Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • monty
    replied
    Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

    Ik vind ze er allemaal eigenlijk best gezond uitzien. Water geven is kijken voelen tillen aan je pot en leren.
    Ik zou me geen zorgen maken zijn ietsje gestrekt door het weinige licht maar zien er fris en gezond uit.

    Grtz

    Leave a comment:


  • Amili
    replied
    Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

    Hallo mensen,

    Een kleine update vanwegen de status van m'n planjtes.

    Earyl Girl: bij deze staan me blaadjes gekantetld. of hoe je het ook wil noemen.
    Is dit een teken van te weinig water?

    The Bom: laat zijn blaadjes juist hangen. te veel water?

    Bij de rest vind ik het goed gaan.

    Jullie reacties graag...

    @Monty, Ik heb ze idd niet horizontaal. maar er komen wel reflex kapjes bij hangen aan de boven kant is dit dan al beter?
    Heb nu ook weinig tijd om ze nog even horizontaal te hangen. ivb met school examens aankomende maandag
    Ze gaan binnenkort naar buiten als ze wat groter zijn.
    Attached Files
    Last edited by Amili; 15 May 2010, 12:17.

    Leave a comment:


  • monty
    replied
    Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

    Das wel vreemd. Normaal is de eigenschap autoflowering bij een eerste kruising resesief. word dus wel verorven maar word niet zichtbaar. pas als je weer terugkruist op de oorspronkelijke auto zou je een 1/4 deel autoflowers er tussen moeten hebben zitten die dit wel tonen. (resezief x resesief)

    Tenminste zover me genetica kennis strekt. Wel altijd leuk je eigen soortje.

    Succes ermee.

    Grtz

    Leave a comment:


  • blowsterke
    replied
    Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

    090520102437.jpginderdaad eigen zaadkweek, de meeste hadden ww eigenschappen de rechtse is de eerste met lr eigenschappen, hoop ernog meer te krijgen.

    Blowsterke

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

    WW-LR, klinkt interessant. Dus die is een mooie autoflower geworden als ik het zo hoor. Want normale planten gaan niet in bloei als je ze op 18 of 22u licht houdt. Een eigen creatie?

    Leave a comment:

Bezig...
X