Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 plantjes en mogelijk uit huis gezet (Amersfoort)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • JFall
    commented on 's reply
    Oke Ipie, dat kan dus ook nog,.wie weet.
    Tja, je weet pas of jou situatie gedoogt wordt ; als je getoetst bent door een rechter,...
    of het nou 1 plant buiten is of 40+ kleintjes binnen ,...dat wist ik een paar maanden helemaal niks van dus.....ai

  • Ipie
    replied
    Als deze man schoon aan de haak is dat noemen ze code 1000 dus
    geen verdere strafincidenten in zijn leven met een goed onderbouwd raport
    heeft van psychiater cq. psycholoog en huisarts medewerking zal er best naar
    een redelijke oplossing gekeken worden. ( Als de rechter een goede zin heeft.)

    Leave a comment:


  • JFall
    commented on 's reply

  • kroket
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door nederhigh View Post
    Malieveld jongens?
    , zucht..
    Last edited by kroket; 14 November 2019, 23:57.

    Leave a comment:


  • Renhaze
    replied


    Zelfs in Utopia mag het niet We zullen moeten wachten op de hemel, hopelijk groeit daar wel wiet

    Leave a comment:


  • Renhaze
    commented on 's reply

  • Kek
    commented on 's reply
    Had echt de ongenuanceerde versie willen lezen, net als Jfall...
    Nu ook met al deze klimaat "bullshit", maken ze de relatie tussen burger en politiek niet beter op.
    Zelf blijf ik graag uit de politieke flauwe kul, omdat ik weet dat wat ik zeg toch niet uitmaakt (Als je met de meeste mensen praat is niemand het eens met hoe het nu in de politiek gaande is, en alsnog gaat het totaal niet als hoe ik de stemmen hoor van mede burgers...)
    Deze week met veel gelezen over de 100km/uur regeling, uitkomsten zijn minimaal. Zo weinig dat het de burgers weer geld kost met de beslissingen (tijd = geld)

    Dit is de reden waarom ik voornamelijk blanco stem, maar raak nu veelsteveel out of topic.

    Ik heb de popcorn idd al gekocht voor het moment dat er een verzet komt, alleen begin ik nu ook de hoop een beetje te verliezen want ben niet de enige die zit te wachten tot er eentje op staat...

  • Kek
    replied
    Via via ook een verhaal gehoord over een oud stel die plantjes in de tuin hadden voor medische redenen. Politie is zonder pardon de achtertuin ingebroken, hebben de boel kapot geknipt en meegenomen. Zelf als beginnend buitenkweker begon ik toch een beetje te zweten als ik er aan dacht, een vervelende buurman/vrouw en je kan gedag zeggen tegen je creaties

    Toch vind ik het verschrikkelijk sneu voor deze man. Ten eerste heeft hij heeft ze binnen staan en doet er niemand kwaad mee, en gebruikt dit ook specifiek voor zijn medische klachten. Mensen die bij hem langs komen moeten haast wel weten dat hij parkinson heeft en lijkt me ook niet dat een wildvreemde er achter zou komen. Helaas dat het een anonieme tip was, had wel een gesprek willen zien tussen PowNet en de snitch.

    Leave a comment:


  • kweek0r
    commented on 's reply
    Thanks Ipie, dat was ik ook niet van plan!


  • Ipie
    commented on 's reply
    kweek0r Geen persoonlijke gegeven dan,
    niets aan de hand. Geen andere informatie..!

  • kweek0r
    commented on 's reply
    OK ik was dus van plan die planten gewoon in de groene bak te gooien maar ik denk dat ik het voordat ik dat doe eerst maar eens helemaal doorknip. Daarna nog een laagje aardappels erover heen.

    Gaat een politie echt in je groene container kijken?


  • SweetMango
    commented on 's reply
    Mond houden, en goede afzuiger kom je al een heel eind. En goed verwerken van je afval.

    (onthou ook even dat je alles elke ronde goed schoon maakt zodat er geen stof of sporen van vorige rondes zijn)

  • kweek0r
    commented on 's reply
    Dat klinkt best eng om eerlijk te zijn. Hopelijk gebeurt het maar incidenteel.

    Last edited by kweek0r; 13 November 2019, 15:38.

  • QnQ
    commented on 's reply
    Alles kweekgerelateerd.
    Of ze vernielen alles, keren de potten om en gooien je filter leeg over de vloer.
    Ligt er maar net aan hoe fanatiek ze zijn.
    Als je goed zoekt zijn er hier op JD diverse foto’s te vinden van hoe het eruit ziet.

  • kweek0r
    replied
    Wat nemen ze bij zo'n inval eigenlijk mee? Alleen de wietplanten of ook de tent en lampen?

    Leave a comment:

Bezig...
X