Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tjeute's guerillakweek 2008

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Cannab0y
    Guest replied

    Leave a comment:


  • zion
    replied
    Re: Tjeute's guerillakweek 2008

    Pfff damn zeg, Cannaboy, nu heb ik ook zin om die te bestellen.
    Ik dacht er nog aan vandaag. "Wel slim van Tjeute, zaadplant-->zaadjes-->veel plantjes-->vroege oogst"
    Maarjah, zal voor volgend jaar zijn.
    Heb ook een vraagje. Moest je nu heel veel lowryder zaadjes in een natuurreservaat strooien. Veel plantjes, mannetjes bestuiven vrouwtjes, zaadjes versrpeiden zich. Kiemen de lente daarop. Zou het zich dan zodanig kunnen verspreiden dat het bijna onmogelijk is te bestreiden? Zoals brandnetels in feite.

    Greetz,
    zion

    Leave a comment:


  • tjeute
    replied
    Re: Tjeute's guerillakweek 2008

    Bedankt voor de reacties mannen!

    @Yrrab: Die blauwe staafjes zijn slakkenkorrels. Zonder die korrels waren mijn planten helemaal kaalgevreten. Kheb vandaag weer 11 slakkenhuisjes uit mijn potten gehaald

    @Zion: Ben ik van plan(t)

    @JD: Ja das wel handig, dan kunnen de mensen makkelijk mijn topic bekijken

    @Cannaboy: Het is fijn om een bron van inspiratie te zijn . Kheb de mijne besteld bij happydude.
    Succes met je lowryders canna.

    Greatz tjeute.

    Leave a comment:


  • Cannab0y
    Guest replied
    Re: Tjeute's guerillakweek 2008

    Haha Tjeute, geloof het of niet 't is door jouw kweekje dat ik gisterennacht ook Lowryders besteld heb Komen de jouwe ook van bij Sannie's Seeds?

    Ik ben van plan ook een kleine zaadkweek te doen en dan nog een stuk of vier-vijf lowryders is 15-literpotten te plaatsen zodat ik in augustus ook al kan genieten van een eigen soortje .

    Greetz

    Leave a comment:


  • Jointjedraaien
    replied
    Re: Tjeute's guerillakweek 2008

    Sucses nog Tjeute!

    Ps wel handig dat je topic in je signature staat, kom zo nu en dan eens kijken

    Leave a comment:

Bezig...
X