Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eental vragen omtrent wetgeving en een koude zolder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • QnQ
    commented on 's reply
    Voor veel gemeentes maakt dat dus niet uit.
    Wietkwekerij is wietkwekerij daar hebben ze vaak geen gradaties in.

    Problemen met het forum kun je beter in het daarvoor bestemde deel van het forum plaatsen.

  • Draaiendans
    commented on 's reply
    Qnq jij zit trouwens al echt heeeel lang op dit forum haha,er is veel verandert veel oude verslagen kan ik niet terugzien?

  • Draaiendans
    commented on 's reply
    Kwekerijen haha ik heb als ik het neerzet maar 1 tentje van 40x40x160cm met een lumatek dimbare 250w evsa en afzuig,filter en ventilatortje puur voor eigen gebruik.

  • Draaiendans
    commented on 's reply
    Hoi,
    Je hebt helemaal gelijk wat niet weet wat niet deert uhm als ik er mee voortzet zal ik wel mooie fotos maken van het proces in een nieuw topic.

  • QnQ
    replied
    Als je het beleid van je gemeente wil weten hoef je alleen de plaatselijke krant van de afgelopen 5 jaar door te spitten.
    Daar staan vast genoeg hennepkwekerijen in en zo kan je wel een beeld vormen.

    Leave a comment:


  • DannyDeVito
    replied
    Als je bang bent voor alcoholcontrole met je wagen geen alcohol drinken als je rijd
    als je niet geflitst wil worden binnen de toegestane snelheid blijven
    als voetganger altijd bij zebrapad oversteken enz enz enz
    ALLES mag zolang niemand je snapt of je verklikt
    dus weeg de voordelen af tegenover de nadelen
    en als zo weinig mogelijk (enkel jij) er iets van weten gewoon doen
    er wel voor zorgen dat je geen overlast bezorgt bij buren of bezoekers ivm geur en lawaai
    ik kweek al tijdje op lege slaapkamer en zelfs mijn dochter weet er niks van en heeft nog niks gemerkt al komt ze regelmatig op bezoek
    als je veilige en degelijke afzuiging met koolstoffilter hebt kan je met een gerust hart je eigen wietje kweken en binnen 4 tal maanden genieten van eigengekweekte en veel betere wiet dan van de shop hoor
    dus gaan met die banaan want condoomloos vrijen heeft ook zijn risico's en dat word iedere dag miljarden keren gedaan
    succes alleszins met je eerste kweekje

    Leave a comment:


  • Draaiendans
    replied
    • -

      de bekendheid van de woning of het lokaal als drugspand te doorbreken;
    • -

      de bekendheid van de woning of het lokaal in het drugscircuit te doorbreken;
    • -

      te verhinderen dat de woning of het lokaal (weer) wordt gebruikt ten behoeve van het drugscircuit en/of de georganiseerde drugshandel.
    • b.

      de mate waarin de woning betrokken is bij de drugshandel in georganiseerd verband;
    • c.

      er is sprake van gewelds- of andere openbare orde delicten;
    • -

      de noodzaak om de bekendheid van een inrichting als drugsadres teniet te doen;
    • -

      de rust in de directe omgeving te doen wederkeren;
    • -

      herhaling van de ernstige verstoring van de openbare orde te voorkomen alsmede een verdere aantasting van de het woon- en leefklimaat te voorkomen.
    Ernstige situatie Overige situaties
    1e overtreding Sluiting voor een periode van minimaal 9 tot ten hoogste 18 maanden. Sluiting voor een periode van minimaal 3 tot ten hoogste 12 maanden.
    2e overtreding (en evt. daarop volgende overtredingen) binnen 5 jaar Sluiting voor ten hoogste 60 maanden. Sluiting voor ten hoogste 60 maanden.
    Ernstige situatie Overige situaties
    1e overtreding Sluiting voor een periode van minimaal 3 tot ten hoogste 12 maanden. Schriftelijke waarschuwing of het opleggen van een last onder dwangsom
    2e overtreding (en evt. daarop volgende overtredingen) binnen 5 jaar Sluiting voor een periode van 12 maanden. Sluiting voor een periode van ten hoogste 12 maanden.

    Leave a comment:


  • Rreppellsteeltjam
    commented on 's reply
    Googel op damocles besluit door gemeente gehandhaafd/uitgevoerd.

  • Draaiendans
    replied
    Dat heb ik dus gedaan,bergen aan tekst maar er staat daarniks over in wel over boetes maar niet icm kweken.hmm wat nu

    Leave a comment:


  • Anthony997
    commented on 's reply
    Het was maar om te lachen

  • Rreppellsteeltjam
    commented on 's reply
    Plaatselijke verordening op het web zoeken.

  • Rreppellsteeltjam
    commented on 's reply
    De verhuurder kan zijn vergunning kwijtraken, ook nog.

  • Draaiendans
    replied
    Ach zo ik begrijp het,nu komt mijn volgende vraag hoe kom ik erachter welk beleid mijn gemeente volgt?is daar een lijst van? Zo even naar hun emailen en vragen lijkt me niet het beste toch?

    Leave a comment:


  • Flip Hasjkip
    commented on 's reply
    Ja, de gemeente bepaalt het beleid, of je gehuurd, gekocht of in een kartonnen doos woont, het beleidt geldt voor iedere woonvorm. Ook een koophuis kan men op slot gooien. In de praktijk zal het wel meevallen met 4 planten maar als je echt overlast veroorzaakt (stank, geluid, veel mensen aan de deur op onmogelijke tijdstippen enz.) zal er eerder tot maatregelen overgegaan worden. Dit is ook wat de agent zei, maatje had geen gordijnen, vanaf het balkon was de tent te zien anders waren ze nooit naar binnen gegaan terwijl hij niet thuis was.

  • Draaiendans
    commented on 's reply
    Bedankt voor je informatie,is dat alsnog gemeente afhankelijk als het particulier is?
Bezig...
X