Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wetsvoorstel in BelgiŽ, wiet legaal maken.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De sossen zijn toch nooit anti wiet geweest? Toen zij in de regering bij de liberalen zaten hebben we zelfs een gedoogbeleid gekend.
    Ik kreeg mijn zakske wiet terug, ik werd niet lastig gevallen als blower en ik kon altijd kwaliteit kopen aan een betaalbare prijs.
    Nu? Ik betaal 10 euro de gram voor commerciele wiet waar god weet wat met uitgespookt is en god weet waar die inkomsten naartoe gaan.
    Mijn vorige dealers waren Vlamingen. Marokkanen vallen ze precies niet zo lastig. De Vlamingen zijn mogen voorkomen, maar in de VZW kan je nog alles kopen.

Het probleem met Belgische politiek is dat ze iedereen tevreden willen stellen. De vorige regering zag geen probleem met wiet, maar zij wou ook niet het signaal geven dat ze pro was. Dus decriminaiseerde zij het. Voor mij is dat als gebruiker voldoende. Het was een midden.
    Nu wordt er helemaal niet meer geijverd naar een midden. Zie hoe ze medische cannabis aan het opstellen zijn, recreatief zal nog meer foei zijn. Want nu gaan ze wel medigebruikers massaal vervolgen die geen genoegen nemen met een gepantenteerde variant.

Ze kunnen er vooral niet tegen dat blowers vrijgevige mensen zijn die anderen GRATIS van medicijn voorzien.
    En nu zien ze hun inkomsten dalen in de pharmaindustrie en kunnen ze niet anders dan mee op de trein te springen. Little too late Iíd say.
    We weten waar hun ware intenties huizen en welk bestuur zijn omarmen. Op mij moeten ze geen sharia uitoefenen. Want dat is het gewoon, een zero tolerantie is gewoon sharia neigend. Sowieso neem ik een bestuur niet serieus dat meerderjarigen op de vinger tikt maar minderjarigen alcohol schenkt en alcohol openbaar verbiedt in multiculwijken. Totaal niet.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X