Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

    Korting op 420shop
    Beste medegrowers,

    Na vorig jaar een redelijk goede kweek te hebben gehad met de northern light autoflowers ga ik dit seizoen weer wat plantjes neerzetten. Het kriebelde alweer een paar weken, ben dan ook blij dat het voorjaar langzaam aan gaat beginnen.

    Omdat ik de planten neerzet voor de medicinale werking heb ik dit jaar gekozen voor de Big Bang autoflower van Green House Seeds en de Blackberry auto van Fastbud. Kreeg een gratis zaadje alleen ff niet goed opgelet, het is een regular cbd Bleuberry. Ook heb ik nog wat northern light auto zaad liggen van vorig jaar.

    2016-04-23 16.50.25.jpg

    De plantjes gaan in 18 liter potten gevuld met allmix van plagron onderin de pot ligt een bodempje hydro korrels.
    De zaadjes laat ik in de pot ontkiemen, de zaadjes komen in een bedje van zaai en stek grond te liggen.

    Op zaterdag 23 April heb ik de potten klaar gemaakt en 2 Big Bangs gezaaid en een Blackberry. Ze staan op zolder waar het een aangename temperatuur is van 22 graden Celsius. Waarom niet meteen 5 auto`s? Probeer de geur overlast een beetje te beperken. (Indien dit al mogelijk is)

    2016-04-23 16.49.26.jpg

    Als ze boven de grond komen gaan ze tijdelijk de tomatenkas in. Dat ding is veel te groot voor 3 plantjes maar is wel handig tegen de regen
    Hopelijk staan de plantjes volgende week om deze tijd in de kas.

    Ben niet echt super veel wiet nodig, met een gram of 60 ben ik al dik tevreden. Ga er toch olie van maken en met 60 gram kan ik vast weer een jaar vooruit. Mocht er nog iemand nog een suggestie voor een goede medicinale auto laat het me maar weten.

    Dat het maar een mooi buitenseizoen mag worden voor ons allen!

    Grtzzzzzzzz!

    Ps, Blijf de nickname Thegreennoob houden. Ben niet helemaal een noob meer maar kan nog veel dingen leren
    Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
    Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

    #2
    Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

    Nice, ga je weer volgen! Succes!

    Comment


      #3
      Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

      Leuk Noob! Ik kom af en toe eens langs wippen. Veel plezier

      Love,
      Wunkie
      Life's a bitch and then you die.
      So fuck the world and lets get high.

      Comment


        #4
        Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

        Van 60 gram haal je maar een gram of 6 max pure olie,
        verdund zo ongeveer 60 ml!
        Voor mijn vrouw met 11 druppels per dag 4x2 en 3 voor de nacht
        is dat maar net genoeg voor 18 weken!
        Flesje van 10ml doen we net 3 weken mee!
        Gebruik je minder of verdun je meer?

        Langzaam maar zeker gaan je plantjes richting het mooie weer!

        Succes!

        Comment


          #5
          Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

          Thanks allemaal!

          @Old Dagga Ben gelukkig niet zo heel veel nodig. Gebruik het alleen als ik pijn heb (4 dagen per week ongeveer) en dan ook nog eens maximaal 4 druppels. Kan een flinke tijd doen met een flesje van 10ml.
          Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
          Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

          Comment


            #6
            Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

            Ok, en hoeveel verdun je?

            En erg fijn dat je zoveel baat hebt met je eigen medicijn!

            Comment


              #7
              Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

              Gebruik 20 gram wiet voor de olie en verdun de rest tot 20ml aan, goed voor 2 flesjes.
              Zou ook elke dag een ibroprufen kunnen nemen maar dan overbelast ik te snel mijn lichaam. Heb de dagen daarna nog meer last van de klachten dan normaal. Vind daarom de olie zeer prettig.

              Nog tips voor een goed soortje?
              Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
              Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

              Comment


                #8
                Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

                Nee niet echt, we heben nog voor een paar weken van een PP olie
                deze werkt prima voor mijn vrouw!

                Waarmee verdun jij, om de smaak een beetje redelijk te houden?

                Comment


                  #9
                  Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

                  Gebruik zelf alleen olijfolie voor de smaak. De smaak van de olie is niet erg prettig maar is wel te doen.

                  Vanmiddag de kas in elkaar zetten. Het is een Royal Well Foliekas Tasty Tomato met afmeting L 200 x B 77 x H 169 cm. Vorig jaar gekocht maar vond het voor de eerste kweek te groot maar zie er nu de voordelen er wel van in. Het heeft hier vannacht wel iets gevroren en wil de aankomende dagen de temperatuur meten om te kijken of het in de kas ook vriest.

                  royal-well-foliekas-tasty-tomato.jpg
                  Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                  Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                  Comment


                    #10
                    Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

                    Zelfde kasje ;D
                    Tip zet je meter onder een wit bakje ofzo met gaten en zet hem niet op de grond. Dan meet je echt de lucht in t kasje.

                    Ben benieuwd want mijn meter is niet zo precies.

                    Comment


                      #11
                      Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

                      De temperatuur meter heeft een extra bedrade sensor die kan ik er mooi tussen hangen.

                      Las al dat je het dak verstevigd hebt ivm de water afvoer. Daar moet ik ook mee aan de gang. Tevens is er in het huis een doorkijk vanaf de straat en zo valt de kas precies te zien
                      Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                      Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                      Comment


                        #12
                        Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

                        Ik kan je wel een foto sturen morgen hoe ik het dak verstevigd heb, de foto in mn topic is niet hoe t er nu uit ziet.

                        Je kunt precies t zelfde doen als je zou willen t zijn gwn bamboestokken van de gamma kost je 5eu.

                        Comment


                          #13
                          Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

                          Ik gebruik ook een goede kwaliteit olijfolie, maar dacht dat je misschien
                          ervaring had met een andere wellicht beter smakende olie!

                          Succes met het kas project!

                          Comment


                            #14
                            Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

                            2016-04-24 14.35.18.jpg
                            Kasje staat maar moet inderdaad nog verstevigd worden, zou je me pics kunnen sturen hypnotized?

                            Thermometer hangt er in met de sensor 20cm boven de grond.
                            Het heeft heer vannacht gevroren ben erg nieuwsgierig of het ook zal vriezen in de kas. Ben van plan om de plantjes donderdag/vrijdag naar buiten te doen mits ze opgekomen zijn en de temperatuur in de kas niet al te laag is.
                            Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                            Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                            Comment


                              #15
                              Re: 2e kweek: Big Bang en Blackberry auto`s

                              Als je de olie erg vies vindt smaken, doe dan de druppels in lege medicijncapsules (te koop bij de apotheek). Dan heb je nergens meer last van!

                              CM

                              Comment

                              Bezig...
                              X