Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik ben Carolrolrolrol

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik ben Carolrolrolrol

Korting op 420shop
    Hallo ik wilde mij even voorstellen. Mijn naam is Carol ik ben een beginnende kweek en heb vorig jaar 1autoflower gekweekt en helaas helemaal mislukt. Ik heb net weer 1 autoflower vanaf 1 april geprobeerd te kweken. ging iets beter dan vorig jaar maar eigenlijk weer helemaal mislukt ik heb sinds vorige week weer een zaadje in de grond en hoop dat ik door deze topics te lezen veel kan leren

Hoi Carol, Jammer van je vorige plantje ! Hopelijk gaat het deze wel beter. Ik heb hier door te lezen al een berg info gevonden, ben eerste kweekje bezig de setup is nog niet in orde maar voorlopig doen de dames het goed. Ik heb een blad probleem maar ik denk door de lage luchtvochtigheid in de groei en de te koude temperatuur. Deze kan ik nu nog niet regelen maar tentje is op komst . Ik zou zeggen succes met je plantje 3e maal ...

Comment

• carol
      carol commented
      Editing a comment
      Dank je wel!!! Hoe is het nu met je dames? Mijn plantje begint weer gele puntjes op het blad te krijgen jammer maar misschien gaat hij het redden. Bedankt voor je bericht. Groetjes Carol

• Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      Carol, heb je het in aarde geplant en zo ja is het speciale aarde? En staat het binnen of buiten in de kou?

En welkom op het forum

welkom veel plezier op
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC

Comment

• carol
      carol commented
      Editing a comment
      Dank je wel

Welkom en ehh, 3 x is scheepsrecht veel succes

Comment

• carol
      carol commented
      Editing a comment
      Zeker! Bedankt

Footer Left Ad