Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUTO’S: Amnesia Haze, Critical, Ak-47, Blueberry

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Nog even een groepsfoto voor de storm..gaat allemaal niet heel hard met de topjes met dit weer... de Critical heeft een klein fosfor tekort dus die heeft er helemaal geen zin in...ak47 gaat wel goed. BB en amnees redelijk...bij beter weer zal ik ze nog wat gaan verwennen..052A66B5-5301-470F-910D-47D75B806556.jpeg
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ze zien er goed uit op een paar blaadjes na, ja laat de zon maar weer komen,dat hebben ze wel nodig, suc6 de komende dagen en houd ze uit de wind.

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Wiet growen op een dak aan zee in Nederland is ook wel hilarisch

    #17
    Post Storm Post: alles leeft nog...heel blij mee....her en der wat bladschade en ze worden lichter dus tijd om wat te gaan voeden....

    Heb geen biobizz grow meer....misschien ff halen en tot die tijd beetje gier en wat guano! Gaan gewoon meedoen met de fems...nu helaas te nat dus even helemaal niets en er komt nog veel meer regen aan....

    Ga beetje guano strooien en verder recht zo die gaat!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Zo te zien hebben ze de storm goed doorstaan en die paar blaadjes kunnen ze wel missen.

    #18
    Het kan haast niet maar stel me ff zeker: dit zijn geen ballen toch?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment


    • Nonsense
      Nonsense commented
      Editing a comment
      Nope niks aan de hand het zijn calyxen

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Thanks!

    #19
    thanks

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ja calyxen, te zien bij een plant in bloei

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Heb een keer herma gehad...was niet leuk...

    #20
    Ik zit ff met het volgende: ik heb geen Chinese Ali microscoop en ook niet iets wat erop lijkt. Heb wel de volgende foto's genomen van de AK47 auto die nu ruim 8 weken boven de grond is.

    Alle bloeiharen zijn reeds bruin, maar het gaat in principe om de trichomen....die kan ik alleen niet goed checken...wat vinden jullie ervan als je zo kijkt....ze kan heus nog wel even blijven staan, maar deze plant is wel aardig op weg lijkt me P1040851.JPG ...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Denk ook zeker nog wel een week of twee misschien wel drie, ak47 heeft normaal een week of tien nodig van zaad naar oogst, vaak moet je daar nog 1 tot 2 weken bijtellen, ik zou zo'n clip-on macro lens kopen dan kan je de trichomen beter zien.

    #21
    Nog even vol houden suc6
    God was never on your side..

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Ik kan me prima inhouden hoor...maar kans op rot neemt elke dag natuurlijk toe en rijp is rijp dus enig idee hoe ik kan zien of het ready is zonder microscoop?

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Vergrootglas, een goeie camera. Misschien heeft een bekende van jou een dikke camera

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Misschien kan ik met m'n huidige cam nog wel dichterbij komen maar heb geen speciale lens dus veel dichterbij zal niet lukken. Heb wel al een 60x zoom besteld in China, maar dat gaat ff duren....Ik kijk het ff aan met de rot, als het echt de spuitgaten uitloopt...het is me namelijk nogal een lekker weertje ppff dan gaat ie om...

    #22
    Maniac ik voel dat jij beetje oogst koorts begin te krijgen. Tis ruk weer eigenlijk buiten ik heb exackt zelfde probleem ik heb nog 2 planten staan die eigenlij ieder nog 2 weken goed weer nodig hebben. Maar we krijgen enkel regen en kou en met deze kou staan ze stil of doen heel weing.
    ja toprot en meeldauw en rupsjes dat hebben we nu.

    Ik heb 1 plant vol rupsjes
    1 plant met onder meeldauw.

    En toch elke dag extra is er 1 kom nog even volhouden
    Last edited by belladonna; 4 September 2020, 12:08.
    God was never on your side..

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Als je rot ontdekt kun je die er toch ook uitknippen, niet te lang wachten want zit zo in heel je plant, als je een plekje aan de buitenkant ontdekt zit er meestal aan de binnenkant nog veel meer dus open buigen, alles wegknippen waar rot zit en met een kwastje met azijn de plek behandelen waar je geknipt hebt, mochten er nog schimmels zitten dood de azijn de schimmels, suc6.

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Doe wat je wegknipt meteen in een plastic zak en knoop het dicht want je hebt het ook zo in je andere planten

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Zal morgen ff een rondje doen... tis nog minimaal

    #23
    Ja hou het in de gaten.
    Last edited by belladonna; 4 September 2020, 17:16.
    God was never on your side..

    Comment


      #24
      Maniac Komt misschien als mosterd na de maaltijd, maar zo'n mini microscoop had je ook hier kunnen halen:

      https://www.bol.com/nl/p/zak-mini-mi...UaAgLUEALw_wcB

      Nu bestellen, dinsdag in huis.

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Oh bol.com niet gecheckt...naja ik wacht wel ff dan

      #25
      We zijn weer een weekje verder en het was geen beste week....zit hier op het natste plekje van Nederland en het is al geen beste kweekplek...

      Afgelopen zondag hadden we een noorderstormpje en waren alle fems omgewaaid, bovenop de ak47 auto....het is een wonder dat ie niet is gebroken...

      Het is niet zozeer de wind die vervelend is maar meer de continu neerslaande buien i.c.m. de lage temperatuur, ideaal voor rot die overal opduikt...morgen of overmorgen zal ik een aantal precisie operaties uitvoeren om het er overal even uit te snijden en met azijn de wond in te smeren...

      Normaal gesproken heb ik dankzij de wind vrij weinig rot, maar dit is zo'n rukjaar dat het niet tegen te houden is...

      Kan ook niet voeden (los van korrels) omdat planten continu te nat staan...worden ze geel van...

      Tot slot is er een nieuwe telg bijgekomen in de familie: een auto amneesje die de uitdaging aangaat om pas midden november af te bloeien als alles goed gaat....we gaan ff kijken hoe dat gaat en wat daar afkomt....gewoon als experiment met totale kosten van €3 (incl rond en zaadje).

      Er staat ook nog een Blueberry auto in de propagator, maar die laat zich nog niet zien terwijl ie eerder was gezaaid...ik geef het nog 2 dagen en dan ga ik graven....

      De weersverwachting ziet er erg matig uit voor de komende weken...windkracht 4, elke dag een buitje en 18 graden....ideaal voor rot...zucht...naja we maken er het beste van...meer kunnen we niet doen en volgend jaar gooi ik uit haat voor deze zomer gewoon nog veel meer planten, hele dak vol...

      Tot over een weekje!

      ps. heb 2 foto's van de beginnende rot erbij gezet!
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 7 photos.

      Comment


      • Colina3000
        Colina3000 commented
        Editing a comment
        Hey maniac,

        Jammer van het klote weer... heb zelf ook 25% van mn gorilla glue kunnen wegflikkeren door rot. Hou t goed in de gaten en hopen op nog een beetje oogst succes!!

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ja het is klote met het weer en als je ze niet droog kan zetten dan krijg je rot, ik had vorig jaar een gorilla zkittlez staan ook onder een afdakje maar als je een luchtvochtigheid hebt van boven de 70% en je hebt dikke toppen heb je er zo rot in zitten, bij mij zat het vorig jaar in de hoofdtop, heb nu in de nacht constant de waaier erop staan en overdag als het regent een uur aan dan een uur uit en bij zon staan ze lekker in de zon.

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ja jij gaat er nog wat harder voor Cor...en hebt meer mogelijkheden in je tuin...heb geen afdak en een ventilator daar neerzetten kan ik helemaal vergeten...heb niet eens voeding...ik maak er het beste van en idd..de rot duikt overal op...thanks Colina3000

      #26
      Rot Rot en nog eens Rot, zo mooi als ze er 2 geleden bijstonden...zo lelijk zijn ze nu...heb ze ook wel iets tekort water gegeven tijdens de natte weken waardoor ze mogelijk wat zijn verzwakt...ik ben altijd beetje zuinig met water geven en dat eist zijn tol weer eens...kom moeilijk van die gewoonte af...

      Plantjes individueel

      Anyways.... de AK-47 kreeg een fem op z'n kop tijdens de storm...ongelukkig...maar het is ook koning rot...het rot letterlijk harder weg dan het erbij komt...heb het idee dat ie wel aardig uitgebloeid is...(staat ruim 10 weken dan) dus pak nog een paar mooie dagen mee en dan kan ie om....schat 50% verlies door rot...

      119567740_628193327900114_8222583382639823183_n.jpg

      Dan de Amnees die ook wel goed wegrot...hoofdtop is al voor 50% pleiten en de rest van de toppen 15-20% kliko dus denk totaal 25-30% kliko als het meezit...mag nog iets langer door net als de Critical en de Blueberry...denk begin volgende week dan staan ze 11 weken.

      119457305_771923786936319_5340500687638933652_n.jpg 119240349_2601518310100370_5145206199513122081_n.jpg

      Eigenlijk vind ik ze qua geur allemaal al flink stoner terwijl ik meer van fresh houd, maar deze mooie dagen wil ik niet missen...zal de opbrengst ten goede komen voor de meeste...

      De Blueberry heeft ook last van rot maar iets beperkter... denk zo'n 20% kliko...uiteindelijk zal dat ongetwijfeld 25% worden...

      119234997_318619052809866_2595336795767100392_n.jpg

      Tot slot de Critical die er in het begin totaal geen zin in had, maar de afgelopen week juist als een speer is aandikt....deze laat ik sowieso nog ruim een week staan om te kijken wat er nog in het vat zit...deze plant heeft amper tot geen last van rot...

      119451696_1893544664120959_299204837538645345_n.jpg

      Daarnaast heb ik los van de AK47... een paar dagen geleden de rest nog wat voeding gegeven dus wil de boel nog even spoelen wat met het warme weer wel lekker vlot gaat gelukkig...

      Endgame

      Weet niet of ik nog foto's ga maken voor het kappen want veel zal er niet meer veranderen...wat dikkere toppen en wat toprot kliko...comme si comme ca.....

      Totaal zal ongeveer 25%-30% van de auto's de kliko in gaan vanwege toprot....regenachtige periode in augustus heeft ze de das om gedaan, maar als ik 70% overhoud ben ik heel gelukkig...Zal geen schokkende opbrengst worden schat nu 100 gram droog van 4 planten...Ik heb er ook wel heel weinig aan gedaan, amper gevoed en een grondje van €1,50 gegeven dus 100 gram zou prima zijn voor een eerste keer....

      Lessen

      Lessen voor volgend jaar: 1. Meer water, 2. Stok ernaast just in case, 3. nog beter opletten met de wind dat er een plant op kan vallen, 4. iets meer liefde en voeding in de latere fase 5. meer planten en verspreiden over het seizoen 6. MINDER REGEN AUB!
      Tot de volgende en dan gaan we kijken wat er afkomt...]

      Ps. Last but nog least...er zijn 2 nieuwe planten bijgekomen.... zijn nog mini maar we gaan even kijken hoe hard die gaan afrotten laat in het seizoen...gaat om de Critical en een Amnees...had ook nog een Blueberry gepland, maar die heeft zich niet meer laten zien...

      119423398_3334981306595047_6531994401223139840_n.jpg 119370211_243129393707953_8350120448230542321_n.jpg

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Brandnetel de nieuwe staan nu een weekje dus midden/eind november wordt dat..haha gokje wagen

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Die Amnees is sativa dominant. Dat betekent ongeveer 13-14 weken. Zit je toch midden-eind december. Maar ik bewonder je moed en ben zeer benieuwd wat daar van gaat komen. Succes iig.

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Haha thanks! Heb er nu een staan op bijna 11 weken en die is er wel klaar mee hoor, normaal duurt langer idd dus zou na de Sint kunnen worden....bang dat ie dan vol rot zit maargoed ga deze extra goed verzorgen! Iig genoeg water geven dit keer!

      #27
      F84ADDBD-6B5D-482A-AAD2-9302C04DED44.jpeg De Amnees is om en de AK-47 ook. Bleek een goede zet want de rot begon er op heel veel plekken tussen te kruipen. Dat zie je pas echt als je de toppen opentrekt met knippen...Amnees is fijn geschoren op rot en grof op bladeren....AK-47 is morgen aan de beurt. Die mag nog een nachtje narotten in het drooghok. Foto is van de Amnees. Geen idee van de opbrengst, maar veel zal het niet zijn...
      Last edited by Maniac; 15 September 2020, 21:20.

      Comment


        #28
        F9CB3B54-AC08-40B6-9E96-ED61DE13171D.jpeg 8B86296E-9C7C-41C5-BFA8-B8BC6139E097.jpeg Critical en Blueberry...dit zou nog best wat op kunnen leveren en aardig kunnen smaken...dinsdag avond gaan ze om #12de week...

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Zou nog wat langer wachten man, lkkr dik laten worden. Ik heb een tak van de kush plant laten staan en die is monsterlijk aan het worden

        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Wordt verschrikkelijk weer Kunichika .. neem geen risico en deze zijn aardig ver hoor...zit wel snor
          Last edited by Maniac; 17 September 2020, 21:41.

        #29
        Iemand enig idee hoe je kunt zien dat je wiet droog is om in de pot te gaan. Heb het idee dat het nogal hard gaat bij in het hok....

        Comment


        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Dan heb je veels te lang teveel geld uitgegeven Maniac stop als hij droog is zo'n klein hygrometertje in je pot kan je de luchtvochtigheid in je pot op ongeveer 62% houden.

        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Corleone1933 ik kan me goed beheersen...moet nog zo’n dingetje bestelle

        #30
        Heb er zes besteld bij amazon nl met bezorgkosten €14,50 20200919_160355.jpg
        buiten-2020, 2021, 2022, 2023
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          oh das schappelijk
      Bezig...
      X