Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUTO’S: Amnesia Haze, Critical, Ak-47, Blueberry

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    963E8301-DEE3-4C36-AE5F-32FDDF7878D8.jpeg Hier alvast de AK-47 in potjes....opbrengst had natuurlijk veel meer kunnen als dit dat zus zo, maar dat gaan we volgend jaar zien. Er is iig iets te proeven.

    En ja... ik heb een kut schaar en geen Chinese keukenweegschaal dus jullie mogen raden hoeveel het is..


    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Nu moet ik toch echt een weegschaal gaan regelen!

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Lkkr man is het wel al droog het heeft 4dafen gedroogd als ik het goed zie?

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Klopt tis echt gortdroog...denk dat het wat te snel is gegaan, maar ik heb geen andere plek...heb de potten nu dicht en af en toe open...hoop dat het vocht uit de takjes nog beetje in de wiet trekt..

    #32
    733C1DA9-A9BF-4FDE-91A8-13D2EF0B5BA8.jpeg Plantje 2, de Amnees is ook gefileerd...1 beschaafd potje, had erg veel last van rot en kwam niet echt omhoog..

    Comment


    • huffnpuff
      huffnpuff commented
      Editing a comment
      Jammer van het rot, maar iets is beter dan niets! Ik had ook paar plekken rot op mijn autoflowers.

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Ik ben naar omstandigheden tevreden...

    #33
    De Critical Auto in haar laatste dagen...alles is op zo te zien...ik laat haar nog een dagje lijden...

    D326C777-ED0D-40F5-A465-3BB820D65567.jpeg

    33AB724F-9F15-4786-A4C6-7E16F08C091B.jpeg

    Comment


      #34
      1EEF8351-55FD-473F-BE8F-D9C8416F5AAE.jpeg De Blueberry en Critical zijn om en hangen al te drogen na 11,5 week boven de grond te hebben gestaan. Blueberry had nog wat rot, de Critical 1 klein plekje...was ook de plant die het meeste aandacht heeft gehad hoewel ze allemaal erg weinig aandacht hebben gehad. Een zak potgrond van ruim een euro, een zaadje en water...misschien een paar keer voeding gehad wat overbleef van de fems...wat dat betreft zijn autoflowers unbeatable, temeer omdat je ze beter kunt timen en verspreiden in het seizoen...wat ons de komende weken te wachten staat qua weer daar beginnen de planten binnen nog van te rotten dus tis nog maar te bezien met de fems, maargoed das een ander avontuur en heeft ook z’n charmes...de auto’s zijn mij iig erg goed bevallen en denk niet dat ik volgend jaar los van Purple Maroc nog fem-zaad bestel..

      Tot slot nog wat plaatjes...

      420BCD10-DD17-4CF6-A40B-6FBCDE6EA164.jpeg D6F800DB-62FB-4513-A489-ECB02F29770D.jpeg 7C178243-91D2-48A0-ADC8-FEE6DB94A541.jpeg ACD2FCA4-FA91-405D-936B-0266FC6751BE.jpeg





      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Merci Corleone1933, dat gaat wel lukken!

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        @Brandenetel Inderdaad, in dit land en met mijn kweekomstandigheden moet ik de risico’s spreiden anders heb ik kans dat het allemaal voor niks is...

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Inderdaad.

      #35
      Proficiat!

      Auto's zijn inderdaad wel handig. Het spijtige is wel dat er opzich weinig mee te doen valt. Niet toppen, niet knakken, lagere opbrengst, ect.
      Dat is net het leuke aan photoperiode planten. Die kan je manipuleren zoveel je wilt, + een pak meer opbrengst!

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Merci! We moeten nog maar zien met die opbrengst...het wordt bar en boos deze herst! Auto’s zijn idd wat saai mja ze leveren wel..ik hou wel van zaken die leveren....

      #36
      Korte Update:

      Onderstaande foto is er wat er nog staat qua Auto’s. Een experimentje met een gokje op beter weer in november...ik geef het weinig kans, maar het kost ook niet veel.

      De rest hangt lekker te drogen of zit al in een potje...vind de geur uit de potten zozo. Het ruikt fruitig, maar niet zoals ik het graag ruik....kan de geur moeilijk omschrijven...fruitig en zoetig...beetje als paars bessensap....ik hou meer van fris zoals de Purple Maroc nu buiten ruikt...maargoed het moet nog wel wat weekjes curen en dan kan het alsnog goed te roken zijn ondanks de geur die overigens niet stinkt dus kan nog alle kanten op.

      63DA086F-BD33-4A9E-887B-B199BD68DC9F.jpeg

      Comment


        #37
        De laatste update van September:

        Kunnen jullie je het mooie weer nog herinneren..? Ik ben het al vergeten en dat lijkt voorlopig zo te blijven want de eerste 2 weken van oktober zien er zeer matig uit....

        Gelukkig zijn de auto's die nog buiten staan nog klein dus die hebben wat minder last van de nattigheid...Het is alleen jammer dat de zon straks amper omhoog komt als ie wel gaat schijnen dus mocht ie nog gaan schijnen dan gaan we er alles aan doen om onderstaande twee nog wat zonlicht te laten vangen.

        Voorlopig weinig spannends....wat buiten staat groeit langzaam verder en de rest hangt lekker te drogen of zit in een potje te curen (ruikt inmiddels wat beter, maar ben nog niet tevreden, allicht iets te vroeg gepot omdat de wiet zo droog en hard is). Door de hoge luchtvochtigheid gaat het drogen wel een stuk langzamer dan voordien, maar das geen ramp...

        Ik hoop op beter weer in de tweede helft van oktober! Tot in oktober.

        P1050099.JPG
        P1050097.JPG
        P1050096.JPG

        Comment


        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Dat van die 4 dagen heb ik dus met de eerste batch...niet ideaal...

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Dat had ik ook met het eerste deel van de white widow in vier dagen droog, het tweede deel duurde al wat langer en het derde deel is nog lang niet droog maar we hebben de tijd, hoe rustiger de wiet droogt hoe beter het is.

        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Zeker de tijd...af en toe even voelen denk dat het nog wel even gaat duren.

        #38
        Leuk verslag

        Comment


        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Dankjewel Rick! Rick25

        #39
        E10C21FC-2748-487A-AE47-D7C9EC8EF329.jpeg Droogcondities lijken redelijk...temperatuur is allicht iets te hoog, maar hier ligt het niet aan qua geur...potten gaan ook regelmatig open en dicht dus ook dat is het niet...zal wel gewoon bij de wiet horen...vind de geur nog steeds niet top...ruikt licht fruitig en niet sterk naar cannabis...beetje soft...

        Comment


        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Olie bbrrr

        • Vluggejapie
          Vluggejapie commented
          Editing a comment
          Binnenwiet is vaak lekker vettig en geeft veelal de beste smaak omdat de omstandigheden ideaal te manipuleren zijn. Perfecte lichturen, ideaal klimaat, perfecte voeding, ideale spoeling en oogstmoment. Er is simpelweg meer controle. En autoflowers hebben toch altijd een deel ruderalis in de genen.

          Vaak ontstaat er buiten wat rot of schimmel en wordt je daardoor gedwongen tot oogst, dat komt het natuurlijk ook niet echt ten goede.

          Ik heb eens een laat fotoperiodiek buitenplantje uit de achtertuin af laten bloeien op zolder onder flink wat spaarlampen, daardoor kon ik die de laatste weken helemaal geel laten trekken en begin november oogsten toen de trichomen 30% amber 70% milky waren. En door het koude vochtige november weer duurde het 16 dagen tot de laatste toppen de weckpot in gingen. De geur leek wel een soort zoete brandstof als je dat weckpotje opendeed toen die stond te curen.

          Is me met een buitenkweekje helaas nooit gelukt om dat te evenaren, het was een girlscout cookie dus sowieso al een stinker. Maar zelfs op de boot op het open water kon je die ruiken als je een topje verkruimelde in een joint.

          Heerlijk wietje. Er gaan nog steeds wilde verhalen van rond in de vriendengroep haha.

        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Mooi verhaal!! Vluggejapie

        #40
        We vullen de potten gestaag. Blueberry is nog een beetje blad van geplukt en in een grote pot gestopt. Amnees is het kleintje...en de Critical gaat pas net beginnen met curen...zullen minimaal 2 grote potten worden en wellicht nog een derde kleine...even nieuwe potten halen...

        D50B90A0-2B66-46CF-8897-A10227035199.jpeg

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Dus volgend jaar twee rondjes auto's, twee keer 20 plantjes op je terras heb je ook genoeg voor een jaar

        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment

        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Zoiets gaat het zeker worden, kwam net weer een bak derrie over. De honden lusten er geen brood van....

        #41
        De laatste stand buiten bij de auto’s. Groeien nog best aardig in de hel op aarde...

        Wat er van de overige vier is afgekomen volgt nog, spoiler: het valt niet tegen!!

        297A0D69-F1B4-4F83-9068-3F9362D6D213.jpeg

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Met harde toppen

        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Kan haast niet anders...

        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Nou ze maken goede kans! Er is nu al voor 3 jaar regen gevallen en het heeft ook voor 3 jaar gewaaid dus kan alleen maar beteren. Het klettert nu ook weer tegen de ramen en de wind knalt tegen de toppen aan...alles aan snot

        #42
        BBBFAB55-09D6-414D-8A56-2614788706BC.jpeg Dit is voorlopig even het resultaat...Er zijn nieuwe plannen in de maak voor de winter...beetje bezig blijven...namen op de potten kloppen niet en potten zitten te vol, ik weet het...

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Laat ze smaken Maniac, nog wel effe wachten he

        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Nog ruim een week dan steek ik de eerste aan...het is te vroeg waarsch maar dan leer ik mn lesje

        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Ja, het is moeilijk vanaf te blijven, maar de toppen smaken en ruiken echt beter n'a minimaal 1 maand curen.

        #43
        Het experiment verloopt niet bepaald lekker...beide plantjes geven een zielige indruk en staan volledig stil...ik geef het nog een week en dan gaan ze naar binnen...
        52C9CAB1-1601-4DA6-AA14-B03744AC4347.jpeg

        Comment


        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Inderdaad, die zien er nou niet bepaald happy uit. Ga je ze verder binnen doen? Buiten gaat het niet beter worden.

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Veels te koud die doen niet veel meer, naar binnen en voor het raam zetten of een lamp erboven

        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Ja binnen maar zonder zonder lamp..kamerplantjes

        #44
        Hoe gaat het nou met de autoflowers? Heb je ze binnen staan zonder een lamp?

        Comment


        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Zie update

        #45
        BFF2F179-1EEB-456D-BD28-9B9D7C839D20.jpeg Korte update: de dames staan nog buiten, maar het gaat niet van harte...waren nog te fragiel toen het slechte weer kwam en hebben nu te weinig body om door te zetten. Gaan over een paar dagen alsnog alsnog naar binnen.

        Paar uur geleden met wat vrienden de Critical gerookt....beste high ever! Vriendelijk heerlijk high zonder slaperigheid! Cheers

        Comment

      Bezig...
      X