Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Colori's tuintje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gisteren lekker aan het bakken geweest! Blueberry space muffins! 8 gebakjes met 50g wietboter, het effect was aangenaam.

    ​​​​ De chocopasta die Greyvol maakt die ga ik deze namiddag eens proberen maken, wel eerder om in een tas melk of koffie op te lossen.

    Ook ben ik begonnen met de hash na te bewerken. 1 van de klasses wordt erg plakkerig na verwarmen. Zou dit komen omdat er nog teveel vocht in zit?

    Eddit: de boter heb ik gemaakt met het knipafval waar ook al icehash met gemaakt is. Omdat ik relatief snel stop met zeven is het afval nog potent genoeg om achteraf boter van te maken. Win/win dus!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.
    Last edited by colori; 13 December 2019, 09:48.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment

    • colori
      colori commented
      Editing a comment
      Kheb het altijd erg graag gedaan! Merci voor het compliment kroket !

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Goed bezig! Ziet er lekker uit!

    Als ik dat zo zie denk ik dat ik ook eens ga bakken, leuk om met de kinderen te doen
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • colori
      colori commented
      Editing a comment
      Laat ze vooral niet teveel op voorhand van het deeg snoepen Flip

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ha ha. Mijn dochter is zwaar anti (15), mijn zoon (12) wilt niet roken maar vroeg laatst wel aan mij of ik het goed vond dat hij een keer spacecake zou proberen als hij 18 wordt. We waren toen net een dagje in Amsterdam geweest en daar keek hij zijn ogen uit Mag niet klagen met zo’n brave kindjes

    Niet meer gebruikt sinds 2013 maar er is nog steeds een kook en recepten group
    Topics: 3 Members: 80
    Dus als je een apart forum wil dan is die mogelijkheid er al
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      6 gram aan puur goud, de terpenen die vrijkomen doen mij het water in de mond komen!
      Het bolletje zakt ineen onder zijn eigen gewicht.
      Can't wait to taste!
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Een dropbal! Lekker!

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Kijk 'm eens shinen!

      Dus, hierbij het laatste bericht van mijn buitenverslag.

      Allereerst, iedereen bedankt om mee te lezen en bij te sturen waar nodig. Ik heb me weer goed geamuseerd deze zomer, dat gaan we dit jaar weer opnieuw doen!

      Qua opbrengs kon het er wel door maar ik heb al betere jaren gekend.

      De 2 auto's die ik had deden het goed, die leverden genoeg rookwaar op voor een 2 a 3 maand.
      De Sour Diesel smaakt hard door en ruikt en smaakt inderdaad goed naar diesel. Qua effect wil ik lekker in de zetel hangen van deze wiet.
      Blue Dreamer, goede opbrengst voor een auto! Qua smaak is deze heel fris en citrusachtig. Lekkere high waardoor ik niet wil stil zitten .

      De fotoperiode planten:
      ​​​​​​Over de Gold Rush kan ik kort zijn: Kut met een hoofdletter. Te vroeg geoogst vanwege meeldauw, de toppen waren bijlange niet volgroeid. Het roken niet waard.
      Purple Maroc, deze dame heeft mijn zomer gemaakt! Mooie, relatief compacte topjes die aardig kleven! De geur is erg zoet en iets dennig. Qua effzct is deze een beetje de middenmoot, soms kapot op de bank en andere keren lekker knutselen in de garage.

      Allicht hou ik dit jaar weer een verslagje bij, dan zien jullie het hier wel verschijnen. Nu eerst maar eens nieuwe soortjes uitzoeken die het in ons klimaat gaan volhouden, tips zijn altijd welkom!

      Dag en bedankt!
      C
      ​​​​
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

      Comment


        Kijk al uit naar dit jaar

        Comment


          Leuk eindverslag colori !
          Het was leuk om jouw verslag te volgen
          Ik ben op het moment op zoek naar 1 a 2 soortjes voor komend jaar (wie niet) en neem jouw beoordelingen daar zeker in mee

          Comment


          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Ha die Joop!
            Tijdje gemist of toevallig ?

          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            Klopt Ipie

          • colori
            colori commented
            Editing a comment
            Bedankt Joop! De soortje die ik eventueel op het oog heb zie je hier waarschijnlijk op termijn wel verschijnen.
        Bezig...
        X