Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla Kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • ashdra
    replied
    Re: Guerilla Kweek

    wat een hell !!

    sjah overplanten zou kunnen...

    bagger man

    Leave a comment:


  • Methos
    replied

    Leave a comment:


  • laurens_enzu
    replied
    Re: Guerilla Kweek

    echt wel kut! gwn uit de grond geschept ofwa??

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Re: Guerilla Kweek

    Dat zijn toch echt gore kankersloeries he, die plantenrippers!
    Zelfs ik heb al keiveel zien staan dat mijn interesse wekt, papaver in voortuintjes e.d.
    Maar nooit komt het in me op zoiets te stelen, je moet zoiets zelf grootbrengen met alle liefde!
    Stealing is bad karma!

    Leave a comment:


  • Weedy
    replied
    Re: Guerilla Kweek

    Gejat? Dat is zeker zuur!

    Gebruik a u b wel andere woorden

    Leave a comment:


  • funkyjunkie
    replied
    Re: Guerilla Kweek

    godver de godver de kanker welke teringlijer heeft onze plant gekaapt.. weg is ie dan

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    Re: Guerilla Kweek

    Gaat de goede kant op, en de zon is van de partij dus zullen groeien al kool nu. Ideaal is om de twee dagen wat regen en voor de rest zon .

    Grtz

    Leave a comment:


  • wietpiet
    replied
    Re: Guerilla Kweek

    Plant is enorm gegroeit, ziet er verdomd goed uit Plant is nu ongeveer 1,60.
    Hier kome de foto's.






    Foto's van 2 weken geleden





    We dachten dat het op haartjes begon te lijken, maar zijn gewoon bladeren geworden.


    Leave a comment:


  • funkyjunkie
    replied
    Re: Guerilla Kweek

    zo terug van vakantie Calella ben gister weze kijke de plant is egt chill ongv 1.5 meter ik Wietpiet moet de fotos nog ff update... ik denk dat je ook al kan zien dat t n vrouwtje is.. fotos kome

    Leave a comment:


  • funkyjunkie
    replied
    Re: Guerilla Kweek

    ik ben weer weze kijke ziet der wel goed uit.. alles mooi groen (behalve de onderste blaadjes zijn geel) wietpiet moet nog de fotos op de site zette zal m wel zegge

    Leave a comment:


  • yrrab
    replied
    Re: Guerilla Kweek

    weet je al wat het is dan :o
    als het een meisje is komt het helemaal goed
    en wie weet wat voor je hebt

    Leave a comment:


  • funkyjunkie
    replied
    Re: Guerilla Kweek

    ben vandaag weze kijke.. de plant is vet gegroeid en ziet der egt lekker uit.. ik heb zon gevoel dat t n mooie oogst word wietpiet snapt me wel , foto's kome nog.. peace!

    Leave a comment:


  • wietpiet
    replied
    Re: Guerilla Kweek

    Ik heb in de tussentijd een luizenspray erop gespoten en voeding gegeven. Onder de blaadjes zitten geen beestjes. Dus ziet er allemaal goed uit

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    Re: Guerilla Kweek

    Die gaatjes kunnen ook soms tevoorschijn komen na een onweersbui of zware wind, je blad word al het ware kapot gewaaid of geregend. De bruine randjes die zich hier in vormen is afkomstig van de plant haar sappen die de wonde gedicht heeft. In een later stadium (indien ze er dan nog aan hangen) kan je deze bladeren verwijderen.

    Grtz

    Leave a comment:


  • yrrab
    replied
    Re: Guerilla Kweek

    die gaatjes in de bladeren komen echt door ongewensten bezoekers maar als je het niet vertouw kan je altijd onder het blad kijken zit daar niks zo ik me eigen niet druk maken

    Leave a comment:

Bezig...
X