Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Colori's tuintje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Leuk verslagje en dito resultaat, succes met de volgende ronde weer colori, blijft een mooie hobby

    Comment


      #62
      Proficiat hoor!
      t gaat daar goed, ik kijk al uit naar het vervolg
      When i smell weed my lungs get horny

      Comment


        #63
        Ik had gedurende de kweek het idee dat de potten slecht doorworteld waren. Gisteravond de kluit van de geoogste SD eens bekeken.
        Slecht doorworteld dus.. hoe zou dit komen?

        de eerste foto is een plant van een vriend die veeeeeels te nat heeft gestaan, er zaten geen gaten in de pot. Plantje is ondertussen wel een dikke maand oud, sterk ding dus!
        'k vond het wel mooi voorbeeld om eens te tonen!
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

        Comment


        • Blazer9000
          Blazer9000 commented
          Editing a comment
          De wortels van mijn amnesia auto waren ook ver van wat ik verwacht had! Nochtans redelijk resultaat voor wa te vroeg geoogst te hebben .. ik ben benieuwd

        • colori
          colori commented
          Editing a comment
          Ik ben vooral benieuwd of ik op een 6 a 7 weken tijd mijn 90 liters van de photo's ga vol krijgen. Platnjes zijn alleszins goed aan het werken, op 4 dagen kwamen de worteltjes alweer uit de 3,5l potten.

        #64
        Paar budshots, gewoon omdat het kan!

        De Blue Dreamer is nu ongeveer 14 weken oud, bijna 15 zelfs denk ik. Ik zie staan dat er voornamelijk sativa genen in zitten, zou dat er mee te maken hebben?

        Enjoy!
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

        Comment


          #65
          Bic toppen
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment


            #66
            de toppen beginnen mooi te groeien
            al een aansteker groot ......
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


            • colori
              colori commented
              Editing a comment
              't begint goed te komen ja! De grootste toppen staan eigenlijk zelfs nie op de foto

            #67
            Gisteravond 4 van de 5 nieuwelingen gefimmed, behalve eentje. De enkeling heeft een beetje een vreemd groeipunt, 't is een Purple Maroc trouwens.
            Gold Rush groeit ook lekker door, geen vreemde zaken te bespeuren.

            Deze ochtend water met Rhozotonic gegeven.

            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 3 photos.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

            Comment


            • Blazer9000
              Blazer9000 commented
              Editing a comment
              Mooi en gezond, ik ben benieuwd

            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              staan er mooi bij zijn dat uw buiten planten ( auto's) ??
              beetje laat begonnen zeker ....de meeste staan hier buiten al met mooie plukken aan het ook nog nieuwe staan die zijn nog iets kleiner dan de jouwe

            • colori
              colori commented
              Editing a comment
              smoker2002 er staat nog 1 auto die is bijna oogstklaar, de andere is 10 dagen geleden om gegaan. Deze 5 zijn photoperiodische planten, de beste 2 selecteer ik om met door te gaan.
              Ze zijn inderdaad nog vrij klein, heb ze express zo laat gezaaid zodat ze niet te groot worden en de buren niet hoeven mee te 'genieten'!

            #68
            Triestige update.
            Na 10 dagen op reis geweest te zijn is er veel gebeurd.

            Het fimmen is overal mislukt, waarschijnlijk niet diep genoeg geknipt waardoor de planten gewoon doorgegroeid zijn. Das dus 10 dagen achterstand. Ook zijn ze redelijk gestrekt en staan ze supernat door mijn maat die de boel hier kwam wateren en in in de gaten kwam houden.
            Daarbovenop begon de madam meteen te zagen dat er 3 van de 5 onmiddelijk weg moeten terwijl ik ze dus eerst nog wil toppen voor ik de selectie maak.

            Dan de Blue Dreamer, veel rot. Een week geleden was er nog geen vuiltje aan de lucht, dat is nu wel anders. Ik heb gemakkelijk 1/5 weg mogen knippen, inclusief de volledige hoofdtop. Balen.
            Ik laat de pot nog opdrogen (ook deze staat erg nat) en dan oogst ik ze.

            De Sour Diesel is ondertussen mooi droog, straks nog het andere deel knippen.

            Nog effe een vraagje, zou ik de plantjes met dit weer een aantal nodes durven terug toppen? Ik hou ze dan wel een dagje of 2 in de schaduw desnoods.

            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 6 photos.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

            Comment


            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Ja je kan ze terug toppen en het beste gewoon in de volle zon dan droogt de wond snel op

              bij een grote wond kan je evt bijenwas gebruiken om de wond te dichten of vaseline met zout schijnt ook te kunnen succes

            • Pluk
              Pluk commented
              Editing a comment
              Jeetje, kloten hoor, succes

            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              das idd balen hoop dat je het nog beetje recht kan trekken

            #69
            Zal wel goedkomen, wou ze sowieso al wat kleiner dan vorig jaar dus dat zal op deze manier wel lukken.

            ​​​​​​Net ook nog een bluts in mijn auto gereden, kan niet op vandaag ..

            Maarja, zoals ik al zei; mijn glas is altijd halfvol!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

            Comment


            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              beste remedie draai een joint dan kan je ff relaxen

            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Dat is een mooie gedachte het glas is altijd halfvol goeie instelling .

              Beter als dat gezaag en geklaag .

            • colori
              colori commented
              Editing a comment
              Klopt Nonsense, das een pak beter dan klagen en zagen. Mijn vriendin is een pessimist pur sang en das soms wel erg vervelend!

            #70

            Comment


            • colori
              colori commented
              Editing a comment
              Het zijn geen af'jes Ipie, ff terug lezen. Mijn af'jes heb ik inderdaad niet getopt, wel mooi afgebogen.

            • Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              Neem me niet kwalijk colori maar soms reageer
              je en lees je niet compleet het verhaal. Sommige hebben
              heel veel reacties en wordt soms het verhaal niet helemaal
              gelezen...Succes!


            • colori
              colori commented
              Editing a comment
              Geen probleem hoor, ik weet hoe dat gaat!

            #71
            Gedaan met het eerste luik van dit verslag, de 2e en laatste auto is geoogst.
            Al bij al ziet de opbrengst er zeer goed uit van deze Blue Dreamer ondanks de toprot die er op het laatst in kwam terwijl ik op vakantie was. De toppen zien er vrij compact uit en ruiken lekker. Ondertussen hangt ze in de tent te drogen.


            ​​​​Vanaf nu enkel nog updates over de Gold Rush en de Purple Maroc.

            Na de 5 mislukte fim pogingen alle planten vrij diep getopt op dinsdag. Vandaag lijkt het erop dat ze de groei terug zijn ingegaan. De planten uit de eerste zaaironde zien er voorlopig het best uit, die zijn dan ook 7 a 10 dagen ouder.
            Sinds mijn maat ze te nat gezet heeft hebben ze nog steeds geen nieuw vocht gekregen. Ik heb de indruk dat de grond daardoor wat ingeklonken is en daardoor nat blijft.
            Het plan is om ze binnen 7 a 10 dagen in de 90l root pouches te zetten en ze eventueel nog eens te toppen. Dan valt er binnen een paar weken al iets te knakken.
            Het plan om er 1 te scroggen ga ik laten varen.

            Smoke ze
            C.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 6 photos.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

            Comment


              #72
              Zou je ze niet wat schoner knippen ?
              Met buitenwiet is de kans op rot al wat groter (ook tijdens drogen) en zeker als er al toprot in gezeten heeft.
              Als je ze erg langzaam droogt, dus met veel plantmateriaal eraan, is het risico groter dat ze alsnog gaan schimmelen.

              Als je de afzuiger wat hoger zet kan het wel, dan droogt het ook wat sneller.
              Maar dan is ook de reden van deze manier van knippen om zeep denk ik.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • colori
                colori commented
                Editing a comment
                Daar heb ik over getwijfeld.
                Overdag krijg ik het in de tent (die op zolder staat) niet onder de 29 a 30 graden ook nie als de afzuiging wat harder laat draaien. Vandaar dus het ongeknipt drogen.

                Ik ben veel thuis de komende dagen dus ik check alles wel regelmatig. Ben ook wel een dik uur bezig geweest met alles grondig te controleren op rot voor het de tent in ging. Alles rond een rotte plek is grondig opgeschoond.

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Voila, blijven checken inderdaad.
                Ik denk dat het wel meevalt hoe snel ze drogen, ik ben benieuwd.

              • colori
                colori commented
                Editing a comment
                Actuele temp en Lv:
                33 graden..
                40%

              #73
              Ik zoek nog een kapper!

              Comment


                #74
                Net de plantjes nog een neemdouche gegeven, heb volgens mij wat last van trips. Ideaal met dit weer, was er op aan het wachten.

                Ook was ik effe in mijn logboekje aan het kijken, zie ik plots het woord 'bentoniet' staan. Nu weet ik waarom de potten zelfs met dit weer slecht opdrogen. Het was dus niet echt mijn maat zijn schuld dat ze zo nat stonden.
                De gebruikte dosis was 5gr per liter potgrond, dit was ook de minimum dosis op de zak van DCM. In de 90l pouches zullen ze dus maar een 2-3gr/l krijgen.

                Voorlopig valt de keuze op PM1 en GR1.
                ​​​​​
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                Comment


                  #75
                  Zo, deze ochtend 210l potgrond, 30l perliet en 150gr bentoniet staan mengen om de 2 root pouches van grond te voorzien.

                  Zo mooi en fier als de plant er bij Pluk bijstaat, zo klein en onopvallend zijn de mijne nog.

                  Morgen of overmorgen worden ze overgepland, ik. Denk dat ze nog wel een mooie spurt zullen nemen.

                  Nu iets anders. Gisteren was ik naar foto's van vorig jaar aan het kijken. Daar zag ik dat mijn Blue Cheesse toen al op 8 september in bloei stond. In een ander topic hadden we het erover dat de planten pas starten met bloeien als het buiten 12/12 is, dat is dus na midden september. Maar waarom stond de cheesse dan al vroeger in bloei? Het betrof de Blue Cheesse van Dinafem een gewone fotoperiodieke plant dus.
                  ​​​​​​​zou het ook niet te maken kunnen hebben met het aantal directe zonuren?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                  Comment

                  Bezig...
                  X