Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klaar om te oogsten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • brice3011
    replied
    A propos, voor de liefhebbers van reggea, volgende maandag treedt Ticken Jah Fakoly op in de Cactusclub in Brugge. Heb die dit jaar in de AB meegemaakt, dit is de absolute max van ambiance, politiek geinspireerde songs en een echt podiumbeest. En de wiet hangt in de lucht hahaha
    http://www.cactusmusic.be/Concerts/Calendar.aspx
    http://nl.youtube.com/watch?v=f-oUypVPm-U
    Last edited by brice3011; 5 November 2008, 09:26.

    Leave a comment:


  • brice3011
    replied
    Volgend jaar kom ik hier zeker terug, dit is een "neig" forum, leuke bende hier.

    Het roken voelt veel zachter en helemaal niet prikkelend aan (had ik wel van wiet van een shop; de Miami heb ik laatst bezocht in mei, en man was dat brol die ze verkochten voor 11€ de gram. Is erg verslechterd sinds de sluiting van zijn concurrent rechtover hem in Terneuzen). De wiet is wel veel minder sterk, ik doe nu een joint vol met wiet, bijna niks tabak; het effect is een aangename mengeling van overwegend high en licht stoned. Mijn vriendin heeft het er telkens wel goed van hahaha, ik denk dat ze gevoeliger is aan wiet.

    Leave a comment:


  • Micks
    replied
    350 gram is niet weinig toch? Hoe was het ??

    Leave a comment:


  • laurens_enzu
    replied
    mooie oogst kom je zeker even met toe!
    en zaadjes heb ik bij mij ook gevonden ik denk dat veel vrouwelijke planten hier en daar een mannelijk balletje vertonen en hierdoor dus een paar zaden van komen. hoef je tenminste daar al geen geld meer aan uit te geven.
    en dat van je dochter is wel grappig pas maar op of ze pakt het nog af
    grtz en hopeljik zien we je hier volgend jaar terug!

    Leave a comment:


  • darkiess
    replied
    zalig leuke oogst heb je gehad dan

    Leave a comment:


  • brice3011
    replied

    Leave a comment:


  • Smokey
    replied
    lol, wietknipverlof .
    Ben benieuwd naar de foto's en natuurlijk de opbrengst,

    Peace

    Leave a comment:


  • brice3011
    replied
    Last edited by brice3011; 6 October 2008, 23:50.

    Leave a comment:


  • Greenland
    replied
    Re: klaar om te oogsten?

    First of All:Gefeliciteerd!! met haar verjaardag......proost

    sommige planten zijn er nog niet aan toe om geoogst te worden maar met dit weer type ga je toch twijfelen om ze alsnog om te kappen

    Gisteravond met m'n vriendin een derde joint in twee weken van eigen kweek gerookt; man, man, die wiet verbetert met het liggen!!!
    Ja dat is ook zo,als je je wiet geoogst hebt en gedroogt is het nog niet op top kwaliteit,laat het maar een maand of twee narijpen en je rookt je lekkerste (eigenkweek)wietje sinds tijden.
    meestal is je eigen buiten wietje stukken zoeter en lekkerder van smaak als de binnenkweek en qua kwaliteit doet buiten wiet zeker niet onder voor een binnen wietje.(afhankelijk van de soort wiet die je kweekt natuurlijk)

    Fijne dag nog!

    gr Greenland

    Leave a comment:


  • laurens_enzu
    replied
    Re: klaar om te oogsten?

    chille vader ben jij
    maarja op die leeftijd begint het allemaal wel het proeren enzo
    maar je moet het zelf weten kerel als je denkt dat ze er op een volwassen manier mee kan omspringen geen probleem denk ik. als ze toch al weet da je smoked enzo dan kan het knippen geeen kwaad zou ik zo denke.
    grtz

    Leave a comment:


  • Sammy
    replied
    Re: klaar om te oogsten?

    Gefeliciteeeerd!

    Je moet natuurlijk zelf weten met wie je knipt he, daar kan ik je niet bij helpen

    En fijn dat het je zo goed bevalt Daar doen we het voor toch

    Smoke ze

    Leave a comment:


  • brice3011
    replied
    Re: klaar om te oogsten?

    Bedankt voor de leuke reacties! Ja zeker, ik ga nog foto's maken voor ik eraan begin, maar het zal niet vandaag zijn: hier giet het al de hele nacht en dag pijpenstelen.

    De kids erbij betrekken? Tja, ik heb er ook aan gedacht hoor, mijn dochter is er nu bijna 17, en ze is heus wel volwassen genoeg. Ze rookt niet, ze zal niet aan wiet beginnen voor ze er zich echt klaar voor voelt. Ik heb haar gezegd dat ik niets, helemaal niets aanmoedig of zelfs insinueer, maar ook geen verbodsbeleid begin. Enig probleempje is dat als m'n ex erachter komt dat ik haar laat meeknippen ik hier gegarandeerd een huiszoekingsbevel onder de neus krijg

    Gisteravond met m'n vriendin een derde joint in twee weken van eigen kweek gerookt; man, man, die wiet verbetert met het liggen!!! Nooit koop ik nog shopwiet, gisteren was het een trip om "U" tegen te zeggen, heerlijk lekker, geen prikkelende keel, geen stoned gevoel maar lekker helder en alles zo klaar, mmmmm, we genieten er nog van na . Trouwens vandaag haar verjaardag, morgen allebei een dag thuis, dus vanavond waarschijnlijk nog eentje hehe.

    Leave a comment:


  • leo
    replied
    Re: klaar om te oogsten?

    mooie toppen man suc6 met knippen.

    Leave a comment:


  • Sammy
    replied
    Re: klaar om te oogsten?

    Gaaf man! Kan je niet nog een laatste foto maken van je plant, hoe die er nu uitziet (voor het oogsten dus)? Wel leuk om te zien

    Laat je kids lekker meeknippen Jong geleerd, oud gedaan haha

    BTW: Volgende week wordt het weer juist steeds beter.

    Succes met knippen!

    Leave a comment:


  • brice3011
    replied
    Re: klaar om te oogsten?

    Het is zover!!! Net terug van de tuin, alle toppen en stampers beginnen overal en gelijkmatig bruin te kleuren, ook deze die verborgen zaten en tot nu toe door de afscherming van licht en kou nog wit waren zijn beginnen kleuren, alle bladeren beginnen paars te kleuren. T'zal de plotse kou van de voorbije dagen zijn. Ik denk de hele knip over twee of drie weken te spreiden, dank aan Cannaboy voor de tips hierboven.

    Nog niet echt last van rot, behalve hier en daar heel kleine plukjes die ik eraf haal, maar volgende week wordt het een rotweek wat weer betreft.
    Maandag toch treinstaking, dus dan al zeker thuis, en de rest van de week neem ik enkele dagen wietknipverlof Kids zijn dit weekend thuis, dus wacht ik nog tot maandag; ben niet bepaald van plan hen dit aan de neus te hangen.

    Mijn dubbele garage had ik daarstraks al met mijn vriendin verduisterd, en hennep-touwen (jaja ) gespannen over totaal 50m lengte, zal misschien voldoende zijn om alles te hangen. Ik hang het ook gesorteerd per plant. Ik heb een accidenteel getopte plant, twee reuzen en dan twee in augustus verplaatste planten. Van alles statistieken bijhouden, wegen, en natuurlijk jointjesdraaien. Mijn garage kan ik ook verwarmen, maar dat zal nog niet nodig zijn, ze is bovendien thermisch geisoleerd. Ik post wel eens foto's. Ik ben ook van plan hasj te maken van de afval; op deze site al fantastische info gevonden (oa dank aan Cannaboy).

    Leave a comment:

Bezig...
X