Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis Stemwijzer is online

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Urban
    replied

Beste partij!

Leave a comment:

• Urban
    commented on 's reply
    Daarom kies je beter voor rechts,die kunnen nog iets als ze de kans krijgen.

• MissCasaNova
    replied
    Waar je ook op gaat stemmen, het cannabis beleid zwaait straks sowieso weer alle kanten op.

Verder ben ik wel een optimist hoor!

Leave a comment:

• Ipie
    commented on 's reply
    klopt, dit slaat nergens op.....

• Voor het eerst
    replied
    Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed in je hoofd als je je keuze laat bepalen aan de hand van hoe een partij tegen wiet aankijkt.. Er zijn wel belangrijker zaken. Dat blijkt in ieder geval wel uit mijn uitslag. Vreemd genoeg komt trots op Nederland er helemaal niet naar boven terwijl alle ander kieswijzers die voor mij op 1 zetten
    Schermafbeelding 2021-03-01 om 12.44.47.png

Leave a comment:

• Ipie
    commented on 's reply
    Potten die ketels verwijten populist te zijn.. Ik kots er op. Geheel mee eens maar mis echt, maar echt de jaren 70-80 die we nooit meer terug zien ( helaas.)

• LR2
    commented on 's reply
    Same here.
    Ik weet helemaal niet of ik wel voorstander ben van gereguleerde coffeeshops. Of eigenlijk weet ik dat wel; ik ben tegenstander.
    Nog steeds vind ik dat elke Nederlander vijf planten + oogst mag bezitten zonder strafbaar te zijn. Die coffeeshops kunnen wat mij betreft allemaal dicht. Laat medicijnen door de farmaceuten maken, recreatieve wiet door de blowers zelf.
    Als 't zo normaal wordt als peterselie in de keukenkast, dan loont straathandel en dealen ook niet meer. Maar om dat te bereiken moeten we af van die 5-20 euro/gram. En dat kan pas als iedereen een kilo uit de tuin trekt. Zolang een kilo wiet een jaar studeren of een kleine auto kan bekostigen, blijven we aan het verkeerde eind trekken. Het circuit is te belonend.
    Een partij die alleen focust op wiet of een andere single-issue is geen partij voor mij. Ik wil terug naar de oude politiek van rede en argumentatie, kennis en gedegenheid. Niet van onderbuikgevoel en achterbaks punten scoren, of zelfverrijking. Potten die ketels verwijten populist te zijn.. Ik kots er op.

• KnetterMug
    replied
    Het zijn allemaal partijen waar ik niet op zou stemmen.

Leave a comment:

• granddaddyHaze
    commented on 's reply
    Hoi jointjedraaien...Noemt men u toevallig ook JD?

Zou u contact met mij op willen in dat geval....want ik heb wat onduidelijkheid over mijn account welke verward word met kennelijk iemand anders!

m.vr groet
    granddaddyhaze

• Jointjedraaien
    replied
    Genoeg mensen die niet gaan stemmen, het vertrouwen in politiek volledig kwijt zijn.

Wat is het alternatief?

Leave a comment:

• WittiW
    replied
    Niks wat in deze wereld grootschalig gemaakt wordt, is duur. Helemaal niks. Huizen? Nouja, die worden dus ook niet in overvloed gemaakt....

Leave a comment:

• WittiW
    replied
    Die site komt niet met een cookie-notificatie. En dat vind ik slecht als je gelijk youtube en google cookies krijgt. Doe er wat aan.

Leave a comment:

• Old dawg
    replied
    Volgens deze wijzer kwam ik uit op een gedeelde 1e plaats, SP & BIJ1 (Sylvana Simons)
    De 2e plek is ook gedeeld nl Piratenpartij & GroenLinks.
    GroenLinks ook pro Cannabis maar ook XTC en Paddo's willen ze legaliseren, hoor je ook niet veel meer over.

Leave a comment:

• Ipie
    commented on 's reply
    Maakt niet uit, de belofte die in mijn ogen
    loopt om (dacht enkele honderden kilo) als
    overheid uit aan proberen.

In mijn ogen is daar geen verandering in gekomen...

• Silas
    replied
    D66 was in het verleden erg pro cannabis, maar het is erg stil de laatste jaren/jaar.

Nu heb ik geen idee welke partij pro cannabis is. Ik kwam uit bij de SP en da gaat nooit nie gebeuren.
    Leuk zo'n stemwijzer, maar je wordt er niet wijzer van.

Leave a comment:

Footer Left Ad

Collapse
Bezig...
X