Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The doctor’s backyard 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dan toch nog een update


    maandag op disndag heeft het hier gestormd met alle gevolgen van dien..


    royal gorilla
    dinsdag
    PNG-afbeelding.png

    half uurtje geknipt met dit resultaat
    PNG-afbeelding 3.png

    zo stond ze er gisteren bij
    PNG-afbeelding 2.png

    Blue dream

    dinsdag
    PNG-afbeelding 4.png

    gisteren
    PNG-afbeelding 5.pngPNG-afbeelding 6.png

    bruce banner 3
    geen last van de storm dankzij haar nieuw rekje
    PNG-afbeelding 7.png
    PNG-afbeelding 8.png

    Ina heeft afgezien. Het einde komt stilaan nabij. Ik gok dat ik 50% verlies ga hebben aan rot. Kan gebeuren.
    PNG-afbeelding 9.png

    haar dochter doet het daarentegen uitstekend.
    PNG-afbeelding 15.png






    Op verplaatsing dan


    Bb3 stek
    PNG-afbeelding 10.png PNG-afbeelding 11.png


    dochter hollands hope. Ziet er niet uit maar is rotvrij.
    PNG-afbeelding 12.png PNG-afbeelding 13.png

    moeder hh is helaas gesneuveld bij diezelfde storm. Heb een topje meegenomen om de trichomen te checken. Oogsten heeft belange nog geen zin. Dus mag ze afrijpen terwijl ze half over de grond hangt. Ze moet er ondertussen al minstens 5 dagen zo bij liggen en is nog steeds rotvrij.
    PNG-afbeelding 14.png


    ten slotte nog een bb3 die ik na ontkiemen had weggegeven. 4 maand niet gezien en toevallig kwam ik vrijdag langs haar bestemming. Behalve dat ze er niet fris uit ziet is ze rotvrij.
    PNG-afbeelding 16.png


    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

    Comment


      heel mooi die blue dream doet ze naam bijna waar met die kleur zo donker

      Comment


        Comment


        • Thedoctor
          Thedoctor commented
          Editing a comment
          Nee enkel de puntjes zijn geknipt bij de rg. De rest mag nog genieten van deze mooie week

        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Oh, je liet me al schrikken, maar dan komt het nog helemaal goed

        RG qua kleur wel echt op het eind. Hoe zijn de toppen?
        Nog veel te zien hier. Al die kleuren.
        Hoe bevalt het liggend drogen? Draai je de nugs geregeld om? Welke trimmer heb jij gekocht? En wat vind je van het resultaat? Ja, vragen Doc
        Die Blue Dream heeft een beetje de kleur van de dood... Wat is er aan de hand met die top die je op de foto hebt gezet? Lijkt alsof die al een dag of drie geen eten of drinken heeft gehad om de een of andere reden. Die kun je knippen want die top is aan het vergaan Doc, Die andere toppen eromheen zien er prima uit. Je gaat me niet wijs kunnen maken dat dat je niet opgevallen was
        Jij hebt nog wel even te gaan met sommige van je planten. Tof rekkie voor de BB3.
        Doc, je hebt Ina verwaarloosd. Ze is al een tijdje niet meer je nummer 1.
        Flores heeft mijn mentale stokkie blijkbaar wel gevoeld
        Het verval heeft ook daar ingezet. Denk ik als ik die verplaatsingen van je aanschouw.
        Je eigen BB3 oogt het gezondst van de hele rits.
        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

        Comment


        • Thedoctor
          Thedoctor commented
          Editing a comment
          Liggend drogen bevalt me nog steeds prima en nee ik draai m’n nugs niet. Ik heb een tumble trimmer voor 285€ gekocht via Urban het resultaat. Tja het is niet geknipt met de schaar dat is zeker. Maar goed het gaat snel en het kan ermee door.
          RG ben ik stilaan aan het oogsten. Smaakt heerlijk. Goeie high/stoned.
          Flore is geoogst.
          Ik ben blij dat er toch iemand die tak opmerkt. Die tak was al een week los van de plant en ondanks ze er niet super uit ziet zat er wel nog steeds leven in. Bij wij van experiment staat ze nu in de pot van flore.

          Bb3 wordt een topper. Gans de zomer verwaarloosd in een hoekje en kijk nu.

        • Stemma
          Stemma commented
          Editing a comment
          Ik zie wel meer 'verdachte' toppen maar bij verkleurde planten/bladeren zit ik er wel vaker naast.
          Doc ziet als hij met zijn neus er bovenop zit prima wat hij wil roken en wat niet

          Hier oogst ik bij clear/milke en beetje amber. Het lijkt mij bij veel amber (bruin gouden gloed) nog lastiger om rotte plekjes te zien.

        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Stemma Bij anders gekleurde wiet vind ik het net als jij nog wat moeilijker om te onderscheiden.
          De ervaring wanneer ik calyxen met rot/schimmel vergroot (20x) dat de trichoom hoofden niet meer te onderscheiden zijn van de schimmel sporen.
          Bij wiet zonder rot zijn de trichoom hoofden duidelijk zichtbaar. Dit jaar erg weinig schimmels hier.

          Doc? Heb je al je wiet nu geruild voor nieuwe Nikes en kun je de weg naar je pc nu niet meer vinden door die berg schoenen heen? Of heb je een nieuwe hobbie ? Hoe is het Doc?

        Ik blijf me verbazen dat jou planten het in het najaar met alle natigheid nog zo goed doen.
        Mooi leesvoer weer Doctore.

        Comment


        • Thedoctor
          Thedoctor commented
          Editing a comment
          Guess what. Alles staat nog steeds

        • Greyvol
          Greyvol commented
          Editing a comment
          Gaaaf!

        • Stemma
          Stemma commented
          Editing a comment
          Echt he Appie, ik zat mij dat net ook te bedenken echt een superkweek!

        Hey doctor, long time no see!

        Hoe is het allemaal afgelopen? Of ben je inmiddels een robot arm aan het bouwen die je spinner rond draait?

        Comment


          Dank voor je mooie verslag Doc!

          (Weet je al of je volgende zomer toch nog paar plantjes kan zetten? )
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          Bezig...
          X