Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BelgiŽ: flikken die zichzelf hebben uitgenodigd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Goh, de foto's zijn er nu, ik ga me niet van de domme houden. Ik heb alles wat aan wiet gerelateerd is weggegooid, buiten wat rolmateriaal en een kleine hoeveelheid. Ik rook om medicinale redenen, ik zat te wachten op de oogst voor een jaartje verder te kunnen. Nu kan ik doodleuk weer vervuilde wiet aanschaffen bij criminele circuits of steeds tot bij de Noorderburen gaan om te jagen achter de soortjes. En komaan, hoeveel pech heb ik wel niet? hahaha.
    Last edited by Onbevangen; 9th August 2019, 11:16.

Comment

• SweetMango
      SweetMango commented
      Editing a comment
      Dat jij je niet van de domme wilt houden is dom.
      Als ik mensen oppak weet ik ook wel dat ze het hebben gedaan ,maar als zei blijven zeggen nee hoor mr is niet zo en bewijs is er niet meer.. Kan ik vrij weinig doen niet? Sowieso is het dom om toe tegeven dat het van jou is. Mr de agent is er gekomen dus een low key kweker gaat dat ook wel doen. zelfs nog veder. Kan je makkelijk op hun afschuiven.
      Als de politie komt met zo iets, simpel antwoord.. Sorry, ik weet van niks.
      Het is hun doel om te bewijzen dat het wel zo wel.. Jou doel is om te bewijzen dat het niet zo is.. Je hebt alles weg gehaald.. geen bewijs meer buiten een foto om.. Wat LR zei.. Na dat mr de agent op bezoek kwam is het weg..

Een zaak is niks zonder bewijs, en een foto is echt niet genoeg bewijs Chef.
      Alle lege zakjes zou ik weggooien als je een weegschaal heb zou ik die ook goed schoonmaken.

Maak je niet zo druk, tis makkelijker gezegd dan gedaan.. Maar jij maakt je zelf gek, wat in nadeel gaat werken als ze over de vloer komen.

Maak je niet te druk, die
    komen echt
    niet meer

Comment

En hoe zit het dan in de toekomst? Ik durf niet meer op dezelfde plaats te telen, dus dan word ik haast verplicht om het indoor te gaan doen, wat ik schuw omdat er net zwaardere straffen mee gepaard gaan.

Comment

zou het voor de moment wat laten rusten voor enige tijd , zal wel moeilijk zijn maar zeker is zeker
        als ze moesten komen en je hebt binnen planten staan is het zeker naar de knoppen
        En niet tussen vier muren blijven zitten ga eens buiten bij vrienden of een terrasje doen dat je eens in een andere omgeving bent

vraagje ; hoe lang hebben die agenten bezig geweest met u

Last edited by Jura; 3rd August 2019, 14:40.

Comment

• Onbevangen
          Onbevangen commented
          Editing a comment
          Letterlijk enkele minuten, er zijn nog agenten geweest die vroegen of zij op een ander deel van ons erf eens mochten kijken en die waren ook meteen terug weg. Inderdaad ik zal mezelf er bij moeten neerleggen. Hoe een zonde het ook is.

ik zou er me niet druk over maken, door rood rijden is ook illegaal en velen doen het. Ze zien dagelijks hele huizen vol met honderden of duizenden planten. Dus denk niet dat ze hier prioriteit aangeven.

Comment

Met een tuin van 4 hectare had je toch kunnen zeggen het is de eerste keer dat ik die rommel zie?

Wie zegt dat niet iemand anders dat op jouw grond achtergelaten heeft? Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand dat voorheeft.

En nog iets, leef beter een dag als een leeuw dan een eeuwigheid als een mak schaap. Gooi die paranoÔa in de vuilbak en ga door en vergeet niet te ademen.
          ĎA lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants oní

Comment

Zo lang je niets op papier hebt gezet kan je nog steeds zeggen wat je wilt tegen de lokale politie. Als deze al komen... Ik zou aangeven dat je er die nacht door hun collega's op attent bent gemaakt dat er illegale planten op je eigendom stonden. En dat je ze meteen hebt verwijderd. Misschien hebben jongeren uit de buurt ze er stiekem geplant, geen idee hoe deze planten er kwamen. Je komt namelijk niet zo vaak op dat plekje.

Ik woon ook in BelgiŽ. Ik heb zelf toen ik 18 jaar was de fout gemaakt om toe te geven aan de politie dat ik een kleine hoeveelheid wiet van een dealer gekocht had. Omdat de dealer me had verklikt toen hij gepakt werd. Ze hadden geen bewijs, dus ik had het gewoon moeten ontkennen. Ik heb daar nog altijd spijt van. Bij elke simpele verkeerscontrole word ik nu nog, 17 jaar later (!!!), gefouilleerd met de handen op de combi. Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt met mijn kinderen in de auto, maar dat is een beeld dat al vaak door mijn hoofd is gegaan. Ik heb dit wel al meegemaakt toen ik met een collega in de auto zat. Geloof me, dat is geen fijn gevoel.

Zo lang er geen bewijs is dat jij de planten geplaatst hebt moet je dat ten stelligste ontkennen!! Niet minimaliseren en denken dat het wel zal meevallen, want eens er een bekentenis op papier staat heb je het zelf niet meer in de hand.

Succes ermee. Dit is inderdaad geen leuke situatie. Maar er bestaat ook nog steeds een kans dat de lokale politie er minder aanstoot aan neemt dan die strakke agent die de foto genomen heeft.

Comment

De politie is ondertussen geweest, op zich waren zij vrij vriendelijk, zij werden achterdochtig toen ik zei dat ik alles vernietigd had, maar dat zij zelfs geen blad konden terugvinden. Ik heb dan enkele stengels laten zien toen zij dit zagen, waren zij al tevreden en beschikten zij. Zij hebben ook even rondgekeken op m'n kamer en waren enkel geÔnteresseerd in rookattributen en professionele kweekinstallaties. Ik had nog wat rookwaar liggen en rolmateriaal, wat in beslag werd genomen en Ik ga uitgenodigd worden voor een gesprek en eventueel moeten voorkomen of een taakstraf krijgen.
              Last edited by Onbevangen; 9th August 2019, 11:13.

Comment

• CherryPirate
                CherryPirate commented
                Editing a comment
                Hoe fucking gestoord is dit niet? Wat is de kans nu ook dat die inbrekers langs jouw huis lopen?!?! Echt kut, heel rot voor je :/

Footer Left Ad

Collapse
            Bezig...
            X