Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knoflookrecepten&Talstar bestrijdingsmiddel uit Belgiė

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Knoflookrecepten&Talstar bestrijdingsmiddel uit Belgiė

Korting op 420shop
    Heb wel uit een ander forum gehaald maar dat maakt het niet minder interessant!
    Het schijnt ook echt te werken allemaal tegen spint, tripsen e.a. insecten!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Vooral die knoflook-aanpak bevalt mij ten zeerste.
    Zowieso tegen spint maar zou het ook tegen tripsen werken?

God was never on your side..

Comment

Comment

God was never on your side..

Comment

Ja dat klopt mss wel maar ben liever eerlijk. Hoop dat daar niets mis mee is tegenwoordig???

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Zo goed is je recept niet en je had ook gewoon even de tekst kunnen kopieren
          Jammer dat mensen meer bezig zijn om vervelend te doen ipv anderen te helpen.
          Het zou mij geen reet boeien Hoe of waar iemand info vandaan haalt zolang dat uit openbare info hoeken komt zie ik het probleem niet. Het gaat om het helpen maar goed iedereen mag denken wat je wit. Ik laat ze in hun waarde laat mij dan ook in mijn waarde aub. Muggezifterij. Jammer...

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Zo goed is je recept niet en je had ook gewoon even de tekst kunnen kopieren
          Het is niet mijn recept ik strijk niet met andermans eer, en hoezo is dat dan niet goed volgens jou...vertel...
          Al dat gedoe om een helpend linkje....Jezus wat een gezeur.
          Daar ga je toch niet moeilijk om doen....naja blijkbaar sommige mensen wel. Jammer.

Comment

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!

Uitleg over verschillende ongedierte in de wietplant, en hoe te voorkomen / verhelpen Trips, Spint, Bladluis etc..

Uitleg over verschillende ongedierte in de wietplant, en hoe te voorkomen / verhelpen Trips, Spint, Bladluis etc..

Maar die tips zijn waarschijnlijk niet voor niets verdwenen in de krochten van het web. Waarschijnlijk omdat ze niet efficient genoeg zijn. Neem nu neemolie bijvoorbeeld, dat werkt gewoon. Vrijwel altijd. Daar zet ik m'n geld op in. Hoewel, je zult geen breuk vallen aan een paar hompen knoflook, maar het stinkt wel wat erger dan neemolie.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    Effe zonder gein..
                    Mijn knoflookplanten hadden zowel trips als spint. Zou knoflook dan helpen tegen die beestjes?
                    Ik heb het geprobeerd namelijk, een paar jaar achter elkaar. Letterlijk 0 effect.

De eerste die er zichtbaar profijt van heeft gehad, langer dan 14 dagen, die moet ik nog tegenkomen.

Stukje duiding:
                    Wietforum.nl geeft broodkwekers, stroomaftappers, pesticidespuiters, en dat soort lui de vrijheid om te posten. Daar mag je zelf van vinden wat je wilt, echt waar. Maar hier op jointjedraaien.nl is de filosofie anders. Ik denk dat ik het kan samenvatten als: Je kweekt veilig en verantwoord voor jezelf, voor de hobby, en daarbij val je niets of niemand lastig.
                    Alles wat tegen die filosofie indruist, wordt hier vanaf gekicked. Wiet kweken heeft een slechte naam, onder andere omdat sommige mensen er geen kwaad in zien om 100kw/h zonder te betalen van het stroomnet te trekken. Of omdat de veiligheid in het geding is door gebruik van verboden pesticiden en zulke ongein. Nogmaals, daar mag je van vinden wat je wilt. Maar sommige mensen zitten juist hier op het forum om een tegengeluid te bieden aan wietforum.nl. Om te laten zien dat er ook mensen zijn die het beste met de wereld voor hebben. Een stel ras-idealisten. Die zijn soms allergisch voor dingen die hen tegenstaan. Ik kan er soms ook wat raar over doen.

Helpen is goed, kijk maar wat andere mensen zeiden over knoflook:

Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!

Maar die tips zijn waarschijnlijk niet voor niets verdwenen in de krochten van het web. Waarschijnlijk omdat ze niet efficient genoeg zijn. Neem nu neemolie bijvoorbeeld, dat werkt gewoon. Vrijwel altijd. Daar zet ik m'n geld op in. Hoewel, je zult geen breuk vallen aan een paar hompen knoflook, maar het stinkt wel wat erger dan neemolie.
                    Neemolie idd nooit van gehoord. Na enig onderzoek kom ik uit op een olie die je moet mengen met water en afwasmiddel, klopt dat?
                    Mag niet op de bladeren blijven plakken vandaar zegt men?
                    Wat was jouw dosering dan en hoe spoot je het erop want het is nu vrij zonnig (gelukkig!) En dus loop je de kans op toprot misschien als je de plant onderspuit dagelijks...Of klopt dat niet?
                    Zou het fijn vinden als iemand duidelijkheid wil geven over hoe te gebruiken en waar het verkrijgbaar is. Ik bestel liever niets on-line dus als er winkels zijn die het verkopen dan hoor ik dat graag...oh ja, werkt het tegen ALLE insecten die voor wiet een probleem zijn?
                    Dus ook tegen trips?

Comment

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                            Het was ook geen verwijt. Sommige dingen kun je niet weten, sommige dingen hoef je niet te weten.
                            Ik ben fan van enthousiasme, dus ik dacht; laat ik het effe uitleggen. Dan hoef je je niet druk te maken om scherp commentaar enzo, dan weet je dat het met een korrel zout kan.

Neemolie koop ik puur. Dan meng ik zoveel als er oplost in warm water met een kneep dreft. Een laagje dat op het water blijft drijven maakt niet uit.
                            Dat gebruik ik als 'dip': een laag olie bovenop een emmer lauw water, daar de planten in dippen. Zo blijft er een olielaag op het blad die relatief dun is.
                            Of ik gebruik het als spray, met zeep en al. Dat doe je preventief, dus niet tijdens de bloei maar wel vanaf ontkiemen. Eens per maand werkt hier prima, maar als je meer planten en meer ruimte hebt, dan is eens per 2 weken geen overbodige luxe. Omdat je in de bloei niet spuit, hoef je niet te rekenen op toprot.

Neem olie is te koop in bio-winkels, maar online kun je het ook krijgen. Het is een keuken-olie, dus niets verdachts.
                            Ruikt naar Aromat.

Tot nu toe werkt het tegen alle zuigende insecten die ik ben tegengekomen. Zowel spint als trips dus. Niet tegen pissebedden, trouwens. Maar daar heeft niemand behalve ik last van.
                            Super Dank je!
                            Enige probleem is dat alle planten buiten al in de bloei staan dus dan moet ik een heel jaar wachten...kut.
                            Toch bedankt

Comment

Comment

Bezig...
                              X