Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: eerste kweek.

    hallo weer een klein verslagje.
    het probleem van de plant met de verkleurde bladeren is het opgelost denk ik. vandaag is het plantje in de volle grond gezet en heb gemerkt dat de grond waarin het stond volledig doorgeworteld was dus waarschijnlijk een gebrek aan voeding.
    we zullen zien hoe het verder loopt..
    De andere plantjes staan er goed bij maar blijven vrij klein. maar binnekort weer een paar dagen goed weer dus zullen deze ook wel goed groeien
    even off topic: ben gistere nog naar nederland geweest (bergen op zoom) en heb mezelf lekker wat weed gekocht om het einde van de exames te vieren en ben direct begonnen met een goede mengeling van white widow en hasj heb 5 gram white gekocht en 2 gram hasj (hasj had ik nog nooit gdn dus even een testertje.
    grtz

    Comment


      #32
      Re: eerste kweek.

      was nog even een vergeten wat foto's te plaatsen
      Attached Files

      Comment


        #33
        Re: eerste kweek.

        Wat schuilt er in het struikgewas ... .

        Grtz

        Comment


          #34
          Re: eerste kweek.

          De plant ziet er een stuk gelukkiger uit nu! Lekker laten gaan nu

          Comment


            #35
            Re: eerste kweek.

            inderdaad en de andere plantjes volgen nog.
            volgende week ga ik nog een grote bloempot kopen in de boerenbond van circa 30 euro. het is de grootste die ze er hebben dus moet ik het daar maar mee doen. het probleem is alleen dat ik niet weet welke vrouwtjes zijn dus ik moet hopen dat diegene in volle grond vrouwtjes zullen zijn:d
            grtz

            Comment


              #36
              Re: eerste kweek.

              ik heb vandaag toch nog maar 1tje in de volle grond gezet. De grond van dit plantje was ook weer zeer goed doorgeworteld en heb er deze keer ook een foto van genomen
              nu staan er 2 in volle grond en de 3 andere komen wss in grote bloempotten of mischien doe ik wel eentje guerillia
              Attached Files

              Comment


                #37
                Re: eerste kweek.

                de 3 andere die nog in bloempotten staan.
                Attached Files

                Comment


                  #38

                  Comment


                    #39
                    Re: eerste kweek.

                    ja inderdaad vandaga heb ik gemerkt dat hij heel hard naar het licht probeert te groeien maar ja te laat en we zien wel wat er van komt het zal wel niet doodgaan.
                    miss is het wel een voordeel voor in de bloeiperiode om toprot te voorkomen die boom geef teen beetje beschutting
                    ik heb vndg nog zeer kleine gaatjes in de bladeren van een plantje gevonden. foto's daarvan zie je maandag.
                    heb al gezocht naar beestje smaar vindt niets.
                    Het plantje dat als eerste was overgepot begint er toch goed in te komen en morgen met het goede weer zal hij wel goed groeien
                    grtz

                    Comment


                      #40
                      Re: eerste kweek.

                      heb uiteindelijk toch iets gevonden.
                      zo van die kleine vliegjes. fruit- of dondervliegjes.
                      ze leggen eitjes in de oksel van vertakkingen.
                      wat is hier aan te doen?
                      grtz
                      Attached Files

                      Comment


                        #41
                        Re: eerste kweek.

                        ASAP product gaan halen tegen bladluizen en witte vlieg!
                        ASAP as soon as possible
                        En als je daar dan toch bent, kijk gelijk achter een product tegen spint.

                        Laters

                        Comment


                          #42
                          Re: eerste kweek.

                          oke bedankt ik ben direct naar het tuincenter:d
                          en ik behandel maar direct al mijn planten uit voorzorg
                          grtz

                          Comment


                            #43
                            Re: eerste kweek.

                            Wel besproeien waneer de avond valt anders heb je kans op verbrande plekken .

                            Grtz

                            Comment


                              #44
                              Re: eerste kweek.

                              heb ze direct bespoten met het product en heb ze daarna in de schaduw gezet zodat ze niet verbrande:d
                              grtz
                              Attached Files

                              Comment


                                #45
                                Re: eerste kweek.

                                Hello iedereen.
                                Vandaag heb ik de 3 laatste planten die nog niet overgepot waren dan toch utieindelijk overgepot.
                                Ik had spijtig genoeg geen geld om bloempotten te kopen dus heb dan maar wat emmers gaan halen op mijn werk van ongeveer 25 liter.(hopelijk zal dit genoeg zijn)
                                deze plantjes heb ik op men balkon gezet en ze krijgen hier zon van zodra de zon opkomt tot ongeveer een 14-15:00uur
                                ik heb natuurlijk ook wat foto's ervan gemaakt.
                                de grond waarin ze staan bestaat uit 1/3 comost en 2/3 potgrond. en heb er een paar goede handen koeienmest bijgegooit en alles goed gemengt zo hoop ik dat ze toch nog een tijdje gng voedingstoffen zullen hebben.
                                De voeding die ik ze later zal moeten geven, moet dat speciaal cannabisvoeding zijn of mag het ook gewone voeding van een tuincentrum zijn?
                                En de beestjes die op mijn plantjes zaten zijn allemaal verdwenen
                                grtz
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X