Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maniac Auto’s only 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Maniac Auto’s only 2021

    Korting op 420shop
    Hallo daar fijne kwekers,

    Vorig jaar heb ik het vrij bont gemaakt met fems en autos door elkaar op het dak. Dit jaar pak ik het wat praktischer aan. Kostte me vorig jaar teveel tijd en energie met al die stormen.

    Dit jaar ga ik voor een paar rondjes Autoflowers, te weten:

    auto haze
    blueberry
    ak-47

    De planten staan dit jaar niet in batmix maar in wat goedkopere lava-aarde. Verder zal ik een klein beetje bijvoeden waar nodig. Keep it simple is het motto. Ik wil nog wel een keer gaan scroggen met fems, maar dat zit er dit jaar niet in.

    Het staat er nog wat verregend bij, ongelukkig startmoment en had ook al bladluis, maar ik reken erop dat het nog wel goedkomt!

    tot later!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Veel succes!
    Wel jammer, heb je zo'n mooie grote kuip, gooi je 'm maar half vol grond. Zonde.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Komt goed amigo.

    #3
    He Maniac , back in town, geen bomen meer op het balkonneke, autoflowers is ook mooie bezigheid, nou nog wat beter weer anders gaan twee rondes niet lukken, als ze halverwege zijn de volgende weer zetten, suc6 met je kweek.
    buiten-2020, 2021, 2022
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Klopt! Dat is het plan, maar de voorraad is stevig dus is meer voor de gezelligheid.

    #4
    Hee Maniac. Ga je het ook weer proberen? Alleen maar autoflowers deze keer? Ook weer op het dak? En wat Nederhigh zegt, die kuipen kunnen voller! Daar kan nog zeker 20 liter bij. Enne, luis sucks. Preventief met neemolie behandelen. Om de 4 dagen tot aan de bloei. Werkt als de brandweer

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Yo Netel, ja tis al gefixt met de spoeier. Soort van Guerilla op het dak want ik kom er amper…Ze staan zo diep omdat de harde wind vervelend is voor die kleintjes. Maak je geen zorgen ik vul ze gewoon van onderaf straks…dit keer alleen autos…ik had scrog-plannen om laag te blijven met de dames maar even geen tijd voor. Auto’s bevielen heel goed vorig jaar! Dit jaar ongelukkige start qua weer maar komt vast goed…staan alleen continu veel te nat….

    #5
    Lieveheersbeestjes lusten graag bladluis.

    Succes ermee!

    Comment


      #6
      Zet anders nog een paar andere gewone bloemen(in de mate van het mogelijke) ernaast helpt de lieveheersbeestjes en andere plaagetende kevers en insecten aan te trekken. Suc6 met je kweek!
      Geduld is een schone deugd.
      Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ik geef m’n vriendin hints maar ze moet nog even actie nemen

      #7
      Heb zojuist gaasvliegen besteld, ook last van luis
      buiten-2020, 2021, 2022
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


        #8
        Ik verwachte een boom

        Comment


          #9
          Subscribed. Ben ook bezig met een AK47 mr dan in volle grond.
          Bij wijze van experiment had ik er ook 1 in een pot maar die is gesneuveld. Kunnen we toch nog vergelijken
          Mijne staat wel in de serre (groene ruitjes) dus iets minder zon.

          Comment


          • Maniac
            Maniac commented
            Editing a comment
            Die van mij staat op 15 meter hoog bij zee in cheapass aarde dus ik geef je meer kans!

          #10
          Even een korte update…het weer zit tegen tot nu toe dit jaar…althans ik heb het mooie weer gemist, begon pas daarna dus het gaat langzaam.

          Voordeel is dat ik er nog exact niks aan heb hoeven doen en voorlopig is dat ook niet nodig. Staat nat zat. Weinig tijd voor dit jaar dus perfecto.

          Weinig te melden dus. De gebruikelijke vliegjes zijn er ook weer en mochten de planten straks versnellen dan vul ik de potten nog even van onderen aan.

          Gr uit Noord-Holland!

          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #11
            Het weer zit inderdaad niet mee. Ook hier niet. Sinds 21 juni, begin van de zomer, heeft het alleen nog maar geregend. Mijn autoflowers, een Bruce Banner, lsd-25, Gorilla Glue en ak47, hebben al toppen. Succes met de kweek en mogen de weergoden ons gunstig gestemd zijn!!
            Attached Files

            Comment


            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              Harde wind en regen kunnen we missen als kiespijn.

            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Wordt tijd dat je verhuisd Maniac, maar hier in het zuiden ook veel regen met vandaag ook wat zon maar niet zoveel wind als bij jou.

            • Maniac
              Maniac commented
              Editing a comment
              Regen en wind zijn allebei idd irritant, maar regen heeft nog nut, zeker zolang ze niet bloeien….wind boven kracht 3 is echt nutteloos…

            #12
            Snelle update:

            Het Weer is verbeterd. Minder wind, meer zon.

            Planten hebben veel schroeiplekken door teveel voeding. Had een zak aarde in een regenbak gezet en dat water gebruikt voor de planten. Zak was blijkbaar lek en dus veel voeding in het water. Ziet er niet mooi uit, maar is ook geen ramp.

            Verder gaat het eindelijk de goede kant op. Weinig aan gedaan.

            Tot de volgende!

            Ps. Verhuizing staat op de to-do list, maar tekort muntjes dus nog even geduld helaas.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Ze zien er goed uit en ook al aan het bloeien, bij mij staan ze morgen twee weken in het verduisterhok en de bloei zit er al goed in bij mijn fems, suc6 op het balkon, gaat zeker wel lukken zo te zien.

            #13
            Tempo ligt hoog ineens, maar er is zeer matig bloeiweer op komst…het zal toch niet weer toprot worden midden in de zomer?

            A4F7454D-D46C-4DDD-95AD-8A18194DDEAE.jpeg
            Last edited by Maniac; 22 July 2021, 10:19.

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Of zorgen dat ze onder een afdakje staan. Mijn SS is ook te groot voor onder mijn paraplu, maar binnen zetten ruiken ze te sterk voor. Dat word dus improviseren. Altijd wat met de autoflowers

            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              Ik heb een plant al kunnen wegdonderen vanwege drie weken onophoudelijk regen. Veel toprot gehad in de andere planten. Sinds 21 juni, begin van de zomer, heeft het alleen maar geregend. Deze week eindelijk zon gehad en voor volgende week voorspellen ze weer regen. Ik wens je veel succes......

            • Maniac
              Maniac commented
              Editing a comment
              Wat kan ik zeggen....Het is tot nu toe niet zo'n beste kweekzomer...laten we het daarop houden....

            #14
            Goodmorning vanuit de grijze Nederlandse kustregio,

            Het is rommelige zomer waarbij de temperatuur ons niet in de steek laat, maar de zon wel een beetje en vooral teveel regen!

            Wat betreft de dames vraag ik me af of de linker een autoflower is....wel erg groot ten opzichte van de rest en nog geen hele overtuigende tekenen van voorbloei...tis wel een dame....

            Ze gaan alle drie best okay...het is natuurlijk geen topzomer en de vooruitzichten zijn al helemaal niet fraai, maar ik zie t wel...allicht vul ik de potten nog wat aan van onderen en verder heel af en toe een scheutje regenwater, het meeste komt immers al van boven....

            De sativa die in bloei staat (gok dat dit de ak-47 is, maar kan ook de auto-haze zijn), staat veel te nat dus die krijgt sowieso niets meer.

            Verder niets te melden... in augustus hopelijk minder regen! P1080270.JPG
            Attached Files

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Waarom zet je niet een paar bamboe stokken een cm naast de steel,dan zal ze hoogst waarschijnlijk wel overeind blijven

            • Maniac
              Maniac commented
              Editing a comment
              Kunichika Die staan er al maar je ziet ze niet.

            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Stealth-bamboe haha

            #15
            E60FCB48-EE1C-4673-B98B-88284F29CF8F.jpeg Beetje laat voor toppen nu? Misschien ff knakken.

            Het is trouwens wel een autoflower. Voorbloei is nu duidelijk zichtbaar. Tis wel een forse.

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Komt het toch nog allemaal goed, inderdaad wel een forse plant, laat die toppen maar komen, suc6

            • Maniac
              Maniac commented
              Editing a comment
              Gelukkig wel! Nu die zon nog!
          Bezig...
          X