Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Freddy
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    ja, er is wel een trekgat al kan dit er niet voor zorgen dat de vochtigheidsgraad laag genoeg is

    Mvg

    Leave a comment:


  • misty
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    Nee dat is niet schadelijk voor de plant,
    Maar zorgen voor voldoende ventilatie is het belangrijkst van alles.

    Grts
    Daniella.

    Leave a comment:


  • Freddy
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    Vraagje: Onze plant staat momenteel in een zelfgemaakte serre tegen de regen, maar het probleem is dat het zeer vochtig is in deze serre. Ondanks het feit dat de 2 uitgangen steeds zo ver mogelijk open staan. Dus had ik gedacht om eventueel de vochtigheid in de serre naar beneden te halen met er een aantal potjes zout in te zetten. Nu, zou dit schadelijk zijn voor de plant?


    Mvg

    Leave a comment:


  • evel_smoker
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    last van kou kan je zien doordat ze dan paarse bladen krijgt aan haar toppen... dan kan je ook beter beetje fosor geve (P)... is ook goed voor een goede bloeizetting en goede afbloei.. bij avv heb je superfosfaat van asef voor maar 6euro heb je 4kg

    Leave a comment:


  • Freddy
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    denk het niet, hoe kan je dit zien? Ik hoop ook dat hij blijft volhouden. Alle tips zijn welkom om de plant eventueel te beschermen tegen de koude en toprot.


    Mvg

    Leave a comment:


  • Toothpick
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    khoop dat deze het vol houdt tot de oogs
    tzou een echte zonde zijn als die plant toprot krijgt.
    heeft je plant de laatste dagen geen last van de kou

    Leave a comment:


  • sixkiller
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    sixkiller vraagt:wie heeft ervaring met autoflowering zaadjes alle info is welkom.
    greets:sixkiller

    Leave a comment:


  • Freddy
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    Hier dan mijn foto-update: We zitten aan week 22 en week 2 van de bloei, de serre die over de plant staat heeft al zeer goed zijn werk moeten. Ik moet juist zien dat ze niet tot tegen de rand komt, wan die is veel te vochtig. Maar ik hoop vooral dat het weer een beetje goed blijft want anders is al mijn werk voor niets geweest.


    Mvg
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Freddy
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    Allright, morgen foto - update. De bloei zit er goed in ik hoop maar dat ze tijdig klaar is in verband met het weer. Want ik zou het echt zonde vinden dat alles voor niets is geweest.

    Leave a comment:


  • Freddy
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    allright, eindelijk een winkel gevonden waar ze bayer teldor verkopen. Het is wel een half uur rijden. Maarja kmoet er iets voor over hebben he, is dit echt de moeite?
    Kheb ze trouwens gisteren een LST beginnen geven aangezie ze overal tegen de serre begon te groeien en deze plastiek zeer vochtig is. Dus heb ik haar maar wat lans alle kanten naar beneden getrokken met touw, om zo ervoor te zorgen dat ze niet meer tegen de plastiek groeit. Dit kan toch geen kwaad tijdens de bloei? Graag enige meningen.

    Mvg

    Leave a comment:


  • Freddy
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    Hier terug een foto - update, we zitten nu in dag 140 en dag 4 van de bloei.
    De plant is nu ongeveer 2,40m groot een heeft een omtrek van 1,70 m.
    De topjes beginnen eindelijk goed zichtbaar te worden hopelijk blijft het weer wat mee zitten. We hebben juist de serre er terug over gezet. Dus droog zal ze hopelijk wel blijven, al ga ik voor de zekerheid dat productje tegen toprot ook nog aanschafen en gebruiken en dan maar hopen. Binnen 4 weken ga ik plagron green sensation beginnen gebruiken dus als alles goed blijft gaan heb ik er wel wat vertrouwen in. Alle reacties zijn welkom

    Mvg
    Attached Files

    Leave a comment:


  • GotJah
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    Zeiltje spannen en elke morgen na de dauw of regenbui, uitschudden die handel!!!

    Leave a comment:


  • Freddy
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    Ze staat nu eindelijk goed en wel in de bloei, maar moet ik mij geen zorgen maken met het weer enerzijds de regen en anderzijds de nachtvorst dat kan optreden?
    En nog belangrijker hoe kan ik mij hier tegen wapenen? Gelieve zoveel mogelijk tips te geven? Morgen foto - update.


    Mvg

    Leave a comment:


  • Freddy
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    Het is wel een stevige plant, maar toch. Die bloei mag toch stilletjesaan is beginnen komen ze.


    Mvg

    Leave a comment:


  • sativa303
    replied
    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    Beestjes zijn er altijd in de natuur, is niet erg als je goed kijkt wat het is en juist behandeld.
    Er is op foto 3 idd voorbloei te zien
    of je het nog haalt kan ik je niet vertellen, enkel hopen op mooi weer
    grtz

    Leave a comment:

Bezig...
X