Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groei tijdens bloei?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • ashdra
    replied
    Re: Groei tijdens bloei?

    ja vuilniszak kan prima, best zou zijn als je de zak na zonsondergang verwijderd. Dan is je plant snachts vrij. Maar als het regend snachts is dat ook wel handig.. lol

    Leave a comment:


  • SirSmokeaLot
    replied
    Re: Groei tijdens bloei?

    Bedankt voor de snelle reaktie!
    Ik hoop inderdaad dat ze nog groeit, want er is al topvorming.
    Dinsdag ben ik in bezit van een digitale fotocamera en zal een aantal foto's maken van mijn dames.

    Momenteel heb ik 3 powerplant in de grond staan en 2 in pot en een noorderlight in een pot.
    De planten in pot wil ik gaan verduisteren, om ze eerder in de bloei te zetten.
    Aangezien het grote potten zijn is het een heils karwei om ze iedere dag in de schuur te zetten.
    Nu dacht ik eraan om er simpelweg een vuilniszak om heen te plaatsen en deze iedere ochtend te verwijderen.
    Zou dit een mogelijke oplossing zijn? Wel ben ik hiermee bang dat misschien de luchtvochtigheid te hoog wordt en dat m'n dames gestresst raken doordat ik telkens de dames aanraak met de handeling....

    Groet SirSmokeaLot

    Leave a comment:


  • leo
    replied
    Re: Groei tijdens bloei?

    plus hij kan in de vollegrond dieper wortelen dus zal hij zeker nog gaan groeien

    Leave a comment:


  • ashdra
    replied
    Re: Groei tijdens bloei?

    zodra de beschadigde wortels gerepareerd zijn ofwatever..
    zal je plant nog wel wat gaan groeien, vooral als je em net nieuwe aarde gaf.

    Leave a comment:


  • SirSmokeaLot
    heeft een topic gestart Groei tijdens bloei?

    Groei tijdens bloei?

    Hoi,

    Ik heb een aantal buitenplanten staan die het goed doen.
    Alleen had een probleempje, had er ietsje teveel staan en aangezien ze het kozijn bij mij komen vervangen heb ik er een aantal bij een neef verhuisd.

    Ze stonden in pot (ongeveer 50 cm), maar heb ze nu daar in de grond gezet in een goede grondmix van de growshop.
    Maar in pot leken de planten toch groter dan ze er nu uit zien in de grond...
    Zouden ze nog gaan groeien, of alleen nog bloeien....

    Groeten SirSmokeaLot
Bezig...
X