Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1st Guerilla Hawaï

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Smokey
    replied
    Re: 1st Guerilla Hawaï

Ziet er goed uit , lekker dunne vingers daarzo!

Peace

Leave a comment:

• topsy
    replied

Kleine update.
    Ze is ondertussen ongeveer een meter groot.
    Stevige dikke stam en takken. 99 % zeker vrouwelijk.
    Ze krijgt binnekort wss wat extra organische voeding toegedient. Als kleine extra tijdens dit prachtige weer.

prettige vakantie
    peace

Leave a comment:

• topsy
    replied

“tijdens de rotste,natste zomer ooit gegroeid
    zeer vroeg geoogst onder dwang van meeldouw en andere enge plantenziektes en toch nog een aangenaam rokertje geproduceerd met een gemiddelde opbrengst waar geen andere soort vergelijkbaar resultaat gaf
    dit is een supersoort !!!
    zal volgend jaar zeker geplant worden want het kan geen jaren blijven regenen”
    Dit is de review van een nobele onbekende, ik denk dat het wel goed komt.
    peace

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied

Mooi zo

Een lekkere haze-soort Ik vraag me dan wel af wanneer je die plant zal kunnen oogsten... Je gaat alleszins je wietje hebben voor Kerstmis lol

Greetz

Leave a comment:

• topsy
    replied

jeeeps volgende keer haal ik de bodem eruit
    Al moet ik zeggen dat zie hier op de velden ook struikskes (kweet niet juist wat) met pot en al in volle grond zetten, zal wel een bepaalde reden hebben.
    Een maand ongeveer voorgegroeid (onder tl) dan in een potgrondzak naar de geheime locatie getransporteerd, vervolgens nog een maand gewoon in de pot gestaan en dan in de grond gestoken.
    peace
    ps: prachtig weer momenteel voor de buitenplantjes

Leave a comment:

• bobo
    replied

Dat van die pot is een goed idee, volgende keer wel bodem eruit halen..?
    Als je de bodem eruit haalt kan je de pot half ingraven en is hij al beschermt tegen rupsen en slakken, de wortels hebben over een groter oppervlak contact met de volle grond en kan dieper groeien, in deze situatie gaan er maar paar wortels uit de pot in de volle grond terecht komen.

Grtz

Leave a comment:

• zion
    replied

Prachtige plant!
    Maareuh, was die vanaf het begin al zo groot? Hoe heb je die dan ongezien kunnen planten?
    Dat van die pot is een goed idee, volgende keer wel bodem eruit halen..?

Greetz,
    zion

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied

Mooie start, mooie sativa bladeren
    Wat meer wil je nog?

Succes ermee topsy! Half gewonnen

Leave a comment:

• yrrab
    replied

ziet er erg leuk uit ben zeer benieuwd

Leave a comment:

• topsy
    replied

Het is een pot van 7.5 liter. Ik had idd mss de bodem er best afgesneden. Maar daarvoor is het nu te laat.
    De gaten vanonder zijn nog wel tamelijk groot (en veel) en de wortels kwamen er al goed door. Dus ik denk/hoop wel dat het in orde komt.
    Volgende keer beter.
    Maar mijn locatie ligt vrij dicht bij de bewoonde wereld (wel goed verborgen). Daarom moetk de plant ook wat klein houden (mag liefst niet groter worden dan 2meter) en er niet te veel naartoe gaan. Vandaar dat het mij wel een goed idee leek om ze met de pot in de grond te steken zodoende de plant wat te beperken in zijn groei maar tegelijk ook extra ruimte te geven.
    Ik zie het een beetje als een experiment . Binnen een paar weken nog eens gaan checken (wss ook wat toppen) en we zullen wel zien wat het geeft eh .
    peace

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied

Goed bezig man, mooi zo!

Hoe groot is die pot die je daar hebt? De inhoud in liter dan...

Als de pot te klein wordt, inderdaad de bodem eruit knippen of het plantje gewoon rechtstreeks in volle grond plaatsen.

Greetz

Leave a comment:

• bobo
    replied

Is geen slecht idee om ze met pot en al in te graven, zo laat je de wortel door je gaten onderaan in de volle grond groeien. Dat is uw bedoeling toch denk ik ?

Had je mischien nog een tip kunnen geven, namelijk de bodem van je pot verwijderen voor je ze inplante.

Grtz

Leave a comment:

• topsy
    replied

thx
    you know; Sativa forever!!!
    peace

Leave a comment:

• Cookiemonster
    replied

mooie plant , met van die lekker dunne vingers echt vet :p .

veel geluk met u kweek man .

greetz

Leave a comment:

• topsy
    replied

Ze staat nu al in de grond maar met pot en al en onder de pot wat zelf samengestelde grond gemengd met plaatselijke grond.
    Zelf samengestelde grond: twee delen compost, anderhalf droge koeienmest, vier zwartbruine grond uit de tuin en een deel zeewierkalk.
    En dit dus wat gemengd met de grond terplekke in een put en dan plant met pot en al erin geduwt. Met de rand van de pot een stuk boven de grond (+- 5cm). (werd tijdens het planten trouwens vergezeld door een vriendelijke fazant, spijtig genoeg was hij wat cameraschuw )
    peace

Leave a comment:

Footer Left Ad

Collapse
Bezig...
X