Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kurk`s Greenhouse 2018 - RQS Autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Uit de kas halen lijkt me niet echt een optie. Hoe snel wordt een zaad gevormd? nog Max 2 weken afbloeien dus vingers crossed indeed!
    Ze kan prima buiten de kas overleven die laatste weken, dus ik neem aan dat je daar een andere reden voor hebt, buren ofzo..
    Met die ventilator erbij blijft eventueel stuifmeel natuurlijk niet beperkt tot die ene die een paar bananen heeft, het gaat de hele kas door.

    Het kweekt wel erg goed in zo'n kas, in ieder geval tot oktober denk ik.

    .
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • kurkentrekker
      kurkentrekker commented
      Editing a comment
      Je hebt gelijk, ik weet dat ik niet super handig met overpotten ben en al een paar keer zwaar de wortels beschadigd. vanuit volle grond terug naar een pot buiten wou ik niet echt riskeren, ook voor stress enz... het lijkt me allemaal beperkt, heb een grondige inspectie gedaan en hier en daar nog een gesloten banaan gevonden. ik denk niet meer te lang te wachten om te oogsten!

      Grtz

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Allright...zolang je elke banaan en elk raar bolletje die je tegenkomt eruit knipt dan.
      Erg vroeg oogsten heeft niet zoveel zin natuurlijk, het echte 'effect' komt pas de laatste 2-3 weken erbij.
      Ooh, ze staat in volle grond, excuus dat had ik even gemist.

    #17
    Harvest time!

    Dit weekend de Royal Glue Automatic and Royal White Widow Automatic geknipt. Begon wat bang te krijgen dat de WW de tweede ronde zou aantasten met zijn bananen en de Glue vertoonde al wel wat toprot hier en daar en wou geen risico nemen.

    RGA: 260 gr nat
    RWA: 445gr nat

    Glue zag er lekker Milky uit en rook heerlijk.

    White widow had inderdaad allemaal fluffy topjes en meer tak dan knop op sommige plaatsen, maar we zullen wel zien. Toch nog een aantal bananen gevonden en weggeknipt, geen enkel open. fingers crossed!

    Enkel de Royal Jack Automatic blijft over van de eerste ronde. deze mocht nog wel even, dit weekend onder de bijl.

    De 2e ronde gaat rustig verder zijn gangetje, ik zie veel topvorming bij de Cheesen en de Glue #2. De jack blijft achter en is nog niet in echte bloei. wat een monster gaat dat geven als je ziet dat deze al 1m80 is voor een autoflower...

    Nog wat sfeerbeelden:

    van voor naar achter: RCA#2 - RGA#2 - RJA#2

    filedata/fetch?id=1339570&d=1553777326&type=thumb

    RCA#1

    filedata/fetch?id=1339572&d=1553777326&type=thumb

    RGA#2

    filedata/fetch?id=1339571&d=1553777326&type=thumb


    Tot de volgende!


    Grtz Kurk
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by kurkentrekker; 30 June 2018, 10:08.
    Ignorance is bliss

    Comment


      #18
      Miljaar, wat een struiken voor een auto! :O Jaloers!

      Comment


        #19
        Wat staat alles er prachtig bij daar...
        Is de gorilla zoals je verwacht had?

        Comment


          #20
          super mooie toppen Het lijkt er inderdaad niet op dat het nog maar juni is... Respect hoor.
          Ik vraag me af waarom je je planten niet getopt/gefimd hebt? Ik denk dat je toppen nu tot tegen je glas gaan leunen en 's ochtends veel condens opvangen.. of kan dat geen kwaad?
          Heb nog niet de kans gehad zelf in een kas te kweken...

          Comment


          • kurkentrekker
            kurkentrekker commented
            Editing a comment
            Autoflowers toppen wordt niet veel gedaan gezien de korte levenstijd van de planten, wist ik veel dat ze zo gingen boomen had beter een scrog erover gezet en ik heb getwijfeld om het te doen, maar dan dacht ik och het zal allemaal wel meevallen... Ik probeer om ze ook wat af te spannen zodat ze niet tegen het plastic leunen. de middelste hebben er alleszins geen last van!

            Grtz

          #21

          Comment


            #22
            Hi all

            De laatste van de eerste ronde gisteren geknipt, RJA#1 Royal Jack Auto. Vergeten foto te nemen... Rook heerlijk maar niet zon volle toppen als vorig jaar en lang niet dezelfde opbrengst. Ook nog niet gewogen, we zullen zien!

            Royal Glue: 55g
            Royal WW: 85g

            De white widow vooral fluffy toppen, maar de hoofdtop en een paar andere zien er wel heel smakelijk uit. Ook aangenaam effect, niet overdreven stoned zoals je zou verwachten, maar al bij al wel tevreden. Weeral wat over en weer rijden uitgespaard.

            De rest blijft het keurig doen, al is er vorige week wat veel voeding gegeven en zie ik hier en daar wel een verbrand puntje. De dosis terug meer dan halveren en pas om de twee dagen, de rest regenwater. Als het zo blijft doorgaan gaat het een uitzonderlijk mooi resultaat geven. De RJA#2 nog altijd niet in volle bloei geschoten, en de hoofdtop moeten knakken omdat die tegen het dak van de serre (2m) begon te komen. Ik hoop dat dit ook goed komt.

            Oordeel zelf maar:

            RCA#2

            filedata/fetch?id=1340159&d=1553777326&type=thumb

            RCA#1

            filedata/fetch?id=1340160&d=1553777326&type=thumb

            RGA#2

            filedata/fetch?id=1340161&d=1553777326&type=thumb

            RJA#2

            filedata/fetch?id=1340162&d=1553777326&type=thumb filedata/fetch?id=1340163&d=1553777326&type=thumb

            Laterzz


            Grtz Kurk
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 5 photos.
            Last edited by kurkentrekker; 30 June 2018, 10:07.
            Ignorance is bliss

            Comment


            • philly
              philly commented
              Editing a comment
              gaat lekker hard zo te zien. mooie diepgroene kleur ook.

            • kurkentrekker
              kurkentrekker commented
              Editing a comment
              Ik dacht dat het moeilijk ging zijn om vorig jaar te overtreffen maar het ziet er allemaal heel rooskleurig uit. enkel de RCA#1 is wat meer gelig dan haar zus en vertoont geen sporen van overvoeding, die hou ik in het oog en geef wat voeding bij

            #23
            Helemaal super hoor!
            Houd je ook kijkdagen?

            Comment


            • kurkentrekker
              kurkentrekker commented
              Editing a comment
              haha you and I wish...

            #24
            Bijna vergeten, scrog projectje:

            Skunk: net al bijna helemaal vol, ben aan het denken om uit te breiden of massaal te toppen. moet nog anderhalve maand alvorens die begint te bloeien. Ben aan het nadenken om deze wat vroeger te verduisteren...

            filedata/fetch?id=1340349&d=1553777326&type=thumb


            Grtz Kurk
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Ignorance is bliss

            Comment


              #25
              De wietgoden zijn jou wederom zeer goed gezind!
              Geef jij ze soms stiekem offers?
              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

              Comment


              • kurkentrekker
                kurkentrekker commented
                Editing a comment
                Ik probeer voldoende te consumeren, al is dat niet altijd even positief ! Hoop doet leven!

              #26
              Update

              RJA#1 nog aan het drogen, verwacht een van de dagen droog om te beginnen duren.

              Bleek dat de verbande puntjes een teken van ondervoeding waren waar er nu toch duidelijke tekorten op de RGA#2, en al de rest tonen kleine tekorten.

              Night shot erbij, jam njam! Week 4-5 nu van de echte bloei, ik ben benieuwd wat het gaat geven...

              De Skunk in de scrog, niet autoblower, begint precies haar vrouwelijkheid te tonen, wat denken jullie?

              filedata/fetch?id=1341212&d=1553777326&type=thumb

              Vooraan an links RCA#1, Midden voor RCA#2, middelste RGA#2 en achterste RJA#2.

              filedata/fetch?id=1341214&d=1553777326&type=thumb filedata/fetch?id=1341213&d=1553777326&type=thumb

              Grtz Kurk
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 3 photos.
              Ignorance is bliss

              Comment


                #27
                A la hoeloes style.
                I Like It!
                Daar is tegenwoordig een knop voor hier. Volgens mij vertaald die de Likes naar forumcredits.
                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                Comment


                  #28
                  Goed bezig zeg

                  Comment


                    #29
                    Even geleden

                    Alles gaat lekker zijn gang, toppen van de RCA#2 hebben zich nog goed gevuld maar begonnen overal sporen van meeldauw te vertonen. Al een deel weggeknipt en geoogst, de rest volgt vandaag of morgen. Zij staat al 7 dage op regime, tijd om te knippen. Meeldauw wordt ook erger...

                    RGA#2 heeft niet de volste toppen ontwikkeld, maar riekt heerlijk en toch mooie toppen overal. Ik kan echt niet klagen!

                    RCA#1 heeft iets achterstand op haar zus, ik laat ze nog even wat langer staan.

                    RJA#2 begint eindelijk bloemen te vormen, ik hoop dat ze volgende week in bloei schiet. neemt al een groot deel van de serre in en is echt gigantisch. hoofdtop moeten knakken omdat deze tegen het dak van de serre kwam, ondertussen hoofdtop volledig hersteld en bijna terug tegen het dak... benieuwd wat die gaat geve...

                    Scrog projectje gaat ook goed.

                    filedata/fetch?id=1343837&d=1553777326&type=thumb filedata/fetch?id=1343838&d=1553777326&type=thumb

                    Laterzz

                    Grtz Kurk
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 2 photos.
                    Ignorance is bliss

                    Comment


                      #30

                      Comment

                      Bezig...
                      X