Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Takketoellies balkonkweek, Candy Kush AF en Alpujarreña AF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Takketoellies balkonkweek, Candy Kush AF en Alpujarreña AF

    Korting op 420shop
    Pyramid Seeds
    Puur indica
    Feminised Autoflower
    Autoflower soort
    8 - 9 weken
    Mei tot augustus (autoflower)
    Hoog
    Hoog
    Binnen en buiten
    100 - 150 cm
    150 - 200 cm
    Niet bekend
    Niet bekend
    Hoog THC
    Hoog CBD
    Lichamelijk, Ontspannen
    Gegevens Candy Kush:
    Auto Seeds
    50/50 sativa indica
    Feminised Autoflower
    Autoflower soort
    8 - 9 weken
    Hoog
    Hoog
    Binnen en buiten
    50 - 100 cm
    50 - 100 cm
    Bij migraine, Bij pijn, Bij slapeloosheid
    Makkelijk
    Krachtig, Slaperig
    Rest van de gegevens zijn makkelijk te googelen

    20190602_195832.jpg

    Hmm okeee... die foto is erg donker zie ik nu, maar er is toch nog niks te zien behalve 2 emmers grond

    Ze staan dus op mijn superzonnig en warm balkonnetje op het zuiden. Eentje helaas in een zwarte emmer, daar ga ik denk ik nog iets omheen doen. Anders wordt de grond veels te warm in de zon. Ik zet ze ook niet direct op de tegels. Die worden zo warm dat ik zonder slippers niet het balkon op kan

    De bedoeling is dat ze geen groeivoeding krijgen, alleen een beetje bloeivoeding en misschien wat green sensation aan het einde van de ronde. In de potgrond zit voor 6 tot 8 weken voeding zegt de verpakking, lekker makkelijk. Wel wil ik de grond en de planten gaan behandelen met neemolie, dat wordt de eerste keer dat ik deze gebruik

    Elk jaar heb ik trypsen op mijn planten, door op jacht te gaan en deze zoveel mogelijk kapot te wrijven heb ik deze wel binnen de perken kunnen houden. Dit jaar eens oefenen met neemolie dus op mijn AFs

    Zaadjes zijn direct in de voorbewaterde grond geplaatst. En dan nu duimen en afwachten dus


    Nou, datwassieweer luitjes,

    Grote Groeten!!!




    Last edited by Takketoelli; 3 June 2019, 13:01.
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    #2
    Je hebt goed weer uitgekozen om te kiemen
    Succes!

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Bedankt!!

    #3
    Benieuwd naar die Alpublabla.
    Op seedfinder is daar weinig over te vinden, behalve de verkoopbabbel.
    (je hebt de gegevens van de niet-autoflower erbij gezet)

    Succes!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hallo QnQ,

      Ik kan ook verder niks vinden nee. Alleen dat ze erg schimmel en ongedierte bestendig is en goed tegen kou kan.
      Ik heb de tekst gewijzigd naar autoflower gegevens, bedankt

    #4
    Heel veel succes, Takketoelli. Dat de weergoden je gunstig mogen zijn !

    Comment


      #5
      Ik kan ff niet goed zien dat je gaatjes hebt gemaakt in die emmers.
      Die voetgangers zijn erbij voor het licht.
      Benieuwd of je het gaat redden met die feminised tot september zonder groeivoeding.
      Veel plezier.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Hallo Ongeldig,
        Het zijn beide Autoflowers, ik had de verkeerde tekst geplaatst. Is nu aangepast.
        De onderkant van de emmers zijn net een zeef, gaten zat
        Bedankt

      #6
      Veel kweek plezier, ben benieuwd...

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Bedankt Netbezig!

      #7
      Succes
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Bedankt Wes,
        Ik heb toch besloten ze te planten....

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Haha jaa had het al door.... we zullen zien ik hoop natuurlijk er geen bezoek komt of je mensen met afgunst in de buurt hebt..
        Hop hop #groenevingers

      #8
      Succes! Als het weer zo blijft krijgen de dames in ieder geval genoeg zon. Zelf een AK-47 autoflower op het balkon staan en die vermaakt zich prima

      Nou heb ik gewoon een zakje potgrond van de Lidl gebruikt, maar toen de bloei aanbrak moest ik toch echt gaan bijvoeren (10 liter pot). Zal mij benieuwen of je het einde haalt met jouw potgrond
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Hallo Kroket!

        Ik ga geen groeivoeding geven, wel bloeivoeding. Het is mij in het verleden wel gelukt om een kweek zonder voeding te doen (mijn eerste, zaadje in de pot en vergeten ), maar er is duidelijk verschil met de kweken waar ik wel (bloei) voeding geef.
        Misschien krijgen ze booster, dat is nog niet zeker

        AK auto...die heb ik vorig jaar gehad! Had de stevigste toppen van al die ronde! Was van huismerk als ik mij goed herinner

        Grote Groeten en Welkom!!!

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Dat is nog eens een leuke vondst, een afgebloeide plant waar je nooit naar omgekeken hebt

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Nou, afbloeien kon je het niet noemen hoor. De plant was "op" na een week of 8 schat ik en nog lang niet klaar.

      #9
      Hallo!!


      20190611_130628.jpg20190611_130616.jpg

      Zij heeft het wat lastiger, ze was ondersteboven ontkiemd. Ik dacht eerst dat dat een foutje van Takketoelli was, maar ze heeft mij verteld dat ze door die regenbui laatst dieper in de grond gespoeld is!
      Als hij haar niet een beetje opgegraven had was het waarschijnlijk al direct misgegaan met haar!
      Geeft wel een fijn gevoel dat Takketoelli zoveel om ons geeft!


      Maar zoals jullie kunnen zien heeft ze er wel wat schade door opgelopen.... 1 van de 2 lobblaadjes heeft zich niet ontwikkeld. Dat is de reden dat Candy wat kleiner is, ze is 2 dagen later opgekomen en ze is misvormd!

      Maar dat mag de pret niet drukken, ik ben blij dat ik er niet alleen voor sta, en Candy is een leuke gezellige dame


      20190611_130559.jpg

      Zo staan we er nu bij, ik heb een plastic zak om mijn zwarte pot heen omdat deze anders veel te warm wordt in de zon! Das wel jammer op zich, zwart staat mij best goed vindt ik. Toch ben ik blij dat Takketoelli dit gedaan heeft, scheelt enorm!

      Met die plantenspuit wordt geregeld de grond vochtig gehouden, zonder water groeien wij niet!


      Aangezien Takketoelli het wat druk heeft met zijn andere dames , heeft ie mij gevraagd om jullie af en toe te vertellen hoe het met ons gaat. Doe ik graag!! Candy is wat verlegen wat dat betreft, ik zal wel het meeste aan het woord zijn.


      Groene Groeten!!

      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


        #10


        Leuk begin! Succes met de afjes Toelli!
        komt vast goed met al die liefde die je ze geeft
        Ad usum proprium!

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Dankjewel Ganjagast!

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Ganjagast zei; Graag gedaan man!

        #11
        oke 2e wederhelft van takke

        Ik had gewoon niet gesubbed wauw....
        nu wel hihi

        gaat lekker staat leuk bij zo dat ze maar goed mag groeien
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Welkom beste vriend!

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Yeah let's go!!! Haha

        #12
        Welkom lieverds, en veel plezier bij Takketoelli op het balkon

        Succes !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Dankjewel Flip!

          We zullen het aan Takketoelli doorgeven! Hij is trouwens iets van plan met neemolie geloof ik, en jouw naam viel.
          Geef hem maar flink veel info, wij snappen wel dat die beestjes bestreden moeten worden, maar dat moet dan wel goed gebeuren!!
          Ook namens ons beide bedankt alvast!!

          Groene Groeten

        #13
        20190624_195649.jpg

        Dit is ons avondstekje, s'morgens en s'middags staan we aan de andere kant van het balkon.
        Op die manier zorgt Takketoelli ervoor dat wij meer dan 10 uur zon krijgen! Heeeeerlijk vinden wij dat!!

        20190624_195639.jpg
        Ik ben ondertussen al begonnen aan mijn vierde node!


        20190624_195632.jpg
        Candy is gelukkig ook bijgekomen van de wat zware ontkieming


        Takketoelli heeft de emmers wat bijgevuld met potgrond, zodat we wat steviger staan.
        Het heeft een paar dagen flink gewaaid, maar daar kan ik heel goed tegen! Ik kom uit de spaanse bergen waar het veel waait, en als het nodig is maak ik stevige takken aan.

        Ook is er een gootje gemaakt, wij krijgen hier elke dag een scheutje water in gegoten. Door de droge grond blijft het water erop liggen, en het gootje is om te voorkomen dat alles via de zijkanten wegstroomt. Het duurt soms een tijdje, maar uiteindelijk loopt het water de grond in. Daarna krijgen we nog een scheutje, dat trekt dan direct de grond in

        20190624_195721.jpg
        Tja, we staan buiten, en krijgen constant bezoek van allerhande beestjes. Sommigen zijn gezellig, anderen zijn vampieren die ons leeg willen zuigen!

        Takketoelli gaat een paar keer per dag op thrypsenjacht, hij doodt er elke dag wel een stuk of 10. Candy heeft er ook last van vertelde ze mij net

        We hebben een behandeling met neemolie achter de rug, maar ik zag al aan het gezicht van Takketoelli dat hij dit maar niks vondt eigenlijk. Andere planten in de tuin reageerden helemaal niet zo goed op de behandeling, maar eh....dat zijn geen cannabis!! Toch heb ik zo'n vermoeden dat wij geen behandeling meer krijgen

        Het is andere jaren ook nooit tot een grote uitbraak gekomen en hoe groter we worden, des te minder het ons iets doet

        20190624_195754.jpg

        Zien jullie hem zitten? Het is een slechte foto, maar er zit zo'n vampier links van het midden, dat streepje.
        Geloof het of niet, maar ze zien het gewoon als Takketoelli ze te pakken wil nemen! Maar onze nerven zijn helaas voor hun niet diep genoeg




        Nog een laatste nieuwtje, Takketoelli heeft nieuwe onderburen gekregen en hij werkt bij....

        Damn...wij hoorden Takketoelli wel ff flink slikken! Maar geschikte kerel verder, er werd ook veel gelachen met de kennismaking

        Wij hebben beloofd om niet teveel te gaan ruiken, anders ben ik bang dat Takketoelli ons zonder pardon omhakt!!!


        Nou, datwassieweer

        Groene Groeten!!
        Attached Files
        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • Haile Selassie
          Haile Selassie commented
          Editing a comment
          Die Takketoelli klinkt wel als een geschikte kerel. Ik hoop voor hem dat de vriendelijke politieman een beetje ruimdenkend is in zijn vrije tijd.

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ha die Selassie!

          Mijn eerste indrukken zijn wel goed, volgens mij denkt hij wel wat ruimer als de gemiddelde agent. Voorlopig wachten we maar ff af
          Bedankt!

        #14
        Leuke update staan er gezond bij. Hopelijk dan inderdaad geen problemen met je nieuwe onderburen! Misschien nog wat sterk geurende bloemen plaatsen?
        Edit; bloemen die je niet rookt natuurlijk
        Last edited by kroket; 25 June 2019, 11:17.
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Hallo Kroket!!

          Bedankt voor de tip, dat is een goed idee!
          Suggesties? Lavendel ofzoiets? Moet goedkoop, snel groeien, lang bloeien en flink wat zon aankunnen!

          Ik zal ook eens goegele

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik heb ook een vochtige hoek zonder zon, die kan ik evt ook wel vrijmaken

        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Oef, nee da's een gebied waar ik geen kennis van heb. Misschien leuk om te kijken of ze ook natuurlijke vijanden van vervelende insecten aantrekken. Zoals afrikaantjes lieveheersbeestjes aantrekken (alleen geuren die volgens mij niet zo sterk).

        #15
        Hallo beste telers!


        Hier ben ik weer met een tussenstandje

        20190703_201924.jpg

        Op het balkonnetje in het avondzonnetje! Warm hier, lekker windje....lijkt Spanje wel!
        Wij zijn flink gegroeid de laatste dagen, en vooral Candy gaat erg hard nu!

        20190703_201945.jpg
        Ik ben ondertussen begonnen met de eerste bloeihaartjes te vormen, Takketoelli vond dit erg snel!
        Ook vond hij mij lekker ruiken!

        Sneller dan die gewend is met AFjes, maar ik ben een Senorita!! Wij Spaanse dames zijn vroegrijp....

        20190703_201935.jpg
        Mijn onderste blaadjes zijn wel wat lichter, Candy heeft dat ook. De potgrond is denk ik iets te sterk voor ons geweest in het begin

        20190703_202013.jpg
        Attached Files
        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment

        Bezig...
        X