Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Colori's tuintje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Nou ipie, ik dacht al dat jij trekjes had van meneer Bormann. Ik denk dat Q best zelf kan reageren. Q geeft handige informatie jij brand veel comments direct af. Ik stel misschien domme vragen, maar die bestaan niet. Alleen domme antwoorden

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Beetje lachgas zal je goed doen!
      Heb het even voor je weggehaald hoor!
      Succes verder!

    #32
    Het is geen sarcasme alhoewel ik daar wel van hou maar ik probeer te zeggen dat het verschilt van soort tot soort.
    EenNorthernLight auto zal er weinig last van hebben omdat dat een van de grootste afs is.
    Een soortje dat kleiner blijft en 1 grote hoofdtop maakt kun je beter niet toppen.
    Het kost dus wat tijd om te onderzoeken en niet alleen op JD maar er is bijv ook een groot Engels forum wat alleen maar over autoflwers gaat waar je erg veel goeie auto-info vandaan kunt halen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #33
      Ik houd daar normaliter ook wel van, maar goed. Nogmaals bedankt voor de je info. En ipie weghalen had niet gehoeven vind het alleen soms wat vervelend hoe je reageerd.

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Ik was niet hatelijk, ik reageerde te snel daar had
        je gelijk ik want Q is mans genoeg om dat zelf te
        regelen. Ik neem misschien te snel mensen in
        bescherming terwijl ze dat zelf ook kunnen of zelfs
        beter, dat komt waarschijnlijk door mijn oude werk!

        Ik zal mijn best doen tegen te snel reageren.....

        Daarbuiten gaf ik een eerlijke, serieuse reactie over
        het ( niet) toppen van afjes waar niets mis mee was.
        Zeg nou niet dat ik niet serieus ben want voor 90%
        ben ik dat altijd en een grapje moet kunnen zolang je
        ​​​​​​​niemand tegen het hoofd stoot.
        Waarschijnlijk lees je alleen mijn grapje zo af en toe
        ......Prettige dag nog!

      #34

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Even goede vrienden hoor!
        Als je 112 belt en je vraagt naar Ipie
        komt het bloemetje wel bij mijn voordeur aan!

      #35
      Krijg ik dan William Shatner(911) te spreken?

      Comment


        #36
        Blowers zijn toch gemakkelijk mensen he, virtueel bloempje sturen en alles is weet oke
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

        Comment


        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Zijn net wietplantjes toch?

        #37
        Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
        Krijg ik dan William Shatner(911) te spreken?
        Jij wel hahaha!
        Mocht ik je niet meer spreken prettig weekend!

        Comment


          #38
          Hey!
          wat een leuke topic om door te lezen.
          zelf ga ik in een kweekserre(tje) beginnen.
          Heb je geen schrik voor toprot als ik zo direct mag zijn? Ik merk dat ik op momenten toch een hoge percentage lv heb in t tentje, tot zelfs condens.
          hoe ga jij hierbij om? Omdat ik maar een klein tentje heb denk ik aan een ventilator met 2 standen en deze op volle toeren te laten draaien als de lv stijgt en verder op de laagste stand te zetten. Maar dit lijkt me moeilijk als je zo een paleis als jou hebt.

          grtz en nogmaals, leuke kweek!
          When i smell weed my lungs get horny

          Comment


          • colori
            colori commented
            Editing a comment

          #39
          Eigenlijk ging ik nog ff wacht om een update te doen. Er gebeurt toch niet al teveel in deze fase, toppen worden wat dikker, de boel begint lekker te plakken en het ruikt aangenaam in de serre. De zaailingen dito, daar valt niet veel over te lullen.

          Dus nu doe ik zoals elke dag mijn rondje door de tuin. Lekker rondneuzen, eens aan de rozen snuffelen, een framboosje plukken, beetje met de hond ravotten en dan de plantjes checken.
          Plots valt mijn oog op een klein verschrompeld blaadje in de hoofdtop van de Sour Diesel, het zal toch niet? Klein rukje laten en jawel hoor, toprot!

          't Is weer van de kloten eh verdomme!

          Heb het topje rondom ruim weggesneden. Zoals te zien is op 1 van de foto's heb ik een potje met een in alcohol gedrenkt doekje om mijn schaar en handen te ontsmetten.

          Ik ben nu aan week 11 bezig vanaf zaad, de meeste tricho's zijn milky, ik zie nog geen amber. Plan is om het boeltje te beginnen spoelen en de plant nu zoveel als mogelijk is buiten te zetten. Weg uit die ellendige, vochtige, klote serre.

          Voor de rest gaat alles zijn gangetje, toppen dikken lekker aan en een aantal van de nieuwelingen hebben hun kopje al laten zien. 1 is er gesneuveld door een slak.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 7 photos.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

          Comment


            #40
            Dat is balen zeg!
            Ik zit me opeens af te vragen hoe je het minder vochtig kan krijgen. Wat ik wel eens gezien heb is (hennep)vezels op de grond van de potten leggen, volgens mij zag ik het bij QnQ ook, dat zorgt er voor dat de grond minder snel uitdroogt. Als de grond minder snel uitdroogt, dan moet er ook minder vocht in de lucht komen toch? Zou dat een oplossing kunnen zijn voor jouw serre?

            Comment


            • Slome Joop
              Slome Joop commented
              Editing a comment
              Ja dat lucht verversen is ook een idee, maar in het voor/na-jaar kan het wel een stuk frisser worden daardoor. Zou je dan niet beter zo'n inbouw huisventilator nemen, die zijn denk ik een stuk stiller, ik houd zelf niet van herrie.

            • colori
              colori commented
              Editing a comment
              Lawaai zal een autokoeling inderdaad wel maken. Daar had ik nog niet echt aan gedacht.

              Wat bedoel je juist met een inbouw huisventilator?
              Een soort van badkamerafzuiging?

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Als de lv te hoog is in een serre kun je de bodem afdekken met (vijver)zeil.
              Daarbij zul je natuurlijk goed moeten blijven luchten, 24/7
              Als je actief kunt afzuigen is een groot voordeel.
              Even naar de autosloop een radiatorfan halen en inbouwen...(als je een grote serre hebt, anders een kleine fan

              (die Joop hieronder post zit gewoon een slak ingebouwd

            #41
            Ik heb zoiets in mijn huis voor ventilatie van badkamer en toilet. Het is een beetje overkill, maar je hoort het apparaat (bijna) niet. Er zullen vast ook wel andere modelen zijn hoor, die goed werken en stil zijn. Ik zou er in iedergaval wel even op letten bij aanschaf dat die weinig geluid maakt. Ik weet niet hoeveel db acceptabel is, maar daar is vast wel wat over te vinden.

            GVUC_-_Vrijstaand.jpg

            Comment


              #42
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

              Comment


              • Slome Joop
                Slome Joop commented
                Editing a comment
                Ik kan me best voorstellen dat je vriendin met bezwaren komt als jij over afzuigen begint
                Ik laat het even aan de indoor kwekers over om te voorspellen hoeveel energie je dat gaat kosten om het goed te doen.

              #43
              Vrij irritant filmpje maar wel een uitmuntend idee, zoiets had ik in gedachte.

               
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

              Comment


              • Slome Joop
                Slome Joop commented
                Editing a comment
                Ja ok, maar wat kost zo'n zonnepaneel? En een accu met laadsysteem moet er ook nog bij, anders heb je 's nachts geen ventilatie en accu's slijten, dus moeten vevangen worden. Ik heb het niet uitgerekent, maar dat zou ik zeker doen voor je er aan begint en dat vergelijken met energie verbruik van een fan op het net.

              #44
              Leuk,even gekeken niet haalbaar!
              Maar het idee is niets mis mee........

              Comment


                #45
                Er is op JD ook een stroomkosten calculator

                ---> https://jointjedraaien.nl/cannabisforum/calculator/
                Last edited by QnQ; 21 June 2019, 21:08.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X