Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op weg naar een legale kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • SweetMango
    commented on 's reply
    "artikel 1 van de grondwet stelt dat iederen voor de wet gelijk behandeld moet worden in gelijke situatie en niet gediscrimineerd mag worden.

    Voorbeeld ( je mag wel iemand niet aannemen omdat die niet de benodigde opleiding heeft, maar iemand niet aannnemen omdat hij donker is of omdat hij uit amsterdam komt en jij nie van amsterdammers houdt)

    Zou dat dan niet betekenen dat als ze in tilburgen (en paar andere steden ) medicinaal 5 planten mogen kweken zonder ontruimt te worden de rest van nederland dit dan ook mag. ( ik kan er immers niks aan doen dat ik ni3t in tilburg woon) (buiten verhuizen om dan natuurlijk xd)"

    Nee ik verwacht van niet.
    Waarom? Omdat het kweken van cannabis in zekere zin al strafbaar is. Iedereen die cannabis kweekt word het 'zelfde' gestraft.
    Dan zijn er natuurlijk uitzondering als u zelf. Maar ik denk dat je dat dan eerder kan gooien op het feit dat iedereen recht heeft op zorg. Dan een artikel over 'discriminatie'

  • OG Skywalker
    commented on 's reply

  • Tsjara
    replied

    Leave a comment:


  • Hobbyenmedical
    replied
    Intressant topic weer flip.
    ik heb zoals jij al weet (misschien interessant voor andere)
    mede dankzij mijn medische verklaring het voor elkaar gekregen om via de woningbouw en wijkagent te kunnen regelen dat ik 5 planten op het balkon kon zetten.

    Dat wil verder nie veel zeggen, maar bdoel wel aan te geven dat het wel bespreekbaar is tegenwoordig en een stuk minder taboe als vroeger.

    Verder heb ik mij een beetje zitten inlezen wat betreft wetgeving.

    artikel 1 van de grondwet stelt dat iederen voor de wet gelijk behandeld moet worden in gelijke situatie en niet gediscrimineerd mag worden.

    Voorbeeld ( je mag wel iemand niet aannemen omdat die niet de benodigde opleiding heeft, maar iemand niet aannnemen omdat hij donker is of omdat hij uit amsterdam komt en jij nie van amsterdammers houdt)

    Zou dat dan niet betekenen dat als ze in tilburgen (en paar andere steden ) medicinaal 5 planten mogen kweken zonder ontruimt te worden de rest van nederland dit dan ook mag. ( ik kan er immers niks aan doen dat ik ni3t in tilburg woon) (buiten verhuizen om dan natuurlijk xd)

    coffeeshopbeleid mag per gemeente de burgemeester eigen invulling aan geven.
    maar over medicinale kweek op basis van medicinaale verklaring staat (nog)niks in de wet.


    Leave a comment:


  • Franco
    replied

    Leave a comment:


  • ganjagast
    commented on 's reply
    Pcies ik ga er ook voorlopig niet teveel mee doen, bij me huisarts was het ook al bekend maar hij is niet zo een fan van cannabis helaas.

  • Flip Hasjkip
    commented on 's reply
    Een recept van de huisarts heb ik al. Ik ga er niet aan beginnen omdat ik net als Weske denk dat je weinig kans maakt op het moment en het wel prima vind zoals ik het nu doe. Geen slapende honden wakker maken

  • ganjagast
    replied
    Zullen we gewoon massaal aanvragen indienen bij de huisarts? Dan moet er wel wat mee gebeuren lijkt me..-D

    Leave a comment:


  • Weske
    replied
    Ik wens diegene veel succes
    denk je toch echt geen kans maakt op het moment nog

    Leave a comment:


  • Flip Hasjkip
    heeft een topic gestart Nederland: Op weg naar een legale kweek

    Op weg naar een legale kweek

    Naar aanleiding van dit bericht post ik deze link waarin een stappenplan wordt beschreven om toestemming te kunnen krijgen van de gemeente om je eigen medicinale cannabis te mogen kweken.

    https://www.mediwietsite.nl/stappenp...n-de-gemeente/

    Ik ben zelf niet altijd fan van de Mediwietsite met veel reclames en een bijna evangelische manier van prediken maar wellicht heeft iemand er iets aan.
Bezig...
X