Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgiė: flikken die zichzelf hebben uitgenodigd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgiė: flikken die zichzelf hebben uitgenodigd

    Korting op 420shop
    Beste allen,

    deze nacht heb ik zowaar het meest ongeluk gekend in een heel lange tijd. Deze zomer had ik enkele rondjes autoflowers buiten gezet op een weitje lekker afgelegen, want ik woon heel landelijk. Nu waren er blijkbaar enkele boeven ontsnapt tijdens een achtervolging, hierdoor hebben enkele agenten zich een weg gebaand door onze velden en tot in m'n bloementuin. Zij hebben er foto's van getrokken en vroegen of ik deal, ik heb dat stellig ontkend en gezegd dat deze planten voor zelfgebruik zijn. Dit gingen de agenten in kwestie doorgeven aan de lokale politiezone, omdat zij van elders waren.

    Whatthefuck, ik kan er nog altijd niet bij om op zo'n manier gepakt te worden. Een vriend zegt dat het geen geldig bewijsmateriaal is, ondertussen heb ik de moestuin met de grond gelijk gemaakt en al wat bezwarend kan zijn ver weg verplaatst. Ik ben er nog altijd niet goed van. Ondertussen al 6u later sinds de eerste vaststelling, ik weet niet wat ik verder kan doen. Kan iemand me uitsluitsel geven over de rechtsgeldigheid van hun handelen, want ik vind het echt een beroerd staaltje flikkenwerk. Het zou om een 10 tal planten gaan.
    Last edited by Onbevangen; 2 August 2019, 14:00.

    #2
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...nabiswetgeving
    Last edited by Jura; 2 August 2019, 13:25.

    Comment


      #3
      I know, dat staat vast. Maar het gaat ook over mogelijke procedure fouten, aangezien zij echt geen recht hadden om mijn eigendom te betreden.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Exact, maar als ik gelijkaardige taferelen die de kranten heb gehaald erop nalees, dan wordt er heel erg op neergekeken. Ik ben die hypocrisie meer dan beu, ik doe niemand iets kwaad en bovenal zij hebben zichzelf uitgenodigd zonder enig fatsoen.

          Comment


            #6
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Enkele dingen zijn me niet duidelijk...

              Het veldje, bedoel je daarmee jouw tuin?
              Of heb je ergens, guerilla gewijs, wat autoflowers in een veldje gezet vlakbij je thuis?

              Als het in je eigen tuin was, en dus op jouw eigendom, kun je er moeilijk onderuit. Dan denk ik dat alles verwijderen idd de beste optie is.

              Als het om een guerilla bedoeling gaat snap ik niet hoe ze dan bij jou zijn uitgekomen? En hoe ze, op welke manier dan ook, konden bewijzen dat deze planten van jou waren?

              Natuurlijk, als je het vriendelijk bent gaan vertellen is het wat anders natuurlijk...
              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment


              • Onbevangen
                Onbevangen commented
                Editing a comment
                Dat stukje wei is mijn tuintje, dat is onze eigendom we bezitten ongeveer 4 hectaren grond. Dus zij hebben zichzelf uitgenodigd op ons eigendom wanneer zij dus in 'achtervolging' waren van ontsnapte criminelen. En op deze wijze hebben zij dus m'n tuin betreden en de vaststelling gedaan. Ik sta nu de hele tijd gespannen af te wachten, oh my god. Het tuintje is wel rip, enkel potgrond ligt er over de grond verspreid. Voor de rest alles kapot gemaakt.

              #8
              In gevallen van 'nood' mogen agenten inderdaad zomaar jouw eigendom betreden. En zo'n achtervolging is inderdaad een geval van nood.

              Als deze agenten dan, op jouw eigendom, iets illegaals tegenkomen mogen zij hiervan een vaststelling maken, maar mogen ze dit niet zomaar meenemen.
              In principe zouden deze agenten nu terug een huiszoekingsbevel moeten aanvragen om eens naar jouw tuintje te komen kijken.

              Je hebt de juiste keuze gemaakt met deze te verwijderen. Maar ik zou me wel verwachten aan een bezoekje. Als ze er een foto van hebben kunnen ze dit ook wel zien, maar je toont toch al je 'goede bedoelingen' met ze te verwijderen.
              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment


                #9
                Ik hoop dat zij er ook zo over denken, want het blijft immens kut voor mij. Ik ga de komende 5 jaar terug een dealer moeten opzoeken of steeds moeten inkopen in Nederland. Een van de grootste drijfveren waarom ik er ooit mee begonnen was.

                Comment


                  #10
                  Bij dit soort verhalen gaat er altijd weer wat in mij koken...
                  Ik kan dan ook maar 1 ding denken.. https://www.youtube.com/watch?v=ABc8ciT5QLs <dit.
                  Hou ons op de hoogte, sterkte alvast. Hopelijk valt het allemaal mee.

                  Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                  Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                  Comment


                  • Onbevangen
                    Onbevangen commented
                    Editing a comment
                    Exact, wat een ongelofelijke zever voor zo'n onschuldig plantje en zeker voor het eigen gebruik. Al pleit ik voor een complete legalisering van het plantje.

                  #11
                  Ik weet niet hoe de wetgeving bij jullie is.....
                  Hier in Ned. had ik er veel over
                  geweten....

                  Strekte!

                  Comment


                    #12
                    Gisteren is er geen bezoek geweest, deze ochtend ben ik ook niet uit bed gelicht. Alleen de vraag wanneer en of zij wel komen.

                    Comment


                      #13
                      Niet zo druk maken je bent jezelf gek aan het maken.
                      ze hebben foto's gemaakt staat je huis er duidelijk op?

                      die foto's kunnen van overal zijn er is niks meer dus ze kunnen je niks maken.
                      snap zowizo niet waarom je gezegd heb dat van jou is als ze er al niet makkenlijk bij komen had ik mezelf lekker gek gehouden en gezegd dat ik nergens vanaf weet
                      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                      Comment


                      #14
                      Yep, tuintje opruimen, misschien even wat andere planten verplaatsen zodat er niks meer zichtbaar van is.
                      Ook geen rondslingerende potten, geen grond, geen kuilen, alles netjes maken of het lijkt dat het altijd zo geweest is.
                      En als ze dan komen, tja...goedemiddag agent, u wilt mijn tuin bekijken, oke, komt u maar mee.
                      Hier staan de viooltjes, en dit is een vlinderstruik en daar staat de appelboom.
                      "En waar is de wiet gebleven? "
                      Wiet ? Welke wiet ? Ik weet niet wat u bedoelt.

                      (dan willen ze misschien ook even binnen kijken, dus zorg dat daar ook niks wiet gerelateerd zichtbaar is)
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #15
                        Als ze ooit met hard bewijs komen en je in een hoek drijven, dan zou ik mezelf er hard voor maken dat de planten gestolen zijn in de nacht nadat de agenten jouw tuin hebben bezocht. Vertel daarbij dat je aangifte wilt doen van vernieling van jouw eigendom en mogelijke inbraak. Die nachten dat je slecht slaapt komen voornamelijk omdat je je zorgen maakt dat die criminelen terugkomen.
                        Dikke kans dat er een intern onderzoek wordt ingeschakeld naar hoe het kan dat criminelen jouw tuin bezochten na een tip van een agent.

                        Als ze zich dan nog druk durven maken over jouw vervolging, dan bel je de krant met dat verhaal.
                        Wanneer de agenten kinderachtige bijzaken gaan verrichten die op het randje van de wet balanceren, dan kun jij die bal terugkaatsen. Laat ze maar zweten.

                        Dat is tenminste hoe ik het zou spelen.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                        • SweetMango
                          SweetMango commented
                          Editing a comment
                          Leukste van alles is dat dit nog zou werken ook
                          Ze zullen wellicht geen interne onderzoeken doen maar ze laten je wel met rust.
                          En dan nog dreigen met de krant, ooh lekker hoor.. Het AD komt je zo onder je ballen kietelen.
                      Bezig...
                      X