Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat ;)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat ;)

    Korting op 420shop
    dametje 1 vorige week.jpgnr 2 vorige week.jpgnr3 vorige week.jpg
    hier even een berichtje om telaten zien hoe het met me dames gaat.
    deze fotos hierboven zijn van vorige week.
    en die hieronder van vandaag

    dametje 1 vandaag.jpgdametje 2 vandaag.jpgdametje 3 vandaag.jpg

    maar zoals julie zien gaan me 2e en 3e dame`tje niet zo goed,
    ze zien er niet slecht uit dat weet ik maar ze groeien zo heel erg langzaam.

    wie ooh wie heeft tips ?

    gr zaza

    #2
    Re: even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat

    het zouw eens slim zijn als je ze eens wat water ging geven vanplaats kurkdroog te laten staan en vooral in dit weer gr staff

    Comment


      #3
      Re: even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat

      water geven? ze krijgen nog net geen 3 keer per dag water, en steeds totdat het er onder weer uitloopt. dus denk niet dat dat het probleem is.
      wie nog meer weet iets ??

      Comment


        #4
        Re: even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat

        Staat volgens mij gewoon te nat en te warm. Als er water onder uit je pot komt geef je te veel.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat

          ok thanks ik zal ff kijken hoe het gaat als ik even niks geef 2 dagen ofzo

          Comment


            #6
            Re: even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat

            hoeveel water geef je dan wel niet? als je 3 keer per dag doet...
            ik geef 1 keer een halve liter en een uur later 2 liter dus 2,5 per plant en dit zijn beste bomen...

            kijk maar eens naar mijn topic (zijn ook PPtjes)
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...r-buiten/page3

            grtzz flitspaal
            I ain't going nowhere, untill I done it all!

            Comment


              #7
              Re: even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat

              vergeleken bij jouw geef ik in totaal maar 2 misschien 2 en halve liter verdeeld over de 3 dames.
              dame 1 en 2 had ik tegelijkertijd genomen en daarvan ging dame 1 gelijk geweldig zoals tezien was,
              en dame 2 leek meer dood als levend toen haar in andere pot gedaan zo`n 2weken terug
              en wat je zag op de foto was dit tot nu toe het resulaat.
              dame 3 kreeg ik van growshop op omdat ik dacht dat 2 dood zou gaan of al was,
              en die loopt nu opzich in lengte wel goed maar kwa blad enz heel weinig.

              Comment


                #8
                Re: even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat

                zorg ervoor dat ze genoeg zon krijgen..
                maar niet te warm staan, water kun je het beste s'ochtends en s'avonds geven als het niet te warm is
                I ain't going nowhere, untill I done it all!

                Comment


                  #9
                  Re: even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat

                  thank you
                  ik heb ze nu even binnen gezet want ze waaide bijna uit de pot en dat zou wel beetje jammer zijn he
                  nu maar hopen dat het snel weer beter weer word.

                  Comment


                    #10
                    Re: even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat

                    Foto- vorige week.jpgFoto-0580.jpgFoto-0583.jpg
                    een hele goeieavond
                    hier nog even een tussen verslagje aangezien ik er al tydje niet op geweest ben, jaja ik weet schaam schaam haha.
                    in elk geval zo alles jullie zien gaat het goed met me dames.
                    heb er 1tje vorige week over gezet in 20 liter en zoals jullie zien gaat ze lekker.
                    ook de dame waar ik het meeste problemen mee had gaat lekker nu al met al heb ik geen klagen haha.
                    ik denk dat ik ze morgen of overmorgen wel overzet die van 20 l in een 30 of 40 l en dan opzich de kleinste doe ik dan in die 20 l.
                    en de dame van de 13,5 l gaat zoiezo in een 20l. ik kan nu al bijna niet meer zitten op me balkonnetje dus ben benieuwd hoe dat over 2 weken is haha.
                    en maar weer hopen op goed weer want dit met die wind is ook een beetje overdreven vinden jullie ook niet?
                    vorige week of alweer 2 weken terug waaide het ook zo erg nou ik dacht echt die waaien uit de pot en werden ook helemaal plat gewaait,
                    dus had ze maar snel 2 dagen binnen gezet, en zo ook daar deden ze het goed.
                    de stammen zijn nu lekker dik dus ze kunnen heel wat hebben nu dus laat ik ze weer buiten steeds en doet ze goed
                    en dan is het maar weer afwachtte
                    ze drinken alle 3 goed en hou eigenlijk niet echt bij hoeveel ik geef in elk geval is het genoeg en is het geen moerassig zooitje zoals ik andere af en toe hoor zeggen die dat wel hebben haha.
                    en voeding doe ik 2 a 3 keer in de week staat emmer buiten 10 l water en 40 ml voeding.

                    nou hoop dat het voor nu weer even duidelijk is,
                    en zoals jullie weten mochten er nog tips zijn merk ik het wel

                    Comment


                      #11
                      Re: even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat

                      Foto-0579.jpgdame 1 vandaag.jpgdame 2 vandaag.jpgdame 3 vandaag.jpgdamee 2 vandaag.jpg

                      en hier zijn dan de foto`s van vandaag

                      Comment


                        #12
                        Re: even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat

                        Staat wel behoorlijk in het zicht. Als meneer de wijkagent het spot is hij verlicht ze te komen afknippen.

                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: even laten zien hoe het met me 3 pp`tjes gaat

                          het gaat met ieder van ons goed hoor hier en ik heb er maar 3 en meneerde wijkagent is toch al paar keer voorbijgeweest
                          ik maak me niet zo druk en anders heb ik pech, is niet voor verkoop dus drukmaak ik me niet. wel bedankt nog

                          Comment

                          Bezig...
                          X