Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Guest's Avatar
    Guest replied
    Re: vragen?

Jij lijkt me het type dat trouw afgaat op hetgene wat op de verpakking en online staat. Een gouden raad: GELOOF DIT NIET!

Die resultaten, 500gr/mē, kan je enkel halen als je een professioneel kweker bent en alle condities optimaal zijn, dus je LV constant aanpassen, je afzuiging ook aansluiten, goed uittoppen, ...

Enfin, wat er op de verpakking staat klopt dus niet. Dit zijn resultaten die misschien 1 tot 2x geboekt zijn door de breeders en dat oogt natuurlijk mooi.

Wel kan je dezelfde hoeveelheid als hobbykweker verkrijgen met een plantje of drie, mits goede basisverzorging en trouwe toewijding.

Vergeet ook niet dat we het hebben over "buitenwiet", geen binnenwiet. De buitenwiet is veel gevoeliger (lees: supergevoelig) aan toprot, dus je gaat - al zeg ik het niet graag - zeker een 10-20% van je opbrengst hieraan kwijt zijn. Het is een harde wereld voor de buitenkwekers onder ons, zeker als je nu uit het raam kunt kijken...

Kutweer.

Greetz

Leave a comment:

• chronic03
    replied

ja ik weet dat het er ook afhangt van het weer en de toprot enz maar ja ik zou toch hopen op een 500gr/mē, ik hoop dat dit haalbaar is

inderdaad problemen kan ik erbij krijgen maar het is een serre waar je nx kunt doorzien dus dat is al minder risico, nu alleen de geur nog maar hopelijk valt het niet op en krijg ik geen problemen maar alleen een goede oogst

ik had dit verkeerd gepost..

greetz

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied

Wat je wel allesinds kan krijgen is veel problemen

Leave a comment:

• Smokey
    replied

Dat kan je niet op voorhand weten.
    Hangt van veel af, krijgen we een goede zomer? ga je mss rot of andere problemen hebben enz

Peace

Leave a comment:

• chronic03
    replied

ja het leek mij ook overdreven maar het stond er echt bij per plant iedere keer, van daar mijn vraag

maar wat zou ik volgens jullie er kunnen uithalen op 20mē?

http://clickstore.org

Leave a comment:

• zion
    replied

Zoveel per plant halen is wel wat overdreven. Ben je zeker dat ze niet per mē bedoelen? Want het gebeurd wel vaker dat mensen het een beetje snel snel of verkeerd lezen. Ik ben zo iemand.

Leave a comment:

• chronic03
    replied

Ik zou de planten wel redelijk groot willen maar ook niet dat het echt bomen worden, ik zou het willen doen dat ik zoveel mogelijk opbrengst ervanaf haal, dus dacht ik aan een SOG ma in de serre

mijn zaadjes zijn 100% female, maar ja mss zit er wel hier en daar een mannetje maar normaal niet veel.

iemand een egdacht wat voor opbrengst in zo een serre mogelijk is?

bij de wietsoortjes op de site stonden dat vn early girl men tussen de 500 en de 750 gr per plant kan halen, van de arjan's ultra haze #2 tot 1300 gr, van big bang tot 1000 gr van the church tot 900 gr en van de am5 tot 800 gr per plant. maar dit zal waarschijnlijk niet kloppen of alleen als alles perfect verloopt.
    wat zou de echte opbrengst ervan zijn?

greetz

Leave a comment:

• okiwiet
    replied

in een serre kan je gemakkelijk 40 planten kwijt, maar de vraag is hoe wil je ze hoog, breed of klein. als je bomen wilt dan zul je er minder moeten zetten, in een serre raad ik aan 1 per mē dus als je serre 20mē is 20 planten.

als je regulier zaad hebt zul je toch nog de venten moeten van tussen halen en die geven dan weer plaats voor de dames.

grtz

Leave a comment:

• Smokey
    replied

Ik denk dat je best 1 plant op 1mē zet.
    In volle grond kunnen ze echt groot worden en als je al je ruimte gebruikt van je serre hoe ga je er dan nog in geraken?

THC kweekt in een serre maar heb hem al lang niet meer op het forum gezien.

Peace

Leave a comment:

• chronic03
    replied

Thanks zion,

dus normaal zou het moeten lukken 2 planten per mē volgen u, dan ga ik ze er alle 40 wel in steken

ik dacht iedere plant in een emmer van 10 liter te steken waarvan de onderkant open is, naar het schijnt zouden ze dan iets vroeger afbloeien, maar ja ik heb het ook maar gehoord van iemand

greetz

Leave a comment:

• zion
    replied

Het valt te zien of je ze plant in volle grond of in potjes.
    In volle grond kunnen ze groeien tot bomen.
    Dread had zo eentje in zen serre staat dacht ik. Kan je die alstublieft eens laten zien aan ons dread?
    ik denk wel dat het toe doen is, toch wel zeker 2 plantjes per mē dus je kan er passen wel 40 plantjes in je serre van 20mē. Maar ik zou het toch wel een beetje netjes houden. Zorgen voor loopruimte en eventueel een vat met regenwater zodat deze oongeveer op dezelfde temperatuur als de lucht in je serre is. Af en toe wel wat roeren in dat watervat of nog beter, zo een luchtbubbelapparaatje.

Maar ik ben geen pro hoor, maar kennis is psijtig genoeg nog alleen maar theoretisch

Greetz,
    zion

Leave a comment:

• chronic03
    heeft een topic gestart vragen?

vragen?

Hallo,

ik ben van plan dit jaar eens buiten te kweken maar ik twijfel over nog een paar dingen.

ik ga een serre bouwen in mijn thuis, eerst dacht ik een serre van 36mē maar het word er eentje van 25 of 20mē. want zo 36mē is toch wel al heel groot voor een serre.

nu heb ik een paar soortjes gekozen. early girl, arjan's ultra hare #2, big bang, the church en AM5. ik dacht 40 zaadjes te bestellen en deze in de serre te planten.

nu is mijn vraag als het mogelijk is die 40 zaadjes te planten in een serre van 20mē, dan zouden ze kort bijeen staan de planten of zou ik er toch maar een 25 a 30 in planten?

lijk binnen de SOG methode waarbij je veel plantjes kort opeen zet zo dacht ik dat het misschien wel zou lukken die 40 plantjes op 20mē.
    of zou dit slecht zijn en minder opbrengst leveren dan 25 planten op 20mē?
    of hoe zouden jullie het doen?

greetz

Footer Left Ad

Collapse
Bezig...
X