Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Tukker0
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Goed herstel toegewenst en alvast goede feestdagen

    Leave a comment:


  • Haze smoker
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Fijn om te lezen dat je weer lekker thuis bent kerel
    nu lekker genezen
    komt helemaal goed met die Grey

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Ghihi wat is het toch fijn om thuis te zijn!

    Zit lekker me jointje te paffen, rust is het hem vooral. Misselijkheid ept nu ook lekker weg. In de auto was vorige keer niet relaxed en heb het nu volgehouden tot thuis. En nu lekker op de bank paffen! Heerlijk!! Veel beter plan.

    Ik geef ook verkeerde signalen naar de zusters in het ziekenhuis, zeg heel relaxed dat ik me gestressed voel en veel pijn heb. Zichtbaar aan het bibberen en hartmeter gaat helemaal nuts.. Zit gewoon in me, wil me niet zwak voelen en vooral niet laten blijken aan anderen. Zo zit dat in mijn hoofd, voel me anders echt een zeurpiet. Na de narcose waren mijn ogen wijd open met speldeprik als pupillen zei mijn vriendin. En niet zo'n stennis staan maken als vorige keer.
    Gelukkig

    Bedankt voor de lieve berichtjes, is het toch nog lekker snel gegaan.

    Last edited by Greyvol; 7 December 2016, 12:26. Reden: Earth angel

    Leave a comment:


  • Nonsense
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    hopelijk ben je snel thuis grey beterschap en rust maar lekker uit.
    oost west herstellen doe je thuis op zn best

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Goed om te horen Grey, weer snel naar home sweet home!

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Woohoooo bijna naar huis toe!
    Gaat een heel stuk beter nu en ben happy happy!!

    Kan me bolletje al een beetje draaien, om de twee uur ben ik wakker gemaakt vannacht, das wel kut. Meneer grey niet schrikken hoor maar we gaan even prikje en bloeddrukmeten. En dat heel de nacht door, ze laten ook regelmatig iets op de grond flikkeren en dan zit die grey weer rechtop in bed te mopperen, heel moe ben ik en thuis ga ik lekker dutjes doen, gaat niks boven eigen nestje

    Misselijk wel en heb nog niet gepaft, dat doe ik thuis wel of dadelijk in de auto. Zit te trillen van de zenuwen of de honger of ontwenning van de wiet kweet het niet. Bloedruk is ook heel hoog, heb ik eigenlijk normaal gesproken ook niet. Zuster zei al dat het door het witte pakje kwam

    Ik denk dat ik gewoon naar huis wil! Mijn lieve schat zal nu in de file staan. Nog even..

    De hele delegatie is net langs geweest, was dit berichtje aan het typen en ze kwamen allemaal binnen 7 a 8 mensen die me aan staan te koekeloeren en vragen me de oren van het hoofd ghehe
    Last edited by Greyvol; 7 December 2016, 09:37.

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Ghihi thanx Stemma, hoeloes
    Zit nog in het ziekenhuis, wond was/is wel erg groot en voor de zekerheid een nachtje blijven. Iets met bloeduitstorting. Lig in mijn eentje in een vier persoonskamer. Kerel tegenover me is al weg en had hetzelfde als mij, toch fijn even babbelen erover met lotgenoot mijn lieve vriendin is net weg en komt me morgen weer ophalen.

    Kan niet zeggen dat het meevalt, ben super blij dat het achter de rug is en ben liever vannacht thuis maar het is niet anders. Morgen is het zo weer. Kwam weer erg naar uit de narcose en wat wartaal, maar niks om over naar huis te schrijven ghihi

    Even een klein wiet pafje gedaan voor het ziekenhuis, en het idee dat ik dat zo kan gaan doen is al voldoende. Hee een pret sigaret kreeg ik te horen Eet en drink nauwelijks en ben heel moe en misselijk, overgeven is nu het laatste wat ik wil en kan me de pijn al voorstellen. Ga zo maar weer eens een dutje doen.

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Tuurlijk denk ik aan jou Grey, heb een zwak voor de Pietje Bell 's uit onze samenleving

    Is de ingreep meegevallen? En wanneer krijg je de uitslag?

    Leave a comment:


  • Hoeloes
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Srerkte Grey in deze spannende tijd.[emoji1320]
    Veel succes toegewenst. [emoji1360]



    I like it!!!

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Goed hoor, lief dat je aan me denkt. de uurtjes aan het tellen. Over 6 uur gaan we en hopelijk ergens in de middag weer terug naar huis toe. Vanmiddag gewoon gegeten, komt er meestal toch uit en inderdaad met de zenuwen hou ik niks binnen. Kotsen is kut! Maar ben blij dat ik nu leeg ben, vorige keer heel lang niet gegeten en moest nog steeds overgeven. Dus deze keer nauwelijks vasten en ook leeg. Lijkt me prima.

    Zit me nu al te verheugen op de tocht naar huis, ghehe

    Hele Lieve berichtjes gehad van mijn maatjes. Ben wel flink aan het stressen, bibber, bibber, vind het zelf wel meevallen en dan weet ik dat ik ergstig aan het stressen ben paf flink wat wiet weg en met de blauwe pillen met alleen water ben ik toch wel een beetje van het padje. Ga zo wel weer een dutje doen, inmiddels al bij seizoen 4 van shameless. Vond die chick wel lekker maar nu bij seizoen 4 is het gewoon een vuile vieze hoer! Ghihi zit helemaal in de serie en dat is lekker..

    Last edited by Greyvol; 6 December 2016, 00:38. Reden: Nog maar een paar uurtjes

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Hoe gaat het met Grey?

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Thanx Assilator


    Geinig, de kas verwarmen met kerst verlichting

    Leave a comment:


  • Assilator
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Sterkte & veel beterschap !


    Grts Assi!
    It feels like heaven in a bag..

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    Thanx Haze smoker
    image.jpg

    Leave a comment:


  • Haze smoker
    replied
    Re: Greyvol's buitenkweek 2016

    In bels is 6 dec pakjes avond
    dus dan ga ik er vanuit dat jij uit de sint ze zak wel een goede gezondheid krijgt
    de goede moed hou je er in ieder geval goed in
    sterkte kerel

    Leave a comment:

Bezig...
X