Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang feminised

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • bobo
    replied
    Re: Big Bang feminised

    De bloeiverschijnselen komen met de lichturen die korten vanaf dan. Maakt niet uit in welke potmaat ze dan staan. Liefst zo een groot mogelijke pot .

    Grtz

    Leave a comment:


  • stuntmanbart
    replied
    Re: Big Bang feminised

    thx bobo, nice info over dat klonen btw...wil ik zeker wel gaan proberen...maar zit denk ik meer te denken aan mijn volgende kweekje. Dit is mijn eerste keer en al die indrukken die ik opdoe en dingen die ik leer zijn samen al heel wat, hehe

    maar goed...half augustus das nog 2 maanden, best wel lang. Ik heb maar 20 liter bakken...zal het niet zo zijn dat ze dan toch al ietsje eerder wat laten zien of zo? of werkt het niet op de groeiruimte die ze hebben?

    Groeten

    Stuntman Bart

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    Re: Big Bang feminised

    Midden augustus zal je kunnen zien of het een mannetje of vrouwtje is als je moeder natuur laat doen . Je kan ook binnenkort paar stekken nemen klonen-stekken-maken-t1108.html en die op 12/12 zetten, daarna nog drie a 4weken en je ziet aan de stekken of het man of vrouw is.

    Grtz

    Leave a comment:


  • stuntmanbart
    replied
    Re: Big Bang feminised

    Hier is een foto van mijn big bang na ong. 6 weken.
    [attachment=2:2da2f494]big bang ong. 6 weken.JPG[/attachment:2da2f494]
    [attachment=1:2da2f494]big bang ongev. 6 weken.JPG[/attachment:2da2f494]


    En hier 1 van mijn mistery's na bijna 5 en een halve week
    [attachment=0:2da2f494]mistery bijna 5 en halve week.JPG[/attachment:2da2f494]


    Ps. ik kan in deze periode nog niet zeggen of het een mannetje of vrouwtje is of toch wel? ...ik ben erg oplettend want wil de mannetjes zo snel mogelijk verwijderen...maar ook wat onzeker omdat ik nog nooit dit onderscheid heb gemaakt (1e keer) en dus blijf twijfelen of ik nu wel of niet al iets zie

    Groeten, Stuntman Bart
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Re: Big Bang feminised

    Das al een aardig mooie start!
    Succes ermee alvast

    Leave a comment:

Bezig...
X