Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoofdstam omgehakt door politie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • QnQ
    replied
    Het is gewoon dikke pech.
    Het is simpel zat, als een agent een wietplant ziet, dan is hij verplicht daarop actie te ondernemen.
    Als jij een EHBO diploma hebt, ben je ook verplicht iets te doen bij een ongeval als er verder nog geen hulp is.

    Wat die actie is, dat ligt eraan of die agenten met een groepje zijn, of dat je een wijkagent alleen treft.
    Ik vind dat ze het nog redelijk hebben aangepakt. Als ik ooit eens bezoek krijg hoop ik dat ze het ook zo doen.
    Mgoed...dat zal wel niet...waarschijnlijk sta ik binnen 5 minuten met m'n armen omhoog tegen de muur...hahaha

    Moraal van het verhaal : zorg dat ze je planten niet zien.
    Je hoeft niemand binnen te laten. Als ze vragen mogen we even binnenkomen kun je gewoon zeggen dat je dat liever niet hebt.

    Leave a comment:


  • TB303
    commented on 's reply
    Gedoogd zegt niet veel. Gedogen leidt tot meer willekeur en is afhankelijk van de bui van de persoon in het blauw. Zelfs gebruikershoeveelheid onder de 5gr kan zonder opgaaf van reden worden afgepakt. Je wordt er niet voor vervolgd maar je bent het wel kwijt. Stel dat je zo'n ambitieus strebertje over de vloer krijgt, die er melding van maakt, laat vernietigen en de woningbouw inschakelt..... dan word je je huurhuis nog uit gepleurd ook

    Kan je nog wel naar de rechter, maar ondertussen slaap je wel onder de sterren....
    Last edited by TB303; 10 August 2020, 03:13.

  • TB303
    commented on 's reply
    Ze moeten altijd vragen of ze binnen mogen komen. Je bent dit niet verplicht! Tenzij ze je van je bed komen lichten maar dan ben je te ver gegaan. Als je het niet voor de deur kan afhandelen, laat ze dan niet verder dan het trappenhuis of de gang.

  • eeltje
    replied
    was dat in belgie ofzo. in nl wordt paar plantjes toch gedoogd ??? beterschap met je plantjes

    Leave a comment:


  • Nederwiet
    replied
    Status:
    Attached Files

    Leave a comment:

Bezig...
X