Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • LR2
    replied
    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Afbloeien? Absoluut niet! Maar ik zou mezelf niet zijn als ik het toch blijf proberen

    Ze zitten wel tegen het randje aan hoor, de bloei bij de grootste p#2 is echt razendsnel! De PPP komt op de tweede plek, gevolgd door de andere twee P#2's.
    De grootste P#2 en de PPP komen wel rijp, of tenminste, rijp genoeg om niet naar vieze hooi te smaken. Nog twee weken denk ik, voor de zekerheid. De andere twee gaan zover niet komen ben ik bang. Dat geeft ook niet.

    Als de PPP is wat ik denk dat ze is, dan ben ik klaar voor het jaar. Dan kan de rest me gestolen worden. Ja, liever niet natuurlijk.. De geur is van zeepsop (ik schrok even!) toch weer richting die zweetlucht/runderboullion aan het gaan. En ik zit een potje te watertanden hier.

    Tot nu toe heb ongeveer 2 fluffy topjes verloren aan de rot en slechts een handjevol nood oogst. Nauwelijks meeldauw (< 3 blaadjes per struik).
    Dus op de temperatuur na, valt er niet te klagen.

    Wel moet ik op zoek naar nieuwe scharen. Altijd zo'n gedoe, hier in huis gaat dat als aanstekers: je hebt ze vast, je legt ze neer en ze zijn verdwenen.

    Leave a comment:


  • Wietefras
    replied
    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Ah sorry, niet goed opgelet, maar het ziet er hoe dan ook prachtig uit

    Heb je wel extra bewaking voor nodig ook ja.

    Ook vast niet goed opgelet (ben een tijdje weg geweest) maar kun je zoiets nu nog afgebloeid krijgen?

    Leave a comment:


  • LR2
    replied

    Leave a comment:


  • Wietefras
    replied
    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Die eerste foto is een flinke struik zeg. Nice.

    Lekker besuikerd die noodoogst topjes ook. Rook ze

    Leave a comment:


  • De Witte
    replied
    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    YES!!! Foto's

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    #watdoejenouman?!

    Leave a comment:

Bezig...
X