Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over bloeitijd autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • belladonna
    replied
    Heb je geen Tuintafel waar je hem onder kan schuiven? zeil spannen ed kunnen los raken enzo je plant kapot maken.
    heb je ook nog normale planten staan geen autoflower bedoel ik ? maak daar ook is foto van...

    Leave a comment:


  • Wiu
    commented on 's reply
    Ik ga op vakantie van 10 tot 18 augustus. Er is nu regen voorspeld op maandag 13, dinsdag 14 en woensdag 15 augustus. Ik wilde misschien iets van een zeil aanschaffen om er overheen te spannen, maar ik weet niet zo goed waar ik moet kijken, aangezien ik nu alleen zeilen vind die zon blokkerend zijn en dat is natuurlijk niet het beste voor de planten. In mijn eerste bericht staat een foto van de gehele plant, of wil je een foto van de niet-auto's?

  • belladonna
    replied
    Oke wanneer ga je op vakantie en hoe lang en heb je iets waar je ze onder of in kan zetten schuurtje? onder een tafel? veranda? 2 vuikbakken naast elkaar daar een plaat op plant er onder ? en maak nog is foto van heel je plant

    Leave a comment:


  • Wiu
    commented on 's reply
    Ik heb het over volgende week, en dan is er wel degelijk veel regen voorspeld vrees ik.

  • belladonna
    replied
    Ja daar kunnen ze tegen . Kijk is in.je tuin hahahaha 4 dagen.regen we hebben.hittegolf

    Leave a comment:


  • Wiu
    commented on 's reply
    En ik moet geen scherm of iets regelen tegen de regen of kunnen de planten daar wel tegen? Er is namelijk de eerste 4 dagen regen voorspeld wanneer ik weg ben..

  • belladonna
    replied
    Dat zonne scherm zou ik niet uit schuiven zelfde geld krijgen we veel regen of wind. Zet het gewoon vlak bij de schutting of tussen andere planten en regel dat je pot niet om kan vallen

    Leave a comment:


  • Wiu
    commented on 's reply
    Beschut? Zou het verstandig zijn om mijn uitschuifbare zonnescherm uit te schuiven tijdens de vakantie? De planten krijgen dan een stuk minder zon, maar wel nog zon vanaf de zijkant (de andere 4 planten zijn 1.5m hoog en nog niet in de bloei). Ik kan dit echter alleen uitschuiven als het niet gaat stormen. En voor het water geven, ik ga proberen om de emmer met natte doek methode toe te passen op mijn planten. Morgen maar eens een proefopstelling maken om te kijken of het werkt.

  • belladonna
    replied
    O zet je planten beetje beschut weg flink water geven voor je op vakantie gaat en Google eens Trichome

    Leave a comment:


  • Wiu
    commented on 's reply
    Ik heb idd hiervoor allerlei topics gelezen, maar ik begreep het niet helemaal! Vandaar dat ik voor de zekerheid toch maar een topic aangemaakt heb. En gelukkig, want over 2 weken ben ik weer terug van vakantie.

  • belladonna
    replied
    Tip 1 kijk is op forum bij wanneer oogst je wiet /cannabis dat het niks met de haren temaken.
    Tip 2 je plant mag nog wel weekje of 2/3

    Leave a comment:


  • Wiu
    heeft een topic gestart Vragen over bloeitijd autoflower

    Vragen over bloeitijd autoflower

    Mijn autoflower AK-020 is nu in de bloei sinds eind juni/begin juli. Op de verpakking stond een bloeitijd van 8-9 weken aangegeven. Ik ga 10 tot 18 augustus op vakantie en ging er daarom vanuit dat dit geen probleem zou zijn ivm het moeten oogsten van de plant. Er werd mij verteld dat je moet oogsten wanneer 75% van de plant haar haartjes bruin zijn. Mijn plant is echter al best bruin hier en daar, dus dat geloof ik niet. Online lees ik weer wat anders. Vandaar mijn verwarring en mijn vraag; gebaseerd op de foto's, hoelang zou mijn plant ongeveer nog nodig hebben? Kan ik iniedergeval 'veilig' op vakantie?

    De tweede foto is de piek van de plant, de derde foto is een top in het midden en de laatste foto is helemaal onderaan de plant.
    Attached Files
Bezig...
X