Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoofdstam omgehakt door politie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Slome Joop
    commented on 's reply
    Dat verklaart het verzoek van oom agent om zijn eigen planten om te hakken en daarom deed oom agent het dus niet zelf.

  • Boomvalk
    replied
    Een gebeurtenis van ergens in 2004.

    de politie ging in Zwolle op bezoek bij een loods omdat hun vermoeden hadden dat er een grote hennepkwekerij aanwezig was. En ja hoor, dus de heren hadden alle planten meegenomen en vernietigd en ook het apparatuur was weg...Maar dit alles is gebeurd zonder huiszoekingsbevel. De eigenaar van de kwekerij heeft onmiddellijk een advocaat ingeschakeld, het kwam voor de rechtbank en geloof het of niet maar hij kreeg geen boete en de politie moest zelfs al de gelede schade terug betalen.

    ook in dit geval had mijnheer de agent geen recht om je planten te vernietigen of er moet iemand geklaagd hebben over stankoverlast dan is het een ander verhaal.

    Maar hoe dan ook het blijft een treurig verhaal. De mijne zijn gestolen op klaarlichte dag

    sterkte met het verlies te verwerken

    Leave a comment:


  • Slome Joop
    replied
    We horen niets meer, moeten we ervan uit gaan dat ze het niet gered hebben?

    Leave a comment:


  • Takketoelli
    commented on 's reply
    Dat zei ik hem ook al ja, er loopt ook nog een dief rond die waarschijnlijk die planten ook heeft gezien. Afwachten!

  • Flip Hasjkip
    commented on 's reply
    Ik heb ze hier eens met pot en al ingegraven. Was lekker gemakkelijk voor die ripper die ze is komen weghalen

  • Brandnetel
    commented on 's reply
    Ongelooflijk. Wat een poppenkast. Dus omdat ze in potten staan, heet dat hulpmiddelen. Moet niet gekker worden.

  • Takketoelli
    replied

    Leave a comment:


  • Slome Joop
    commented on 's reply
    Dat is ook wel weer zo ja

  • Zekilimo
    replied

    Leave a comment:


  • Brandnetel
    replied
    Ja.... Hoe staan ze er intussen bij? Hebben ze het gehaald?

    Leave a comment:


  • Nederhigh
    replied
    Nou, doen ze het nog?

    Leave a comment:


  • Italbri
    replied
    Potverdorie wat een klootzakken zeg.

    Toch nog maar een paar goochel shows kijken en letten op die afleidingsmanoeuvres.

    Leave a comment:


  • eeltje
    commented on 's reply
    ze mogen alleen binnen komen wanneer er hulpofficier van justitie bij is. ze kwamen een keer langs voor iets anders maar toen vroeg ik is er hulpofficier van justitie bij. toen ze nee zeide. zei ik dan mogen jullie weer gaan en ze gingen. valt me dik tegen dat het zo gaat in nederland mbt wiet. wanneer ik geoogst heb (als alles goed gaat) toch maar eens vragen aan shrink of hij ontheffing kan regelen voor twee plantjes wanneer ik toevallig ff niks in huis heb en ik gewone kruiden in me tentje zet hehe.

  • Slome Joop
    commented on 's reply
    Het wordt tijd dat ze hier ook eens gaan legaliseren. Nederland liep altijd voorop, maar dat is inmiddels allang vervlogen tijd. In veel andere landen is het tegenwoordig echt legaal om wiet te verbouwen en te roken, zelfs in een flink aantal staten in Amerika.

  • Nederwiet
    commented on 's reply
    Ik woon in Nederland. Klopt wat TB303 zegt. Ligt er maar net aan wat voor een bui meneer de agent heeft. Het mag, maar het mag ook weer niet.
    Met geluk heb ik mezelf als "dom blondje" laten overkomen en gelukkig hebben ze geen melding gedaan en de "vernietiger" laten komen! Maar daarvoor moest ik ze wel zelf vernietigen.

    Vele denken dat wiet hier legaal is, maar dat is het absoluut niet.

    In het openbaar een jointje roken "mag" ook eigenlijk niet. Ligt er net aan welke agent je tegen komt, maar meestal moet je hem voor zijn ogen "vernietigen".

    1 ding: Gedoogbeleid = migraine
Bezig...
X