Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kurk`s Greenhouse 2017

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Die Devils cream is aardig de hoogte ingegaan zeg! Mooie plant ❤️

    Het is inderdaad een zaadje, lijkt mooi afgerijpt ook. Dat gebeurt buiten regelmatig, stuifmeel kan km's ver komen door de wind. In de buurt van vezelhennep velden ben je snel de klos.

    Die meeldauw is balen, de ene soort is vatbaarder dan de andere
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #62
      Dat zaadje levert een mooi kiekje op.
      Er is nog steeds genoeg te zien hier.

      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


        #63
        Hoi

        Maandag besloten om zowel de Northern Lights Automatic #2 als de Devils Cream te knippen. De NL had veel last van toprot , en het weer werkte ook niet echt mee, dus besloten om ze beide om te doen.

        Northern Lights Trichomes waren Milky, met hier en daar een amber. Nu onder de microscoop lijkt me toch een mooie combo van Milky en amber te hebben, al neigt alles misschien iets meer naar de Milky kant. Iets steviger als zijn zus die ik vorige maand al had geoogst. 1/3e toprot weggeknipt ongeveer, was wel jammer maar heb net iets te lang gewacht met het slechte weer... Ook al 2 zaadjes gevonden hier, misschien probeer ik deze volgend jaar wel eens!
        filedata/fetch?id=1297419&d=1554378919&type=thumb
        filedata/fetch?id=1297421&d=1554403025&type=thumbfiledata/fetch?id=1297420&d=1554403025&type=thumbfiledata/fetch?id=1297422&d=1554403025&type=thumb
        Vandaag alles droog genoeg om in potten te steken. 42,5 gr van de NL, kan zeker niet klagen voor een "gortje" die uit de serre verwijderd was en enkel tussen de kruiden helemaal terug tot leven kwam. Deze plant ook begin mei geplant, maar door het vallen van een pvc raam uit de serre was deze geknakt en herstelde maar niet, dus verplant met een mooi resultaat. Na het knippen beseft dat ik geen foto`s had genomen, wel jammer. De laatste foto die ik getrokken heb will do:

        De Devils cream zag er waanzinnig uit. De volle 13gr! Een duidelijk tekort bleef zichtbaar op de bladeren en de witte haartjes waren bijna allen bruin.

        Devils Cream Onder de microscoop zag deze er mooi Milky uit, en het resultaat is hetzelfde. Lekkere, aangename high, zachte high met en geweldige geur en smaak. Nog even curen om deze nog wat te laten rijpen! Had nog iets langer gekund, maar zal allemaal niet veel schillen!

        filedata/fetch?id=1297423&d=1554403025&type=thumbfiledata/fetch?id=1297424&d=1554403025&type=thumbfiledata/fetch?id=1297425&d=1554403025&type=thumbfiledata/fetch?id=1297426&d=1554403025&type=thumbfiledata/fetch?id=1297427&d=1559431601&type=thumb
        De Shining Silver haze begint ook haar vrouwelijkheid te laten zien, daar komt volgende week nog een update van, alsook de 2 laatste Devils Cream!


        Grtz Kurk
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 9 photos.
        Last edited by kurkentrekker; 20 August 2017, 18:08.
        Ignorance is bliss

        Comment


          #64
          Mooi!
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #65
            Long time no update, sorry!

            De kwaliteit van de kweek dit jaar laat zijn sporen in de updates. De zetel uit komen in het weekend is moeilijk , laat staan iets productiefs doen! Maar genoeg inspiratie gevonden om jullie mee te laten genieten van wat er nog in de tuin staat. In de Northern Lights #2 meer dan twintig zaadjes gevonden. Het is me raden wie de boosdoener is geweest, al hoop ik ergens dat het de White Diesel Haze was. de luchtcirculatie in de serre ging via de White diesel have naar buiten, waar de kruiden en de NL #2 stond. Volgend jaar Northern White Diesel Lights Haze Automatic, hopelijk . Zou dit goed zaad zijn, aangezien dit hoogstwaarschijnlijk van een Hermafrodiet plante kwam? Het kan dat de NL#2 bevrucht is geweest door een andere plant uit de omgeving, maar 20+ zaadjes is net iets te veel om niet dichtbij te hebben gestaan, mijns inziens. Ook in de Devils Cream een zaadje teruggevonden dat volgend jaar de grond in zal gaan !

            Een van de twee Devils Cream uit de serre verwijderd, alle bladeren bleven gekruld, de bloei was zichtbaar maar er kwam niet veel schot in de zaak. Nog geprobeerd tussen de kruiden, maar deze zal niets veel tot niets opleveren. Zijn zus daarentegen ziet er wel goed uit! Stinkt al uren in de wind. Hier en daar wat meeldauw gespot de afgelopen week, maar zeer beperkt. Met dit weer ben ik er zeer blij en dankbaar voor! Een afgeknipt topje onder de microscoop gelegd, alles zier er al behoorlijk Milky uit, maar mag nog een dikke week staan. Ze bloeit sinds begin augustus, dus ruim 6 weken nu. Eerste bruine haartjes komen tevoorschijn en bloeit mooi! Niet overdreven groot, maar dat was al duidelijk na de vorige planten dat deze soort geen bomen oplevert!

            filedata/fetch?id=1301159&d=1554403026&type=thumbfiledata/fetch?id=1301158&d=1554403026&type=thumbfiledata/fetch?id=1301157&d=1554403026&type=thumbfiledata/fetch?id=1301156&d=1554403026&type=thumbfiledata/fetch?id=1301155&d=1554403025&type=thumb

            De Shining Silver Haze doet het fenomenaal. Zoals gehoopt is het scrognet meer dan vol geraakt. Vanaf dat ik de eerste witte haartjes zag, ben ik gestopt met de plant verder onder het net te spannen. Daardoor is deze nog ruimschoots doorgeschoten. Ik dacht dat deze sneller naar de echte bloei ging overschakelen, maar pas sinds eind deze week dat de echte bloei wat zichtbaar is. Aangezien deze 9-11 weken moet staan, vrees ik al op voorhand voor het ergste, al mogen we hopen op een top-nazomer. Als het wat oplevert, zal het groots zijn!

            filedata/fetch?id=1301161&d=1554403026&type=thumbfiledata/fetch?id=1301160&d=1554403026&type=thumbfiledata/fetch?id=1301162&d=1554403026&type=thumbfiledata/fetch?id=1301163&d=1559431601&type=thumb

            Dat was het weer, tot de volgende!
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 9 photos.
            Ignorance is bliss

            Comment


              #66
              Mooi hoor die devils cream!

              Heb vorig jaar een Black Cream auto gezet en had ook zo'n kleur. Was wel kleiner dan jou planten. Smaak was wel minder dan verwacht... bij mij toch

              succes verder nog met je SH!

              Comment


                #67
                Da's een fijn kassie dat je daar hebt.
                Hopelijk ga je nog wat kunnen oogsten van die SSH met een weekje of 10 bloeitijd.
                Zal afhangen van het weer, en wanneer de eerste serieuze nachtvorst komt.

                Ja, die echte 'zwarte soorten' hebben een speciale smaak waar je van moet houden.
                Het heeft een heerlijke bessen-kersen-roodfruit-achtige smaak aan m'n icehasj gegeven, vorig jaar.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #68
                  De Devils Cream stinkt echt hard, en ruikt inderdaad super fruitig. Smaak was in het begin inderdaad zeker niet alles bij de eerste oogst van de devils Cream, maar na een paar weekjes duren is dat wel wat gebeterd. Ik hou wel van afwisseling, dus perfect. Denk dat deze plant net iets meer als de vorige gaat opleveren, ik hoop het in elk geval

                  Nog wat sfeerloos, prachtige plant!

                  filedata/fetch?id=1301343&d=1554403026&type=thumbfiledata/fetch?id=1301344&d=1554403026&type=thumbfiledata/fetch?id=1301345&d=1554403026&type=thumbfiledata/fetch?id=1301346&d=1554403026&type=thumb


                  Grtz Kurk
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 4 photos.
                  Ignorance is bliss

                  Comment


                    #69
                    Afwisseling in het rokertje is een must voor mij. Hele jaar een soort dan ben ik na een halfjaar redelijk immuun.
                    Nu zijn de autoflowers klaar, heb ik tussendoor wat anders te roken.

                    Merk ik heel goed hoe sterk de voorraad van vorig jaar is. Ik kan niet wachten tot de ronde van dit jaar rook-klaar is. Ik smacht naar die goeie wiet. Jammer genoeg ook dit jaar de verwachting dat ik maar een soortje te roken heb. Dus over een halfjaar vind ik er opnieuw niks meer aan. Of ik moet er deels hasj van maken. Dat is een goed idee. Thanks!

                    Zaad keuze voor volgend jaar pas ik daar op aan. Soortkeuze. Dat was dit jaar ook de bedoeling. Mis gegaan bij de AF en de opbrengst. Drie gram per plant. Welke zaadmaker denkt dat iemand geholpen is met planten die 3 gram opbrengen? Die auto-flowers komen er hier niet meer in volgend jaar.

                    Behalve deze prachtige Devil's Cream. Voor zo'n opvallende plantkleur heb ik wel een plaatsje over in mijn tuin. Hoop ik.
                    Is het moeilijk/makkelijk/hetzelfde om te zien of ze oogstrijp zijn als je naar de trichomes kijkt? Zijn er zichtbare verschillen t.o.v. groene wiet?
                    Als ik de foto's zie van de trichomes lijkt het mij moeilijker te zien hoeveel er amber is. Met zo'n donkere achtergrond.

                    Gelukkig staan die SSH in de kas. Hopelijk heb je daar de voordelen van met het afbloeien. Mooie plant.
                    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                    Comment


                      #70
                      Ze ziet er lekker uit een apart kleurtje

                      Heb je geen problemen gehad met harde windstoten dat er andere raampjes uitgedrukt zijn aangezien je kas niet geheel is afgesloten .

                      Comment


                        #71
                        ahhh mijngod
                        Devils Cream van Sweet Seeds

                        Ughh Die heb ik al zo lang een keer willen neerzetten, heb zovaak die mooie zwarte toppen gezien, hier zien ze er weer zo prachtig uit
                        Ruiken ze ook nog eens fruitig zie ik hier

                        Pffff maak me maar jaloers hoor


                        Mooie foto's!!

                        Comment


                          #72
                          Ze staan er nog mooi bij, ik duim voor je dat je de SSH nog kan afbloeien!

                          De paarse afjes van Sweet Seeds zijn zeker de moeite door hun kleurenpracht, ik wacht met smart op de Fast Versions daarvan❤️
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #73
                            De SSH jammer genoeg volledig moeten wegdoen door meeldauw/toprot, was niet echt gemotiveerd om daar nog een update over te plaatsen vorig jaar. Gezien het resultaat van de rest van de planten ben ik deze winter niet meer echt uit de zetel geraakt. Alle geluk staat het nieuwe grow seizoen voor de deur en komt er een nieuw verslag!

                            Hopelijk een super voorjaar en zomer dit jaar!

                            Grtz


                            Kurk
                            Ignorance is bliss

                            Comment

                            Bezig...
                            X