Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Eerstekamerlid
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Mijd de topics tegenwoordig beetje maar deze toch ff flink doorgebuffeld in mn slapeloze ochtend door vrouwelijk falen..

    Gezondheid ouwe en dat stukje verlaten gebouwen is te kikke idd. Ben ook menig loop of slooppand doorgeworsteld. Heel vet.
    Oosterschelde oversteken langs de deuren van de stormvloedkering behoort ook zeker tot t zelfde kikke avontuur..

    Juuuuu

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Thanx Nonsense
    Klein zakje volgende keer LOL!

    Leave a comment:


  • Nonsense
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Toppie Greyvol goed om te horen dat het een stuk beter met je gaat ..
    volgende keer een klein zakje m&m nemen he ,denk dat eer meer zijn die na zo een grote zak over hun nek moeten.

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Thanx Stemma!

    Vandaag de vaste buikspier oefeningen in bad en godverdomme wat gaat dat toch lekker! Kost me nog maar nauwelijks inspanning en kan mijn benen zo het water uit krijgen en teentjes aanraken. Kan me nog goed herinneren dat ik na het afdrogen moest uitrusten op de badrand als een ouwe vent. Was ik moe van en moest dan uitrusten. Maar voel me nu zowaar fit en doe de buikspier oefeningen, afdrogen en ga lekker staan stofzuigen. En daarna het kleed met de stoomreiniger schoongemaakt. Bukken enal! En mooi schoon geworden ook nog Hoe lekker is dat een beetje energie in mijn donder!

    Feesje afgezegt, dat vind ik nog iets te heftig al zit ik zo te twijfelen. Vorig jaar ben ik 5 min geweest en weer naar huis, wilde zo graag maar vond het zonde van de moeite. Beetje zuinig zijn met die energie en nog even geen feesje. Happy happy joy met mate ghehe Al ben ik erg in voor een feesje, de stemming is er wel.

    tweede keer overgeven, datwel, sinds de operatie. te enthousiast een hele zak M&M's opgegeten maar heb geen spijt. Wel heel vies en zo zuur. Bluh! Die maag werkt dus ook een pak beter, tuurlijk komt het er wel eens uit. Maar nu niet meer als iemand anders denk ik. Was ook zo'n grote zak M&M die ik meegesmokkeld had de bios in en de film was ook echt slecht. Maar super gezellig! Voordat ik het wist zat ik ramvol van de pinda's hahaha geweldig! Niks geen drinkvoeding of pudding papjes meer, woohooo.

    Amnesia Haze jointje op van de shop en is zeker sterker als mijn eigen spul. Komt sneller aan en is ook sneller weg, was niet zo van onder de indruk. Rook wel heel lekker. Kort en heftig. Maar had natuurlijk ook die zak pindas achter mijn kiezen. Toch wel fijn dat mijn eigen shit zo slecht nog niet is.
    Last edited by Greyvol; 30 December 2016, 00:09. Reden: Starwars RUK 1

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Zo is dat Grey! Positiviteit doet een lichaam goed, maar blijf zuinig met je energie om gaan. Bestralen is niet niks, je lichaam kan daar nog een opdonder van krijgen.

    Succes en heel veel sterkte !

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Dikke kans

    Ghehe al ben ik aan het poetsen geslagen ipv sniperen, muurkas netjes opgeruimd en klaar voor de upgrade. Weer iets op de kop getikt om de kas te pimpen. En met een beetje mazzel een klein kasje erbij nog ghihi heel fijn die energie en batterijtje staat niet meer op empty te knipperen! Hoe fijn is dat..

    Heb nu ook minder vrees en loop zo een ladder op. Wat een verschil zeg! Mijn maatjes vinden me ook vlotter en staan er ook van de kijken hoeveel beter het gaat. Of ik dat dubbel en dik verdien is een tweede maar ben er dubbel en dik blij mee. Dat is zeker!

    Thanx Haze en ik smoke er nog een omdat ik er zin in heb

    Leave a comment:


  • Haze smoker
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Hehehe kijk dat is nog eens goed nieuws kerel
    ben erg blij voor je
    dat bestralen is wat minder maar is voor een goede zaak toch dat gaat helemaal goed komen
    dat verdien je dubbel en dik

    2017 word jou jaar dat het eens gaat zonder te veel zorgen
    elke keer een sniper me onderuit knald in Bf1 zit ik toch altijd te kijken was het Grey die me afknalde

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Last edited by Greyvol; 28 December 2016, 02:04. Reden: Komt goed, toch nog veel mazzel en turbo boost ;)

    Leave a comment:


  • Haze smoker
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    erg intresant filmpje Grey

    en blijven proberen positief te blijven
    ook al heb je veel wat op je afkomt nu
    je komt er wel fijne feesten gewenst en geniet ervan met je naaste

    Leave a comment:


  • smga22
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    beautiful post

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied

    Gaat over stress en pillen in het engels..

    Paf tegenwoordig nog maar de helft van voor de operatie. Kan het haast niet geloven maar dat is een ongelofelijke winstpakker voor me nog net voor het eind van het jaar. Damn zeg, heb er ook heel hard in moeten geloven. Maar zie nu het resultaat. Mijn lijf word elke dag sterker. Word sochtends wakker met net iets meer energie als de dag ervoor. Heel goed nieuws allenaal, ben ook weer aan het eten en aankomen en heb al twee keer teveel gegeten maar niet overgegeven. Beetje dom weer, maar gelukkig geen nare gevolgen ervan. 10 dagen kotsvrij!

    Teveel stress, datwel. Mijn hardslag en bloedruk is nu inmiddels gezakt. Die was flink hoog tot een paar dagen geleden. Raar gevoel zo'n racend lijf tewijl ik niks doe. Is normaal na een ingreep en narcose, kan zelfs enkele weken duren. Slik nu nog paracetemol tegen de pijn. Gistern was die op en dacht, pak gewoon een oxy. Moet daar wel mee oppassen want ik vind dat te lekker, geef dat eerlijk toe. Echte opkikkert, kan beter een jointje draaien dan die pillen. Pijn is nog wel behoorlijk maar word minder. Mijn gedachte zitten ergens anders, gelukkig heb ik enom veel hulp die het aan het regelen zijn en hoef ik slechts toe te kijken. Beetje vaag allemaal, maargoed, kan daar niet echt iets over kwijt.

    Mega veel stress op me donder, verkeerd eten en op de verkeerde tijden. Relatief weinig paffen en toch blijft alles erin zitten. Hopelijk blijft dat zo goed gaan.
    Heb nog geen tijd gehad om de kweek op de starten en als mijn verbruik zo blijft hoeft dat ook niet 'meteen'!

    Zo dubbel weer, keigoed nieuws en dan nog een hoop drama maken. Ons leven staat weer eens op zijn kop en het lijkt wel of mijn lijf nu geen zin heeft om ziek te worden. Hoe raar dat ook klinkt, misschien is dat de adrenaline. Kweet het nog niet. Gaat het een keer goed en dan kan die grey het niet geloven, tis ook altijd wat!!

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Last edited by Greyvol; 9 December 2016, 21:22. Reden: Raising Hope is ook goed

    Leave a comment:


  • vaperke
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Welkom thuis! Daar is het altijd beter. Zeker met een jointje. Geniet ervan.

    Leave a comment:


  • Hoeloes
    replied

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Thanx Haze en Tukker!

    Leave a comment:

Bezig...
X