Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Takketoellies balkonkweek, Candy Kush AF en Alpujarreña AF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Goedeavond vrienden en vriendinnen van Takketoelli!


    Hier zijn we weer!!
    Eventjes snel een tussenstand
    20190709_190732.jpg
    Hier staan we weer in het avondzonnetje

    20190709_190646.jpg20190709_190655.jpg
    Ik denk dat het ook aan die vervloekte sapzuigende vampieren ligt! Ze noemen zichzelf Trypsen en zuigen zonder pardon mijn blaadjes leeg!!
    Candy heeft daar veel minder last van, maar of ik mij nu gevleid moet voelen omdat ze mij een lekkerder wijf vinden dan Candy....nou nee...

    Takketoelli blijft ze onvermoeibaar opjagen, en vermorzeld ze zonder genade!! Hij is net Blade af en toe, alleen is ie zijn zwaard verloren

    20190709_190703.jpg
    Takketoelli zegt vaak dat ik al lekker begin te ruiken! Wat wil ie nou verdorie, aan de ene kant vindt ie het lekker en aan de andere kant mag ik niet te hard gaan geuren ivm onderburen... Rare jongens, die kwekers...


    Dit is Candy, ze is enorm gegroeid de laatste dagen! Ze wil zich natuurlijk proberen te bewijzen ten opzichte van mijn Spaanse looks, maar het gaat niet om de grootte!!
    Ik blijf liever wat kleiner met een lekker geurtje dan groter met nog nauwelijks tekenen van bloei
    20190709_190749.jpg
    Ze heeft een internode meer dan mij!

    20190709_190800.jpg
    Minder gele bladeren en minder Trypsen...soms is het niet eerlijk

    Genoeg Candy, hier ben ik weer in de zon!()
    20190709_190829.jpg ​​​​​​​
    Nog een laatste dingetje
    Ik moet van jullie de Grote Groeten doen van Takketoelli!
    Ik moest ook beloven het met hoofdletters te schrijven....
    Wat een onzin is dat zeg, dat doen we tegenwoordig toch allang niet meer!!

    Ik heb het getypt...

    Groene Groeten!!
    Last edited by Takketoelli; 9 July 2019, 20:18. Reden: Foto's opnieuw geplaatst
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


      #17
      Er staan geen foto's kameraad
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Uhmm even de fotos verwijderen en opnieuw toevoegen?
        Ik heb dit ook een x gehad

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik zie het ja (printscreens) ik zal het eens proberen. En bij "de zes van Takketoelli '?

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Yep daar wel ik doe straks even lezen ff eten dan moet ik ff powernap doen hihi

      #18
      Ze beginnen toch wel mondig te worden. Kijk je uit dat ze niet te brutaal worden?
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Wat een ego he?
        Misschien veranderd dat wel als ik ze vertel dat ze maar drie maanden te leven hebben, zonder sex....

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment

      #19
      20190716_192346.jpg

      Het is alweer een weekje geleden dat wij ons gemeld hebben. Ik vond dat we ff moesten wachten op de terugkeer van het zonnetje voordat wij ons weer lieten zien! Ziet toch mooier uit zo??!?

      Het is niet meegevallen de laatste dagen. Ik heb veel last van die f#$%king Trypsen!!
      Waarom bestaan die eigenlijk?? Dat niet alleen, maar er kriebelt iets onder mijn huid!!
      20190716_192133.jpg
      Takketoelli vertelde net dat hij deze mineervliegen, want dat zijn het, nooit eerder heeft gehad! Moet ik nu blij zijn??!? Je wilt niet weten hoe dat kriebelt en jeukt, maar misschien kun je er iets bij voorstellen!!

      Candy lacht zich stiekem kapot, zij heeft nauwelijks last van de sapsuckers.... had ik in het begin niet zo arrogant moeten doen zei ze...tsssss

      20190716_192211.jpg20190716_192054.jpg
      Je kunt goed zien dat ik erg last heb van alle beestjes... 20190716_192120.jpg
      Zien jullie dat bruine puntje iets onder het midden van het blad? Dat is mijn enigste vriendje, volgens mij jaagt ie op de sapsuckers! Hij loopt mij helemaal na, van top tot teen, op zoek naar prooi. Ik hoop dat hij een paar vriendjes erbij haalt

      20190716_192143.jpg

      En dit is Candy. Ze is ondertussen 2x zo groot als mij, en ze heeft nauwelijks last van beestjes!!
      Duidelijk verschil!
      20190716_191930.jpg

      20190716_191937.jpg
      Mooie plant, bloei is nu ook bij haar begonnen

      20190716_191948.jpg
      Alleen wat probleempjes bij de onderste, oudste bladeren. Niks aan het blaadje, of niks aan het handje zoals Takketoelli zou zeggen

      Verder weinig te melden, alleen dat het al meer als een week geleden is sinds wij water gekregen hebben, Takketoelli heeft dat wel goed beoordeeld. Doet ie door ons ff op te tillen. Door de regen van de laatste tijd heeft ie maar weinig omkijken naar ons

      Met de neus erbovenop ruiken we een beetje, erg lekker luchtje


      Nog ff iets anders, er gaan geruchten in huize Takketoelli dat hij een van de dames boven omgehakt heeft!! Geen idee wat zij gedaan heeft, ze schreeuwde nog dat het niet eerlijk was dat ze zonder ooit sex gehad te hebben zomaar omgelegd werd...
      wtf??!?!!?
      Ze schijnt nu ondersteboven te hangen in een donkere ruimte....
      En hij leek nog zo'n geschikte kerel, die Takketoelli...

      Tja, wij gaan in ieder geval ons best doen om hem tevreden te houden!!

      Groene Groeten!!!
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Wij kwekers zijn sadisten pur sang...
        We verzorgen onze dames tot het overdrevene aan toe..en als ze dan eindelijk op haar mooist is, precies zoals we haar willen hebben, ze ruikt zelfs lekker, mooie volle rondingen, prachtige plant, klaar om te sexen, hakken we haar om....
        Om haar ondersteboven in een donkere ruimte te laten mummificeren waarna we haar gaan cremeren!

        Gaat nergens over...

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        misschien maar lig wel in een deuk

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        !

      #20
      Die vliegjes zijn fucked up man zodra tegen de pot aankomt heb je er 30 rondvliegen als het echt erg is.

      maar verder die candy gaat heerlijk he
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Ja maar toch baal je bij elk beestje...

        Ze zullen wel voorkeur hebben het zijn vrouwlijke vliegen dan die moeten altijd iets speciaals hebben(grapje)

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Uiteraard, ze moeten van de dames afblijven, wie of wat dat ook is!!

        Groot verschil ook met binnen en buiten he, de balkondames zijn veel sterker, weerbaar. Die hoeveelheid trypsen zou binnen echt funest zijn

        Daar krijg ik nog de meeste kriebels van, dat ik ze meeneem mijn tenten in!! Ik ga ook eerst boven alles doen, dan buiten. En als ik buiten ben geweest blijf ik een hele tijd weg uit de kweekkamer, maar het blijft spannend natuurlijk. Onnodige stress eigenlijk, en dat met mijn onderburen...waarschijnlijk is dit mijn laatste balkonkweek

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Ja stress weegt niet op tegenover de opbrengst snap je heel goed plus altijd risico iemand gaat praten

      #21
      20190726_181035.jpg
      Ja beste kwekers, dat verdient geen schoonheidsprijs!! We hebben er wel eens beter bijgestaan!!
      Watskeburt? Zon zon zon zon zon en zon!!!

      De eerste dagen van de hittegolf vond Takketoelli het veel te warm, en heeft ie ons het hele balkon laten zien om zoveel mogelijk in de schaduw te kunnen staan!
      Heerlijk was dat, alleen de laatste 2 dagen heeft ie dat niet kunnen doen
      Zijn ouders hebben met deze hitte hulp nodig vandaar. Geen Takketoelli gezien sinds gistermiddag!

      20190726_181042.jpg20190725_145250.jpg


      wauw!

      20190726_181054.jpg
      Alle pistels zijn verbrand, net als de helft van de bladeren!

      20190726_181117.jpg
      Dit is Candy, zij heeft het nog zwaarder!!

      20190726_181108.jpg
      Ook bij haar alle pistels verbrand nog geen trichomen te zien bij haar, ik heb er wel veel!

      Tja, geen idee wat Takketoelli gaat beslissen, maar als wij niet snel herstellen is het misschien maar beter dat we uit ons lijden verlost worden!!
      Opbrengst gaat zeer weinig zijn, en ik denk dat Takketoelli ook niet tevreden zal zijn over onze kwaliteit ...

      .... ....

      Groene Groeten!!

      Nog iets, er vliegen hier enorme sprinkhanen rond, echt grote!! Meer mensen last van??
      Die hebben ons binnen een kwartiertje op!!

      20190726_181140.jpg

      Takketoelli heeft er zo snel 5 gevonden op het kleine balkonnetje van hem! Wel babies gelukkig
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Pluk
        Pluk commented
        Editing a comment
        Yep, heb hier ook al verscheidene springkanen gespot. Hebben ook al aan een aantal blaadjes lopen knabbelen. Maarja ze heeft dr genoeg dus laat ze wel gaan

      #22
      Arme dames hebben het er echt zwaar mee gehad Sprinkhanen heb ik hier nog nooit eerder gezien wel veel bladluis altijd bij mijn balkonplanten het zijn idd wel grote die je daar hebt zeg.
      Ad usum proprium!

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Die verrekte Super Skunk ook....

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Hahaha

      #23

      Ondertussen op het balkon van Takketoelli....

      20190729_144804.jpg

      TAKKETOELLI!!! NEEEEEEEE!!!
      WAAROM!! WIJ HEBBEN TOCH NI


      20190729_145500.jpg






      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


        #24
        Hee wat is er gebeurt?

        Comment


          #25
          Tja beste mensen, de foto's liegen er niet om...



          Er is een abrupt einde gekomen aan de beide balkondames, helaas.
          Ze gingen al slecht, maar ze zaten vandaag helemaal onder de witte vlieg, beginnende meeldouwplekjes en nog geen teken van herstel

          Niet te lang nadenken, weg ermee

          En inderdaad opgelucht, geen risico meer met de buren

          Geen of minder risico dat ik beestjes mee naar binnen neem

          Alle tijd energie en liefde gaat weer naar de dames waar het echt om gaat, die in de tent!!

          .... ....

          Ik wil iedereen bedanken voor hun bijdrage aan dit topic, erg jammer dat ik hem af moest breken.
          Ik vond het erg leuk om dit verslag te schrijven en jullie reacties te lezen, BEDANKT!!

          Wie weet komt er weer een Spaanse dame in de toekomst, maar zeker geen balkonkweekje meer en dus ook geen AFjes meer



          Iedereen die ik nog niet heb mogen verwelkomen bij "Het kwartet van Takketoelli", kom eens een kijkje nemen!!

          GROTE GROETEN
          "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
          "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
          "Ajeto" - Buurman en Buurman

          Comment


            #26
            Dan is het niet anders! Weg ermee en net wat je zegt, vermijden van balkon kweekjes zeker met nsb buren.
            Lekker focussen nop de binnenplantjes.
            En ik bedank jou voor het maken van een leuk verslag
            Ad usum proprium!

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Graag gedaan!
              Maar het is goed zo, was of is de beste keuze!

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              i agree

            #27
            Ach, je hebt het in ieder geval een keer geprobeerd. Wel een beetje jammer, maar ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt als ik je zo hoor.
            Heel veel succes met de binnen kweken! Ik denk niet dat ik die volg, want ik doe alleen buiten kweek.

            Zat er nog iets rookbaars tussen?

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Zeker jammer, was ook een lastige keuze. Maar toen ik die zwerm witte vlieg zag, de buurvrouw hoorde scharrelen op het balkonnetje onder mij dacht ik weg ermee!!

              Bedankt en leuk dat je meekeek Slome Joop!! We komen elkaar vast nog wel tegen hier op JD!!

              Niks rookbaars nee, wel goed genoeg voor bij de olie. Kan alleen maar wat toevoegen

            • Slome Joop
              Slome Joop commented
              Editing a comment
              Ik zou op zijn minst toch een plukje proberen, er zat toch wel wat fluf aan? Wie weet is het wel het lekkerste dat je ooit gerookt hebt, wanneer rook je nou zo'n jong wietje?

            #28
            Bye bye zwaai zwaai....


            nu weer mooi de aandacht leggen op de binnenkweek daar gaat het zowizo stukken beter mee.

            jammer maar het is niet anders
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment

            Bezig...
            X