Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUTO’S: Amnesia Haze, Critical, Ak-47, Blueberry

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    AUTO’S: Amnesia Haze, Critical, Ak-47, Blueberry

    Korting op 420shop
    Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Autoflowers eerste keer voor mij.

    In dit http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...x-purple-maroc verslag ben ik met fotoperiode planten bezig waar ik wat meer ervaring mee heb en ik heb me redelijk ingelezen wat betreft autoflowers. Kan niet moeilijk zijn.

    Van bovenstaande soortjes doe ik er allemaal 1, wil wel meer, maar kan het niet te gek maken. 2 van de 4 komen bij moeders in de achtertuin dus we gaan eens kijken of die het ook kan.

    Hier alvast de eerste foto’s van de Critical (rechts) en de AK47. AK47 lijkt wel gelijk met een set bladeren boven te komen. Ze hebben er allebei zin in.

    Dit keer toch maar even in de propagator want de Purple Maroc uit mn andere verslag had een achterstand van 2 weken door nonchalant kweken. Nu ff geen zin in.

    Eind van de week gaan de eerste 2 naar buiten en de Amnees+BB liggen nu te kiemen dus die gaan dan de propagator in.

    Tot de volgende keer (dan buiten)

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    #2
    Leuke soortjes... ik ga deze volgen.

    Succes

    Comment


      #3
      Waarom niet direct naar buiten?

      Succes!!

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Heb alleen 65 liter potten :/... beetje overdreven...die fotoplanten moeten ff plek maken...

      #4
      Alles staat inmiddels buiten. Critical en AK-47 hebben een voorsprong van een dag of 4 op de Blueberry en de Amnesia Haze.

      Tis natuurlijk nog niet veel bijzonders, maar heb toch een fotootje gemaakt.

      Critical en AK staan in 20 liter potten met 5 liter kokos van Action per pot, simpele potgrond, afgetopt met een laagje lightmix. Blueberry en Amnesia idem, maar die staan in 14 liter potten. Een erg goedkope setup, maar ik wil niet met te wild bemeste grond aanvangen. Bijvoeden zal waarschijnlijk over een aantal weken wel nodig zijn. Zien we dan wel.

      Laat het mooie weer maar komen
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 5 photos.

      Comment


        #5
        Is dit normaal? Iemand?
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Italbri
          Italbri commented
          Editing a comment
          Zitten er geen lobblaadjes meer onder verstopt?

        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Aparte groei of niet?

        #6
        als er nog lobblaadjes onder zitten is het gewoon normale groei, voor de afs die ik gehad heb tenminste. zijn 4 babyvingers die je daar ziet.
        De Bloemen Van Bri

        Comment


          #7
          Korte update want zo boeiend is het allemaal niet.

          Plantjes groeien lekker, het weer zit alleen niet echt mee deze zomer. Laten we hopen op een betere augustus-maand.

          Ze krijgen af en toe een longdrinkglas met beetje wortelstimulator dat ik nog ergens vond. Regenwater is op dus sinds vanmorgen helaas kraantjeswater.

          Onderin de pot zit cocopeat, dat houdt het vocht goed vast. Hoef ik er iets minder op te letten want ik ben er wel eens een dagje niet.

          Nou dat was het eigenlijk wel.

          Ps. Belichting foto is bagger, maar het geeft een idee.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #8
            Vier nieuwe babyplantjes, ziet er goed uit Maniac, waar komen je zaadjes vandaan. Gr. Corleone1933
            buiten-2020, 2021, 2022
            Hydro-met afjes-2022

            Comment


            • Maniac
              Maniac commented
              Editing a comment
              Dat zou heel goed kunnen Cor . Is het wat?

            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Heb ze ook pas begin dit jaar bij hem besteld en de enige die ik van hem heb staan is de white widow in scrog en de white widow afjes van mijn zoon die in mijn verslag staan de twee andere auto's die ik had en heb staan komen ook van growshopmarkt maar van een andere grower. Die fems gaan na het seizoen buiten in de tent binnen, heb tot nu toe binnen alleen afjes gehad maar aankomende keer worden dat dus fems. Die white widow afjes zitten mooie toppen aan en de white widow in scrog groeit ook goed dus best wel tevreden over hem

            • Maniac
              Maniac commented
              Editing a comment
              ook eens kijken om binnen een klein plekje te maken, maar nu ff geen tijd voor....

            #9
            Korte Update: Alles gaat lekker.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #10
              801813AA-FCFB-4D01-9632-D10A3A94B0EF.jpeg Nog niks aan gedaan...niet de mooiste planten, maar heb ze ook lelijker gezien en kostte niet veel...
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Ziet er toch goed uit voor 3 weken, gaan aankomende week een groeispurt krijgen, worden nog mooie plantjes suc6

              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Thanks!

              #11
              P1040808.JPG
              Recht zo die gaat...ze krijgen af ten toe wat kraanwater mee met de rest...als er teveel voeding in dat water zit hebben ze pech...beetje nattig nu...
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • Colina3000
                Colina3000 commented
                Editing a comment
                Gaat lekker daar... nu verder genieten van het mooie weer.
                Wel goed in de gaten houden komende dagen met de verschroeiende temperaturen. Maar komt wel goed denk ik

              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Maak je geen zorgen, we zijn hier vliegende tuintafels gewend dus een beetje hitte kunnen we zeker hebben.

              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Ik denk dat ze volgende week 2 keer zo groot zijn.

              #12
              Ff een paar kiekjes van de AFs. De AK-47 is in bloei geschoten en de rest nog niet.

              AK had vanaf dag 1 al meer zin in dan de rest. Was helaas recent platgewaaid, maar na snelle fix stond ze volgende dag weer als een huis.

              Wellicht dat ze door de positie net iets minder lang direct zonlicht krijgt en eerder is gaan bloeien. Geen idee, of gewoon random.

              De rest pruttelt ook vrolijk verder. Zijn ingespoten met gier want we werd behoorlijk aan geknaagd. Krijgen gewoon water mee met veel/weinig/geen voeding, net hoe de wind waait voor de overige planten.

              Dat was m wel weer!
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 3 photos.

              Comment


              #13
              De Blueberry staat net 2 dagen in bloei en laat nu al geregeld wat zware geur los. Dat wordt geen lichtvoetig rokertje...

              Comment


              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Ik heb ook de blueberry van hem maar dan de fem, die gaat in het najaar de tent in als het nodig is, licht eraan wat het buiten allemaal gaat doen. Ben benieuwd hoe de blueberry bij jouw gaat smaken

              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Ik ben ook heel benieuwd

              #14
              Weekje verder en de boel dikt rustig aan. De bueberry heeft een iets grotere schoen gekregen omdat ik liever lui ben dan moe met opletten op tekorten...

              Verder her en der wat vraatschade en de cocopeat van de action is ook niet echt een succesnummer heb ik het idee...

              Voor de zeeeeeeer beperkte investering in dit zootje ben ik zeer tevreden en hoef ook niet op te letten met de wind dus het bevalt me prima.

              vlnr blueberry, ak47, amnesia, critical
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 4 photos.

              Comment


              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Gaat lekker daar ook de afjes zien er goed uit, komt helemaal goed.

              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Ja blij mee!

              • Canaboid
                Canaboid commented
                Editing a comment
                leuke plantjes Maniac
                ook leuke soortjes met mijn favoriet er tussen

              #15
              P1040829.JPG P1040839.JPG
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.
              Last edited by Maniac; 22 August 2020, 23:05.

              Comment


              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Goeie info Corleone1933

              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Ja de zon moet nog wel terugkomen om alles een beetje fatsoenlijk af te bloeien

              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Het ziet er heel slecht uit...
            Bezig...
            X