gemaakt heb dat ik er iets teveel planten in heb gezet(9) waardoor ze eigenlijk wel te dicht op elkaar staan maar dat is een leer voor de volgende keer.
    zal jullie vanaf nu elke week op de hoogte houden van de kweek!

    Gr Blue dream!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    3 posts samengevoegd
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by QnQ; 12 June 2020, 22:31.

    Comment


      #3
      gaat lekker
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Hoi QnQ

          bedankt voor je reactie.
          Heb ik idd ook gelezen maar deze plek was zo dusdanig goed,als iemand die zal vinden moet die eigenlijk net zo gek zijn als mij om daar te kunnen komen.
          Heb verder in de omgeving eigenlijk niet echt een goede plek kunnen vinden dus wilde de gok wel nemen.
          maar bedankt voor de tip!

          Gr Blue dream.

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Hoi brandnetel.

              Bedankt,Jij ook succes met het voorbereiden van je guerilla kweek!

              Comment


              • Brandnetel
                Brandnetel commented
                Editing a comment
                Thx. Ik heb drie goede plekjes gevonden. Misschien heb ik nog een vierde op het oog. Twee, ik hoop, kleine struikjes per plek is 6-8 plantjes.

              #8
              Ziet er goed uit. Dat hekje eromheen ziet er fijn uit. En misschien werkt het wel prima joh dat je zo veel planten op 1 plek heb. Ik loop me eigen elke keer het lazerus naar mijn 8 spots waarvan ik op 1 spot 2 plantjes heb staan en op de rest 1. Maar aan de andere kant, een wandeling in de natuur kan ook rustgevend en verbazend zijn. Heb bomen om zien vallen, karpers van het ene op
              het andere moment vol de paai in zien gaan, een vos in actie gezien, ik ben tot mijn middel ineens weggezakt in de blubber(niet zo leuk maar wel verbazend en aardig onverwachts) en een aantal vogels gezien waar ik de naam niet eens van weet.

              Comment


              • Brandnetel
                Brandnetel commented
                Editing a comment
                Dan heb jij geluk dat je zoveel dingen meemaakt Krokettenbakkert Het enige dat ik onderweg gezien heb is een mierenhoop en schrammen van de bramen. Maar gelukkig hoef ik niet een half bos door te wandelen. Het dichtstbijzijnde plekje is 5 minuutjes van mijn huis.

              #9
              Hoi krokettenbakkert.

              (8spots) dat is idd nogal wat.
              Dan heb je wel gps punten zeker, anders ben je er zo een paar kwijt.
              Maar een goede wandeling in de natuur is ook niet verkeerd.
              wou zelf eigenlijk ook meer spots maken maar aangezien ik zo n mooie plek gevonden heb waar zeker niemand komt heb ik ze maar allemaal daar geplant.
              En geloof me om op die plek te komen is een sport opzicht.
              Je komt er niet vandaan zonder prikkels in je nek en gepakt worden door de brandnetels.
              maar je moet er wat voor over hebben zal ik zeggen.
              Ga morgen weer langs om te kijken hoe ze er bij staan en weer een foto plaatsen.

              Jij ook succes verder met je guerilla kweek.

              Gr Blue dream.

              Comment


                #10
                Even een update van de auto colorado cookies.
                Net even een kijkje genomen en ze staan er goed bij.
                Over 2 daagjes zijn ze alweer 8 weekjes en ben blij dat ik toch even langs ben geweest na het vele regen eergisteren.
                Ondanks mijn gaas hekje en de slakken korrels wel zeker 7 naaktslakken van mijn planten afgehaald.
                Gelukkig niet veel schade aan de planten, natuurlijk is het blad hier en daar wat aangevreten maar daar ontkom je natuurlijk niet aan buiten.
                Verder heb ik even bij lopen snoeien eromheen en wat over hangende takken weg gehaald die wat zonlicht tegen hielden.
                Opnieuw weer wat korrels gestrooit voor de slakken,en maar hopen dat ze het goed blijven doen!

                Volgende week nieuwe update.

                Gr Blue dream
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #11
                  Mooie planten man, die staan erg tevreden! Leuk dit, volg je even.

                  Succes met de kweek!

                  Comment


                    #12
                    Dat gaat lekker, zo ! Jammer van de slakken, maar dat hoort erbij. Voor de rest staan ze er goed bij.

                    Comment


                      #13
                      Thnx ,hou jullie op de hoogte!

                      Comment


                        #14
                        Ghehe...slakken hou je natuurlijk ook niet tegen met een hekje van gaas
                        Slakkenkorrels moet je opnieuw strooien als het flink geregend heeft inderdaad.
                        Misschien nog wat biervallen ingraven, als 2e verdedigingslinie ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #15
                          Die slakken kunnen veel van me krijgen,maar van mijn bier blijven ze af!

                          Comment


                          • QnQ
                            QnQ commented
                            Editing a comment
                            Je hoeft die geen Geuze te geven he...Bavaria duiken ze ook in
                        Bezig...
                        X