Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blowen in Belgiė en op concert daar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Urban
    replied
    Ik denk daar nooit over na en ik heb nooit problemen gehad tot nu toe, blowen doen we meestal effe van te voren in een park ofzo, de hoeveelheid joints die je nodig gaat hebben tijdens dat concert verbaasd me ook een beetje, is het zo slecht?

    Leave a comment:


  • Lorenzo32
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
    Bak een spacecake en neem een plakje mee.
    Nahhh ik ben meer van het roken

    Leave a comment:


  • Ganjax
    replied
    Bak een spacecake en neem een plakje mee.

    Leave a comment:


  • Bossman
    replied

    Leave a comment:


  • Ganjax
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo32 View Post
    Oke allemaal Thanks allemaal!
    is trouwens een concert geen festival!
    mij plan was om in Amsterdam al heel veel joints de draaien en in me sigaretten pakje te verstoppen denkje dat ze daarin kijken?
    Als dat concert indoor is zou ik dat blowen laten.

    Die controles de laatste jaren hebben we te danken aan het Big Brother festival der kudde schaapjes genaamd Tomorrow Land. Die klootzakken zijn daar mee begonnen met een mega controleroom vol schermen waarbij ze elke vierkante centimeter in het oog houden, tegenwoordig controleren ze daar zelf de artiesten en crew.
    Die wind waaide natuurlijk over naar andere festivals waar ze al jaar en dag gedoogden, de rechts neo liberale regering met Nva als dictator heeft hier natuurlijk ook een groot aandeel in.
    Dat achterhaalde "war on drugs" bekt goed bij die populisten, en een groot deel van de bevolking komt bijna klaar bij zulk beleid.

    Leave a comment:


  • Nonsense
    replied
    jep ook daar kijken ze in als je pech heb

    Dit had ik bij walibi fright night ook gedaan had een marlboro hulzen gevuld met wiet en de filter vervangen voor een tip deze lagen allemaal mooi naast elkaar in een doosje
    Daar boven op had ik 2 normale joints gelegd bij de controle moest ik mn doosje openen en zagen ze de joints die pakte ze er gelijk uit

    De andere controleur zei nog heb je verder gekeken waarop de man die mijn controleerde zei dat zijn gewone marlboros dat was mijn geluk eigenlijk waren dat nog zeker 10 jointjes
    Dus werd gelijk apart genomen en moest afstand tekenen voor de twee joints die ze hadden gevonden met een aantekening achter me naam

    We mochten gelukkig nog wel naar binnen en hebben een fijne dag gehad en lekker kunnen smoken

    Leave a comment:


  • Lorenzo32
    replied
    Oke allemaal Thanks allemaal!
    is trouwens een concert geen festival!
    mij plan was om in Amsterdam al heel veel joints de draaien en in me sigaretten pakje te verstoppen denkje dat ze daarin kijken?

    Leave a comment:


  • mcmetald
    replied
    Geen grote dikke joint draaien maar kleine vloeitjes gebruiken valt minder op lopent roken niet stil staan en idd vemijd mensen met oortjes (dopjes) beveiliging...............tis allemaal kut.

    Leave a comment:


  • aiightt
    replied
    Op straat blowen waar het festival is lijkt me niet echt het beste idee , want er lopen inderdaad massa's flikken rond ! Kijk wel even uit als je op het terrein zelf blowt naar mensen die walkie talkies dragen en met oortjes in hun oren want die durven namelijk het wel doorgeven aan de security van het festival zelf op Pukkelpop was dat namelijk zo

    Leave a comment:


  • beowulf
    replied
    Ergens op straat is waar de flikken rondlopen, voor bv werchter is dat massaal. Binnen op het terrein zijn die niet te zien.

    Leave a comment:


  • Nonsense
    replied
    Je kan best ''ergens'' op straat blowen of soms zelfs op het festival zoals bv reggae geel
    alleen om het festival heen voert de politie toch vaak onaangekondigde controles uit en schrijft boetes uit die je gelijk mag betalen en neemt de wiet in beslag
    dus wees toch een beetje voorzichtig

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Ik weet wel dat ze bij festivals vrij fanatiek op drugs zoeken, hoe dat bij Les Ardentes is weet ik niet.
    Heb je topic even verplaatst naar de afdeling wetgeving, waar het meer views krijgt.
    Succes.

    Leave a comment:


  • Lorenzo32
    heeft een topic gestart Blowen in Belgiė en op concert daar

    Blowen in Belgiė en op concert daar

Bezig...
X