Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Wierie Wierie
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

    Jammer dat de plant dood is!

    Leave a comment:


  • Focus
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

    hallo

    vandaag eens naar de male plant gaan kijken bij min ma, ik heb em derna doodgemaakt, was nieveel meer aan eigenlijk, stond al enkele weken droog

    wel veel pollen te zien, mss dat ik een klein topje onderaan de plant bestuif voor zaden te krijgen ? of is dit geen goed idee , kan zij dan gestressed raken en geen thc meer aanmaken? bedoeling is dat ik dan zelf mijn jock horror zaden kan blijven aanvullen
    sorry voor de mindere kwaliteit foto's

    hopende op een reactie

    greetz
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Merrel
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
    Lowryder is een auto bloeier dat betent die gaat meteen bloeien zal wel klein stukje bij groeien maar vertoon gelijk bloei
    De switscheese is geen auto bloeier en je kan die planten oko niet mee elkaar vergelijken
    P.s ik wil wel is een foto zien van een Lowryder die 1.8 M hoog is want dat is onmogelijk die worden max 70 cm

    syc6
    Ik kan je zeggen dat ik ook " lowryders " van de Jointdoctor heb staan.
    Lowryder 2 x Santa Maria's , mn grootste plant is ook 2,30..
    Gewoon een erg slechte kruising wat betreft de autoflower genen...

    Leave a comment:


  • Focus
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

    update

    er komen zeer veel mooie topjes aan, goed zo

    nog enkele weken te gaan
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Focus
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror

    hoi

    ze staan nu zo'n twee weken in bloei, nog zo'n 7 a 9 weken te gaan normaal gezien

    het weer veranderd nu ook wel, en de jock is een laatbloeier dus kan wel nog voor problemen zorgen.

    ik geef nu 35 ml Flores mee op 5 liter alsook Pk13/14 een dikke dop derbij;

    zou ik er wijs aan doen om enkele grotere bladeren weg te nemen zodat de plant meer licht kan opnemen aan de toppen of heeft dit geen zin?

    alle onderste bladeren worden lichtgeel en hangen slap, de nerven van de bovenste bladeren zijn ook geel, duidelijk een tekort .

    greetz
    Attached Files

    Leave a comment:


  • ghetto
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

    volgens mij moet je npk 13/14 in de 5e bloeiweek
    mee geven of 3 weken voor oogst.

    Leave a comment:


  • Focus
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

    hoi

    de bloei zit er goed in momenteel, veel knoppen en nogal wat uitschieters te zien .

    enig idee hoeveel er droog van zo'n plant af te halen valt? ze moeten nog zo'n 7 a 8 weken bloeien normaal gezien. ik denk eraan om pk 13/14 gedurende gans de bloei mee te geven, behalve de laatste week. is dit aan te raden?

    als het weer zo blijft zal het wel dik in orde komen...

    (ps ; de foto's zijn van drie dagen geleden, zal nog wel een up to date foto sturen vande week )

    greetz
    Attached Files

    Leave a comment:


  • IWANtweed
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

    Waarom de laatste update?

    Leave a comment:


  • Focus
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

    update

    zal een van de laatste updates zijn, alles gaat nog goed

    greetz
    Attached Files

    Leave a comment:


  • snatchy
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

    hey ik ben die vriend, en deze planten zijn gezaaideind juni (30 juni) ,dus je hebt gelijk zijn in bloei gekomen einde augustus .
    en ben best fier op me lowridertjesook al zijn ze niet zo klein :d

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

    Das echt een flinke wow goed gedaan hoor , hoe oud is je plant nu?
    Je zeg dat je vriend tegelijk met jou is gestart dat is in junie een Lowryder is in 2 maanden klaar
    en dan gaat hij dood dus is dat wel en lowryder die van jou vriend en normaal blijven die ook klein
    Last edited by belladonna; 7 September 2009, 23:33.

    Leave a comment:


  • Focus
    replied
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Smoking Fifi
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

    Hey heb je geen terra vega staan?

    Je planten zien er niet gezond uit! Je bent te vroeg met de PK13/14 begonnen en had beter eerst een tijdje canna vega gegeven.

    Ik zou stoppen met alle voeding voor 2/3 dagen en een beetje spoelen met water dan tegen donderdag een goei scheut vega bij je water en dat komt in orde.

    Laat die bloeivoeding maar nog staan tot eind volgende week en die PK13/14 is voor de 5de week bloei dus laat die maar nog staan tot er duidelijke gevormde toppen opstaan. Nog min 3 weken wachten met die PK13/14.

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

    Lowryder is een auto bloeier dat betent die gaat meteen bloeien zal wel klein stukje bij groeien maar vertoon gelijk bloei
    De switscheese is geen auto bloeier en je kan die planten oko niet mee elkaar vergelijken
    P.s ik wil wel is een foto zien van een Lowryder die 1.8 M hoog is want dat is onmogelijk die worden max 70 cm

    syc6

    Leave a comment:


  • Focus
    replied
    Re: Eerste Buitenkweek Met Jock Horror Top44

    hallokes

    heb vande week bij een kennis zijn planten kunnen bekijken, hij heeft swiss cheese staan 2 stuks en ook 2 lowrider, hij heeft zijn planten op dezelfde dag geplant

    de lowriders zijn momenteel 1,8 meter hoog en zijn cheeses 1,3 meter
    de lowriders zijn alle helemaal in de bloei gegaan , de cheeses nog niks aan te zien.

    hij plante zijn kroost begin juni, tov mij , in half april

    toch bizar dat zijn planten al heel wat verder staan tegen die van mij.

    de gele bladeren lijken af te nemen, of er komen er in elk geval geen meer bij. ik geef ze op verzoek van Organic 20 ml terra flores mee op 2 liter water. de kennis van mij doet hetzelfde met de voeding.

    ook had ik twee weken geleden een tak weggenomen van de horror omdat hij zeer klein was en onderaan de plant te weinig licht nam. deze stek heb ik rechtstreeks in de volle grond gepleurd en af en toe wat water toegespoten; hij is niet dood, hij komt er stillaan door. bedoeling is hier een moederplant van te maken.

    is het mogelijk dat de jock horror, ,aka jack herrer soorten zo lang nodig hebben ? het kweken duurt nu toch al 5 maanden sinds het ontkiemen

    toch ga ik nog wat bloedmeel halen , ook op aanraden van Organic.

    we zien wel hoe het verder verloopt...
    Attached Files

    Leave a comment:

Bezig...
X