Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kratos | Outdoor 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kratos | Outdoor 2026

Korting op 420shop
    Hi mede hobbyisten,

Het is alweer twee jaar geleden dat ik buiten heb gekweekt. Had toen gezworen om het nooit meer te doen i.v.m. factoren waar je geen invloed op hebt, weer, beestjes e.t.c.

Toch blijft het kriebelen en het lekkere weer naait me weer op om ermee aan de slag te gaan. Twee jaar geleden had ik 5x 45 liter potten van de action staan. 3x Auto Ultimate, 1x Auto Glueberry OG en 1x Auto Critical Orange Punch, zie topic. Had toen LST toegepast wat ik beter niet had kunnen doen. Autoflowers buiten moet je gewoon met rust laten.

Dit jaar gaan we het net iets anders doen
    • Potten: 5x 38 liter fabric pots
    • Potgrond: Plagron Batmix
    • Zaden: 2x Auto Glueberry OG van Dutch Passion en 3x Critical Impact van Vision Seeds (feminized fotoperiode)
    • Voeding: Plagron Alga Grow, Alga Bloom en Green Sensation
    Batmix is al al behoorlijk voor bemest. Mochten de planten om wat voor redenen dan ook om groei voeding vragen, heb ik daar een fles van staan. De jonkies gaan eerst in een flinke kuil met zaai en stekgrond zodat ze niet verbranden aan de Batmix. Ik ga niets afzuren omdat dit met Batmix en de voedingslijn niet hoeft. Verder ben ik benieuwd of fabric pots verschil gaan maken qua kluit en plant grootte t.o.v. kunststof potten.

Planning is dat ik op 1 juni van start ga. De Critical Impact ga ik niet verduisteren omdat dit helaas bij mij niet kan.

Hopelijk zijn er dit jaar ook weer actieve leden die een outdoor topic starten.

Last edited by Kratos; 2 weken geleden.

Uienwater tegen luizen en spint, petunia trekt spint aan, natte kranten en karton tegen slakken.

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Zelfs tomatenplanten plakken beestjes aan vast.

• celsius
      celsius commented
      Editing a comment
      Dat klinkt als een paar nuttige tips die ik moet bewaren!

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Zamnesia , gezelschapsplanten, of staat vol met defense, companion, stealth, enz.. enkel voor info is die pagina goed al !

Mooie soortjes , subke ! 2 goeie breeders , de soortje heb k nog niet gezet ,benieuwd!
    Ganja always does the trick.

Comment

Ik ga ook autos in fabric pots zetten Ben benieuwd!

Comment

• Kratos
        Kratos commented
        Editing a comment
        Nice!

Welke soortjes en ga je ook een topic starten?

• highflyin
        highflyin commented
        Editing a comment
        Toevallig vandaag een topic gestart
        7 Verschillende soorten

Succes Kratos!

"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

• Kratos
        Kratos commented
        Editing a comment
        Heyyy Takketoelli, thanks!!

Hi mede hobbyisten,

Zondag avond begonnen met ontkiemen en zijn ongeveer 110 uur verder. Ik heb ze zoals 2 jaar geleden 10 uurtjes in een glas met water gestopt, en daarna in vochtige wattenschijfjes inclusief afsluitbare boterham zakje. Hebben donker gestaan met een temperatuur van 23 graden.

Woensdag avond teken van leven.

Auto Glueberry OG - alle 2 uitgekomen waarvan 1 een uitblinker. Andere is minimaal.
      Critical Impact - 2 van de 3 uitgekomen, maar is ook tot op heden een mini worteltje gebleven waar geen vooruitgang in zit. Heb ze gisteren uiteindelijk maar in de potten geplaatst en zag dat de worteltjes niet echt vooruit gaan.

Heb er een hard hoofd in, kan natuurlijk nog komen maar ikzelf heb dit niet eerder meegemaakt.

Comment

• Kratos
        Kratos commented
        Editing a comment
        Ik heb iig voor de zekerheid nieuwe zaadjes in een glas met water gestopt. 1x Auto Criticial Orange Punch en weer 3x feminized Critical Impact.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Zekere voor het onzekere!

Er is een haaiensoort waar de babyhaaitjes in de baarmoeder het met elkaar uitvechten. Er blijft er eentje over die zijn broertjes en zusjes opgevreten heeft, en die wordt dan geboren
        De sterkste overleeft en mams hoeft er naar eentje te baren

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ja als top vd voedselketen, nog voor je geboren word is het leven al dogeatdog maar met haaien dan. , daarmee dat christelijke dillema ook he als ie goed is waarom dit en dat, evenwicht of iedere actie een evengrote tegenreactie , aja tging over wietzaadjes . Wel als ze de zaadjes naar je hoofd smeten , goedkoop , is het minder erg, nu verwacht men aan sommige prijzen dat r 99% opkomt. En ergens zou het moeten, gelijk hoe je ontkiemt. Wortelzaad , komt de helft niet uit , tja ..

Die auto critical orange punch had ik er 6 stuks van, 5niet uitgekomen geen leven in. 1 uitgekomen,waar verder geen leven inzat verder meer.
      wat een rommel batch weer.

Comment

• Kratos
        Kratos commented
        Editing a comment
        Dutch passion zaden had ik in 2024 gekocht in een smart shop. De vision seeds had ik daar paar weken geleden gekocht, alleen weet ik niet hoe lang die daar in de koeling hebben gelegen.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ah maar als je terugkerend klant bent, kun je het wel es opsmijten he, wie weet mag je paar keuzes doen, zeker als je niet de eerste bent, en zij communiceren met de breeders als het hun fout niet is . Als je r toch passeert es, heb jij n deel terug , en de shop wss ook vd breeder , ofwel ben ik eigen realiteit aant schrijven wederom en is het niks ...

• stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Wesley pipes waren nieuw,vers van hunzelf.
        Heb Monkey bombs uitgezet in 20liters binnen 48uur opgekomen.

De overige waren gewoon zaden,nog heb ze weggeflikkerd,0 leven.
        Vorig jaar ook al rare frisian dews van ze.

03-06-2026

Critical Impact is in haar 38 liter fabric pot overgeplaatst.

Ik kan helaas geen foto uploaden om een wazige reden waar ik voorheen nooit last van heb gehad... Ik ga ook echt niet elke foto die ik maak verkleinen om ze maar hier up te kunnen loaden. Wellicht een admin die hier even naar kan kijken want anders heeft een topic bijhouden hier ook geen zin meer?

Screenshot_20260603_222503_Chrome.jpg

Comment

Silas, zou jij deze topic willen sluiten/verwijderen? Uiteindelijk is er maar 1 van de 5 uitgekomen en daarbij gedoe met foto's uploaden.

Comment

Ik heb dit met 50 mp ipv 12 als ik camera instel.. toevallig niet veranderd?
          Ganja always does the trick.

Comment

Bezig...
          X