Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

    Korting op 420shop
    deze? (als je niet blijft voor de muziek, blijf dan voor de clip )

    Goed, nu dat opgelost is en de stemming zich ondertussen al goed aan het opbouwen is zal ik beginnen, bij het begin, natuurlijk.

    De reden waarom ik 4 of meer onbekende zaden zeg is omdat er, terwijl ik schrijf, er nog een heleboel andere liggen te kiemen. Een deel ervan is onrijp zaad die ik uit mijn -wel rijpe- buds heb geplukt en die dus even goed niet eens kiemen. Toch staan er al 4 te groeien op het dak, 1 heeft al haar lobblaadjes, de andere toont net haar kopje met de helm op en de rest heeft nog maar net een staartje.

    Geen enkele staat in daadwerkelijke zaai-en-stek aarde maar in normale potgrond waar er een maand geleden salade heeft in gestaan. Een beetje tegen alles in dat men hier op het forum als advies geeft, maar wie niet waagt, blijft maagd.


    Over de aard van het zaad.

    Daar vraag je me wat. In mijn vorige kweek (Cream Caramel x OsirisHet plan.

    Eerst en voor al moeten ze hun geslacht tonen. Of ik de mannen ga wegbounjourenDSC_2773.jpgDSC_2774.jpgDSC_2775.jpgDSC_2777.jpgDSC_2778.jpg
    Resident in Tenerife, Spanje.
    3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

    #2
    Re: ≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

    Leuk experimentje , succes ermee !

    Gracias voor het muziekje , zo leest dat gezelliger ook eeh .


    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      #3
      Re: ≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

      Hoort er een leuk experimentje uit, veel succes ermee hoor, ik volg je ;D

      Comment


        #4
        Re: ≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

        Ben eens curieus wat dat gaat geven.
        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

        Comment


          #5
          Re: ≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

          succes deze ronde !!!
          zolang er geen nachtvorst is en de zonintensiteit van aardige grote is denk ik dat je nog redelijk succesvol kan zijn ookk met je 12/12 outdoor kweek (wel een primeurtje denk ik op het forum )
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment


            #6
            Re: ≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

            ik wens je veel succes ben benieuwd zal je volgen

            Comment


              #7
              Re: ≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

              Leuk en intressant

              gr bella
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: ≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

                Hier zijn we weer met de update.

                Het gaat vlotjes, iedereen heeft nu al de hoed verloren en begint blad aan te maken. Met het weer zit het er ook dubbel en dik in; warm en af en toe een wolkje om de boel af te koelen. Op het dakterras waar ze nu staan is er trouwens altijd een fris briesje die de boel dan nog eens goed ventileert.

                DSC_2792.jpg




                Maar niets dan niet opgelost kan worden

                DSC_2793.jpg DSC_2794.jpg

                Zoals je ziet zit er een mongooltje tussen, rechter lob blad dat zich niet ontwikkelt (waarschijnlijk beschadigd door de zaadhoes) maar dat trekt wel bij. Zo niet blijft ze toch staan, god heeft iedereen evenveel lief.

                Voorlopig krijgen ze niets anders dan gewoon kraan-water en controleer ik regelmatig dat ze niet te droog staan, niet veel meer.
                So, until further notice, tot binnenkort!




                Resident in Tenerife, Spanje.
                3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                Comment


                  #9
                  Resident in Tenerife, Spanje.
                  3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                  Comment


                    #10
                    Resident in Tenerife, Spanje.
                    3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                    Comment


                      #11
                      Re: ≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

                      Als dat nu weer gebeurt terwijl je echt geen ballen ziet is de kans toch groot dat het een onbekende zaaddonor betreft.
                      Nu maar duimen dat het geen hennep is ..

                      Wat voor watersysteem heb je gebruikt tijdens je afwezigheid ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: ≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

                        Zouden het dan toch banaantjes zijn?

                        DSC_2896.jpgDSC_2897.jpgDSC_2898.jpgDSC_2899.jpgDSC_2900.jpgDSC_2902.jpgDSC_2903.jpg


                        Op foto's 1 en 4 zijn de zaadhoezen/ballen/banaantjes te zien. Oordeel zelf, ik zou niet weten wat het is.

                        Foto 3 toont wel mooi aan hoe zelf in de winter de plant goed kan doorgroeien en haar bladeren en vertakkingen meegroeien richting de zon. 'Kheb nog nooit zo een vertakt exemplaar gehad.

                        Foto 5 is een zaadhoes die ik afgetrokken heb en 6 de inhoud ervan.
                        7 is de gehele rij op het dak, 3 planten moeten nog in bloei schieten. In de verte kan je het voorlopig sproeisysteem zien, een automatische verdeler aangesloten aan de kraan die het water 5 minuten iedere 48 uur via een buis die ik heb gevonden in een van de bananen-plantagen in de buurt waar ik gewoon wat simpele gaatjes heb in gemaakt. Niet speciaals maar het was voldoende om ze 10 dagen levend te houden
                        Resident in Tenerife, Spanje.
                        3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                        Comment


                          #13
                          Re: ≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

                          Ik zie geen ballen hoor.
                          Mgoe, dat is moeilijk te zien vanaf de foto's he, dat kun je zelf beter bekijken.
                          Maar als er zaad gevormd wordt dan hebben ze wel stuifmeel opgepikt uit de lucht.

                          't Is wel lekker dat je daar het hele jaar door buiten kan kweken.
                          Beetje zonnen, zwemmen, en in je hangmat van een jointje genieten met een Bacardi in je hand..
                          Gadverdammme...
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: ≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

                            Is dat sarcastisch bedoeld? (vanwege het zonnebrilletje hahaha).

                            Neeejjjj, zover ik weet hangen er geen ballen aan en zijn dat effectief zaadhoezen, hier een foto met het overduidelijk verschil:

                            http://cannabislibre.info/wp-content...ale-female.jpg

                            Duss... de vraag is: Zijn ze bestuifd of niet?
                            Ik zeg: NEE.

                            Vandaag is er nog een ukkiepukkie in bloei geschoten en ook maakt die al zaadhoezen aan, van de zeven die er nu staan zijn er dus al 5 vrouwelijk, en dit uit 'regulier' zaad. Dit betekent dus -hoogstwaarschijnlijk- dat er een of andere genetisch fout inzit die ze zowel bloem als zaad doet aanmaken.
                            Resident in Tenerife, Spanje.
                            3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                            Comment


                              #15
                              Re: ≥4x Onbekend onder de spaanse winterzon.

                              erg jammer van je plantjes
                              ga je van de zomer megaplanten kweken daar in spanje?
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment

                              Bezig...
                              X