Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Hahaha. Fantastisch stukje weer. Hilarisch & informatief.

    Comment


      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        Re: LR2's Garden of Eden 2015

        Mooi geschreven LR2. Zelf denk ik wel eens dat de zorg die ik aan mijn tent moet besteden zoals elektra, afzuiging, temp etc overslaat op mijn gedrag naar de planten. Vorige zomer was het buiten , zelfs in potten, veel relaxter kweken. Beetje water, af en toe een rups wegplukken en genieten van de buitenlucht. Veel natuurlijker proces
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          Re: LR2's Garden of Eden 2015

          heb je gelijk in lr2

          plantjes staan er goed bij
          succes nog !!!
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            Re: LR2's Garden of Eden 2015

            Kunnen we die post niet sticky maken? Gedaan met alle onnozele vragen
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment


              Re: LR2's Garden of Eden 2015

              een mooie gedachtewereld.
              haha die haai..

              Comment


                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                Zoooooo leuk om dit te lezen. Go go go Lr2. Heerlijk die no nonsens kweekjes!!!!!!!!!
                Let nature do the trick.
                Grtz bat
                sigpic it is just a flower

                Comment


                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: LR2's Garden of Eden 2015

                    Mooi gezegd man. We willen inderdaad vaak te snel te veel.

                    Al moet ik zeggen dat ik zelf op het idee kwam om wiet te gaan kweken toen ik op een download nieuws groep een stel marihuana boeken langs zag komen.

                    Die gedownload er 2 gelezen en daarna viel ik alsnog in dezelfde val

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      Re: LR2's Garden of Eden 2015

                      Wat ik het grootste probleem met internet vind, is om de goede info te scheiden van de onzin.
                      Ik krijg ook adviezen uit mijn omgeving, maar ook daar moet je erg voorzichtig mee zijn.

                      Ik heb er nog steeds geen spijt van dat ik vorig jaar gewoon begon, en fout op fout stapelde. Maar ik heb er wel veel van geleerd.
                      Lets not criticize but legalize

                      Comment


                        Re: LR2's Garden of Eden 2015

                        DSCF7911.jpgDSCF7912.jpg
                        Hierboven zien we tweemaal onbekend. Misschien ook onbemind. Altijd leuk, zo'n verassingen.

                        DSCF7913.jpgDSCF7914.jpg
                        twee van de vier is PPP en die andere zijn punisher #3
                        DSCF7915.jpg
                        De anti-bird guard 3.0. Filtert licht, maar ook vogels. Beetje groeiverlies maakt mij niet uit. Waait ook lekker tegen de stam, die krijgt een flink aantal stoten te verduren per dag. Worden ze hard van.
                        DSCF7916.jpgDSCF7917.jpg
                        Hier zonder bird guard. Want het blad maakt een leuk sprongetje bij de linker.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Re: LR2's Garden of Eden 2015

                          ziet er goed uit kerel !!

                          weet niet hoe het bij jou was de afgelopen jaren, maar zodra mijn plantjes zo groot waren als die van jou deden de vogels er niets meer mee. ze hebben bij mij alleen wel eens (keer of 3) een klein kiemplantje meegenomen
                          onbekend gaat lekker!!
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                          Comment


                            Re: LR2's Garden of Eden 2015

                            Yo LR2. Je hebt er een no nonsens volger bij. Erg leuk geschreven verslag waar ik nu al iets van heb opgestoken. Zal je andere verslagen op het gemakkie eens doorlezen op een ander tijdstip. Keep up the good work��. Mzzl
                            Keep em green

                            Comment


                              Re: LR2's Garden of Eden 2015

                              Ja had vast wel gelezen dat er NO nonsense in mijn postje staat.
                              sigpic it is just a flower

                              Comment


                                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                                @poepzak: de merels hier pikken ze mee tot de derde of vierde node. De duiven plukken daarna nog wat aan de blaadjes, maar dat maakt weinig uit.
                                @jonkie: thanks man, hopelijk steek je er een/wat van op
                                @batmeid: ik wissel graag af tussen nonsense en no nonsense!
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X