Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kurk`s Greenhouse 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Results are in!

    Mooie afsluiter van een toch wel minder (voor)jaar tov 2018. Het voorjaar was niet zoals gehoopt, maar het najaar heeft alles goed gemaakt. Desondanks is de laatste ronde toch iets minder dan ik had verwacht, de planten leken echt wel redelijk vol en massief toppen te geven. Ik heb misschien ook net iet te veel weggegooid of geknipt vanwege beginnend toprot, maar ik heb het liever zo! Ik ben heel blij om de dames zo laat op het jaar bijna schimmel en rotvrij te houden. De chocolate haze is een geweldige soort die ik volgend najaar zeker opnieuw wil zetten, geweldig resistent!

    Tijdens het drogen heb ik de temperatuur tussen de 17 en 22 graden gehouden en de luchtvochtigheid tussen de 40% en 60%. Ze zijn misschien iets te snel gedroogd vanwege een verwarming vlakbij en de ontvochtiger die goed zijn werk heeft gedaan. Naar het einde toe had de LV misschien ook net iets hoger mogen zijn, schommelde tussen de 40% en 50%. Alles is echt wel kurkdroog, alles ontdaan van grote takken en in potten gestoken. 14-21 dagen curen en dan vacuum verpakken voor de winter.

    Northern Lights: 70 gram droog. Redelijk fluffy topjes met nog wel wat blad hier en daar, maar ze riekt hemels. Lekker fruitig en zoet. Trichomes zien er ook nog wel ok uit.

    Skunk XL: 150 gram droog. 40 gram van de eerste toppen buiten (weekje vroeger geoogst), 110 van de rest. Compacte harde toppen, just the way I like it. Ook zij riekt heel fruitig en zoet.

    Chocolate Haze: 170 gram droog. Topjes tussen fluffy en compact, ze had waarschijnlijk nog iets langer moeten staan. De geur is ook hemels. Fruitig en doordringend.

    Nog geen tijd gehad om alles goed te testen, ik probeer nog een rookverslag te maken.

    Iceolater: Dit was een avontuur van vallen en opstaan. Eerste batch gaf 0.9 gram. Volledige knockout van het effect. Ik had al men oud afval met nog purple afval enz van vorige jaren bij elkaar gedaan voor de eerste batch. Achteraf gezien veel te snel en niet voldoende gemixed, dit was me toch wel een waste van goed afval. Ignorance is bliss. Tweede poging was dan weer beter! Rond de 10 gram van ongeveer dezelfde hoeveelheid afval. Al men skunk afval erin met nog 2 eigen soortjes. Plakt waanzin hard, stevige bubbels bij verbranding, deze batch is toch al beter gelukt! Volgende poging moet nog beter. Ik probeer hier nog een verslagje apart van te posten.

    Het overige afval van de NLX en Choco ga ik half boter half aparte iceolater van elks maken. De boter gaat hemels smaken, misschien een project voor dit weekend... De hash kan ook niet slecht zijn.

    Thats it, that's all folks. Nog een paar trichome shots en de rest is geschiedenis. Thx for reading and tips & tricks.



    Grtz Kurk
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 8 photos.
    Ignorance is bliss

    Comment

    Bezig...
    X